nee dat is het grappige. wat ik net al poste dat kan zo een beschrijving zijn van 4 uur plezier. liggen we niet meteen te neuken. maar ik ben in mijn taalgebruik vrij direct. maar misschien dat ik het nog wel eens probeer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks gewoon grappig. Jij bent meer van het meteen erbovenop springen, kort maar krachtig dus
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Schrijfkloon het volgende:
wie weet heb je wel onvermoedde talenten murm
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is het grappige. wat ik net al poste dat kan zo een beschrijving zijn van 4 uur plezier. liggen we niet meteen te neuken. maar ik ben in mijn taalgebruik vrij direct. maar misschien dat ik het nog wel eens probeer.
Ga jij ook een verhaaltje maken Sedan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?
"Al likkend met mijn tong ging ik langs je zij naar beneden richting je benen. Ik voelde je zachte borsten in m'n handen" etc....
Whehe, ikke niet, mij teveel gedoe zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga jij ook een verhaaltje maken Sedan?
geil.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar dan kan je het nog wel uittypen toch?
"Al likkend met mijn tong ging ik langs je zij naar beneden richting je benen. Ik voelde je zachte borsten in m'n handen...." etc.
ik ga het eens proberenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Schrijfkloon het volgende:
wie weet heb je wel onvermoedde talenten murm
Ohquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verhalen staan in een ander topic.
ik heb een goed voorstellingsvermogen. ik word altijd geil van praten over sex.quote:
ghehequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een goed voorstellingsvermogen. ik word altijd geil van praten over sex.
ik wil ik wil ik wil vanavond keihard neuken!
zo dat moest ff
Zou kunnen, alleen wil ik het niet onder mijn nick posten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh leuk zullen wehet elkaarl dan PMmen?
Liever lui dan moe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whehe, ikke niet, mij teveel gedoe zeg
Waarom typen, ik doe dat soort dingen lieverquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Dat zegt een hoop.
ik pak scharrelquote:
hmmm ja dan hangt het er vanaf of je wel wilt dat ik het weet. die keuze laat ik aan jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen wil ik het niet onder mijn nick posten.Dus dan wordt het voor mij lastig.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Dat zegt een hoop.
voor mij ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Schrijfkloon het volgende:
Misschien voor jou ook tijd voor een kloontje Bengeltje?
Ben al opzoek naar een leuke maar toch ook toepasselijke nick.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Schrijfkloon het volgende:
Misschien voor jou ook tijd voor een kloontje Bengeltje?
Waar is hier?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij ook.
maar wanneer kom je nou hier met je geile praat schrijfkloontje van me
Ja daar heb ik ook al een tijdje over na zitten denken, tot ik opeens de inval had netquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben al opzoek naar een leuke maar toch ook toepasselijke nick.
scharrel weet het nog niet offie kan. we zien wel. hebben zin dus zoeken wel een mogelijkheidquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik niet op, meer op het plagen
Scharrel kon toch niet dat even terzijde
Moet jij zeggen, met je ondefinieerbare, onlinkbare nickname. Kom maar terug met je voor- en achternaam als nick en dan mag je weer meepraten met de grote mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes! Beetje verschuilen achter een kloon
Put your money where your mouth isquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je ondefinieerbare, onlinkbare nickname. Kom maar terug met je voor- en achternaam als nick en dan mag je weer meepraten met de grote mensen.
I already have.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is
Gelukkig hoef ik me niets van jouw opmerkingen aan te trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes! Beetje verschuilen achter een kloon
Was ik maar zo slim als jij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me niets van jouw opmerkingen aan te trekken.
Mijn slimheid zit in pure zinloosheid. Die van jou is bruikbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt anders wel al een kloon.![]()
gaat zoeken, misschien heeft hij een idee.
Dit is geen kloon hoor schatquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Jij anders altijd, ik maar deeltijd.En nou ben ik er klaar mee.
Tabula rasa? Wel toepasselijk als het om verhaaltjes gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt anders wel al een kloon.![]()
gaat zoeken, misschien heeft hij een idee.
Ik heb hem nog geen pm gestuurd, is eigenlijk onzin he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Mijn slimheid zit in pure zinloosheid. Die van jou is bruikbaar.
Jouwis lief dat ie voor je zoekt.
Wat betekent dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tabula rasa? Wel toepasselijk als het om verhaaltjes gaat.
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen pm gestuurd, is eigenlijk onzin he.![]()
Onbeschreven blad, toch?quote:Wat betekent dat?![]()
Murm.Tot laters, vanavond een seksverhaaltje klaar?
Als ik wil vragen of hij mee wil denken/verzinnen, zal dat toch wel handig zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.
Ik zou het niet weten.quote:[..]
Onbeschreven blad, toch?
Goed genoegquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
Onbeschreven blad, toch?
Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Schrijfkloon het volgende:
[..]
Nog geen PM? Hoezo niet? Of waarom wel? haha.
[..]
Onbeschreven blad, toch?
Ik dacht dat je dat al had gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik wil vragen of hij mee wil denken/verzinnen, zal dat toch wel handig zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |