Ahum idd..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef lubje25 het volgende:
@ Tanjaa, je hebt me iets te veel punten gegeven, die 4 moet er tussen uit in de OP.
dat ben ik niet hoorquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef iamredleader het volgende:
tanjaa!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Red + 1
Cobra4 +1quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
Veyron. En "Captain Slow" rules.
Ja dat klopt ^quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef iamredleader het volgende:
Komop mensen, dat weten jullie vast!
quote:
Is goedquote:
dat had ik ook, wist alleen niet meer goed hoe die show heet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:04 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Is goed. Was in de war door alleen in Nederland en Vlaanderen, met Bart Peeters en zo. Wordt het niet in Engeland uitgezonden?
Waar heb ik dat dan geschreven?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:04 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Is goed. Was in de war door alleen in Nederland en Vlaanderen, met Bart Peeters en zo. Wordt het niet in Engeland uitgezonden?
''Granada Productions dat in Nederland wordt uitgezonden en in Vlaanderen''quote:
Ik weet dat mijn spelling vaak zwaar klote is. Maar Ik weet heel goed hoe ik een zin moet formuleren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:07 schreef sam93dor het volgende:
[..]
''Granada Productions dat in Nederland wordt uitgezonden en in Vlaanderen''
Naja, je schreef niet letterlijk dat het alleen maar in Nederland en Vlaanderen wordt uitgezonden, maar zo kwam het wel overMaar boeit niet, ik wil een nieuwe
Lol, je hebt het van Wapedia of Wikipedia gehaaldquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn spelling vaak zwaar klote is. Maar Ik weet heel goed hoe ik een zin moet formuleren.
Soms erg tricky.
Mijn spelling kennende, eerder het laatste.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:13 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Lol, je hebt het van Wapedia of Wikipedia gehaald. Of heb je het daar op gezet
![]()
Punten in deel 1689quote:
Ik krijg "Get your hands off me" niet in die titelquote:
nappei +1quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|