Jij denkt dat ik hem constant pm's stuur?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al had gedaanHet helpt wel qua effectiviteit ja
Dank u!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt
Wat een geil verhaal trouwens SK
Oja?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef liefie_ het volgende:
een of andere kerel zei tegen mij dat het hier leuk is! ff tvpen dan
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef liefie_ het volgende:
een of andere kerel zei tegen mij dat het hier leuk is! ff tvpen dan
Nee dat denk ik helemaal niet. Zeker niet gezien zijn geveinsde druktequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik hem constant pm's stuur?![]()
Laters, als je op de bank gaat liggen.
Volgens mij is hij drukker met anderen dan met mij. Ik ben het rustige afwachtende type.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Nee dat denk ik helemaal niet. Zeker niet gezien zijn geveinsde drukte![]()
Ik maakte uit een van je eerdere posts op dat hij al ideeën had en aan het zoeken was, dus vandaar dacht ik dat je het al gevraagd had.
Tot gauw lieve mevrouw Bengel.
Aaah dat zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij drukker met anderen dan met mij. Ik ben het rustige afwachtende type. [ afbeelding ]. Weet ook niet of hij zoveel fantasie heeft.![]()
![]()
Keep them comingquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Dank u!Ik had er nog veel meer dacht ik, maar alle andere verhalen heb ik al in deel 1 gepropt. Dus ik zal weer uit verse inspiratie moeten putten ben ik bang.
quote:
PM maar als je hulp nodig hebtquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is ook weer thuis...
ik snap het ff niet, bengel is jouwook een fokker?
ik ga even wat verhaaltjes lezen en dan misschien zelf wel een verhaaltje schrijven
CG.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is ook weer thuis...
ik snap het ff niet, bengel is jouwook een fokker?
ik ga even wat verhaaltjes lezen en dan misschien zelf wel een verhaaltje schrijven
haha hij heeft weer zin in je dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. de majoor is terug.. kreeg al een sms of ik vrij was vandaag _O=
Oe, spannende avond? Neem aan de je ja hebt gezegd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. de majoor is terug.. kreeg al een sms of ik vrij was vandaag _O=
Grappig?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
@bengel: oh grappig...
ik heb net het verhaaltje van schrijfkloon al gelezenjummie
vrij van het werkquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Bengeltje het volgende:
Oe, spannende avond? Neem aan de je ja hebt gezegd.
[..]
gewoon, fokrelatie is grappig. ik bedoel het positief. zoals je weet duurde mijn fok relatie niet zo lang.... dus ik vind het leuk als het bij mensen wel lang duurtquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spannende avond? Neem aan de je ja hebt gezegd.
[..]
Grappig?Hoezo grappig?
eerst of de tweede in de auto?
Oke.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vrij van het werk
Nee ga niks doen vanavond
Ja weet ik, heb er al redelijk wat zien komen en gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon, fokrelatie is grappig. ik bedoel het positief. zoals je weet duurde mijn fok relatie niet zo lang.... dus ik vind het leuk als het bij mensen wel lang duurt
die 2e bij de auto ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |