nee dat is het grappige. wat ik net al poste dat kan zo een beschrijving zijn van 4 uur plezier. liggen we niet meteen te neuken. maar ik ben in mijn taalgebruik vrij direct. maar misschien dat ik het nog wel eens probeer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks gewoon grappig. Jij bent meer van het meteen erbovenop springen, kort maar krachtig dus
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Schrijfkloon het volgende:
wie weet heb je wel onvermoedde talenten murm
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is het grappige. wat ik net al poste dat kan zo een beschrijving zijn van 4 uur plezier. liggen we niet meteen te neuken. maar ik ben in mijn taalgebruik vrij direct. maar misschien dat ik het nog wel eens probeer.
Ga jij ook een verhaaltje maken Sedan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?
"Al likkend met mijn tong ging ik langs je zij naar beneden richting je benen. Ik voelde je zachte borsten in m'n handen" etc....
Whehe, ikke niet, mij teveel gedoe zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga jij ook een verhaaltje maken Sedan?
geil.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?
"Al likkend met mijn tong ging ik langs je zij naar beneden richting je benen. Ik voelde je zachte borsten in m'n handen...." etc.
ik ga het eens proberenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Schrijfkloon het volgende:
wie weet heb je wel onvermoedde talenten murm
Ohquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verhalen staan in een ander topic.
ik heb een goed voorstellingsvermogen. ik word altijd geil van praten over sex.quote:
ghehequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een goed voorstellingsvermogen. ik word altijd geil van praten over sex.
ik wil ik wil ik wil vanavond keihard neuken!
zo dat moest ff
Zou kunnen, alleen wil ik het niet onder mijn nick posten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh leuk zullen wehet elkaarl dan PMmen?
Liever lui dan moe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whehe, ikke niet, mij teveel gedoe zeg
Waarom typen, ik doe dat soort dingen lieverquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Dat zegt een hoop.
ik pak scharrelquote:
hmmm ja dan hangt het er vanaf of je wel wilt dat ik het weet. die keuze laat ik aan jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen wil ik het niet onder mijn nick posten.Dus dan wordt het voor mij lastig.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Dat zegt een hoop.
voor mij ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Schrijfkloon het volgende:
Misschien voor jou ook tijd voor een kloontje Bengeltje?
Ben al opzoek naar een leuke maar toch ook toepasselijke nick.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Schrijfkloon het volgende:
Misschien voor jou ook tijd voor een kloontje Bengeltje?
Waar is hier?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij ook.
maar wanneer kom je nou hier met je geile praat schrijfkloontje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |