Ja daar heb ik ook al een tijdje over na zitten denken, tot ik opeens de inval had netquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben al opzoek naar een leuke maar toch ook toepasselijke nick.
scharrel weet het nog niet offie kan. we zien wel. hebben zin dus zoeken wel een mogelijkheidquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik niet op, meer op het plagen
Scharrel kon toch niet dat even terzijde
Moet jij zeggen, met je ondefinieerbare, onlinkbare nickname. Kom maar terug met je voor- en achternaam als nick en dan mag je weer meepraten met de grote mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes! Beetje verschuilen achter een kloon
Put your money where your mouth isquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je ondefinieerbare, onlinkbare nickname. Kom maar terug met je voor- en achternaam als nick en dan mag je weer meepraten met de grote mensen.
I already have.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is
Gelukkig hoef ik me niets van jouw opmerkingen aan te trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes! Beetje verschuilen achter een kloon
Was ik maar zo slim als jij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me niets van jouw opmerkingen aan te trekken.
Mijn slimheid zit in pure zinloosheid. Die van jou is bruikbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt anders wel al een kloon.![]()
gaat zoeken, misschien heeft hij een idee.
Dit is geen kloon hoor schatquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Jij anders altijd, ik maar deeltijd.En nou ben ik er klaar mee.
Tabula rasa? Wel toepasselijk als het om verhaaltjes gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt anders wel al een kloon.![]()
gaat zoeken, misschien heeft hij een idee.
Ik heb hem nog geen pm gestuurd, is eigenlijk onzin he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Mijn slimheid zit in pure zinloosheid. Die van jou is bruikbaar.
Jouwis lief dat ie voor je zoekt.
Wat betekent dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tabula rasa? Wel toepasselijk als het om verhaaltjes gaat.
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen pm gestuurd, is eigenlijk onzin he.![]()
Onbeschreven blad, toch?quote:Wat betekent dat?![]()
Murm.Tot laters, vanavond een seksverhaaltje klaar?
Als ik wil vragen of hij mee wil denken/verzinnen, zal dat toch wel handig zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.
Ik zou het niet weten.quote:[..]
Onbeschreven blad, toch?
Goed genoegquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
Onbeschreven blad, toch?
Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.
[..]
Onbeschreven blad, toch?
Ik dacht dat je dat al had gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik wil vragen of hij mee wil denken/verzinnen, zal dat toch wel handig zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |