abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71554499
Waarom? Nu vind ik een kroeg best leuk voor een donderdagmiddag/avond ofzo, maar om dat nou als 'uitgaan' te zien en er de hele zaterdagavond te hangen?

Ik zal m'n klacht even onderbouwen, om het niet als troll over te laten komen:

1.De muziek staat te zacht, kun je net zo goed bij iemand thuis chillen; is nog goedkoper ook.
2.De muziek is vaak kut. Rock of Nederlandstalig.
3.(Veel) meer gasten dan chicks vaak.
4.Te toegankelijk voor mensen die je niet tegen wilt komen, beetje zelfde als punt 1: kun je beter thuis met mensen zitten dan bepaal je zelf wie er binnen komt.
5.Teveel mensen die aan de bar hangen en stilstaan zodat je steeds moet dringen.

Moge duidelijk zijn.
-
pi_71554531
Bij een kroeg denk je ook meteen aan dikke mensen die aan de bar hangen, ik tenminste dan..
Baby darling doll face honey
pi_71554538
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:06 schreef Ritmo het volgende:
Waarom? Nu vind ik een kroeg best leuk voor een donderdagmiddag/avond ofzo, maar om dat nou als 'uitgaan' te zien en er de hele zaterdagavond te hangen?

1.De muziek staat te zacht, kun je net zo goed bij iemand thuis chillen; is nog goedkoper ook.
4.Te toegankelijk voor mensen die je niet tegen wilt komen, beetje zelfde als punt 1: kun je beter thuis met mensen zitten dan bepaal je zelf wie er binnen komt.
5.Teveel mensen die aan de bar hangen.

Moge duidelijk zijn.
Een discotheek is een kroeg met een dansvloer en daar wordt ook kutmuziek gedraaid.
pi_71554543
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:09 schreef Anchor het volgende:

[..]

Een discotheek is een kroeg met een dansvloer en daar wordt ook kutmuziek gedraaid.
'Discotheek'
-
pi_71554557
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Discotheek'
Club dan.
pi_71554562
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Bij een kroeg denk je ook meteen aan dikke mensen die aan de bar hangen, ik tenminste dan..
Jij bent het dikke mens dat aan de bar hangt, althans daar denk je aan?
pi_71554572
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Club dan.
Nee, daar wordt goede uitgaansmuziek gedraaid. Geen depri shit zoals in veel kroegen.
-
pi_71554574
Jij blijft liever thuis?
pi_71554586
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nou.. nee
Baby darling doll face honey
pi_71554589
Ik hoef niet elke zaterdag in 1 of andere massale stamp tent te staan waar je net met je biertje uit een plasticen beker op 20 cm2 moet staan, op een overvolle vaak te warme dansvloer...... met lelijke boeren kut trance/hardstyle muziek en allemaal hersenloze figuren die compleet uit hun plaat staan te gaan! En vaak betaal je ook nog 5 tot 10 euro intree

1 keer per maand/2 maand vind ik wel genoeg daarvoor

Geef mij maar een chill Drum and bass, Dubstep of hiphop feestje
pi_71554592
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hou eens op met opmerkingen van mensen zonder reden rechtstreeks terug te kaatsen naar diegene, heel zwak is dat.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:12:47 #12
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71554598
Waar zou ik dan heen moeten gaan TS? Naar de 'club' waar het de hele avond een takkeherrie is zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren, met V'tjes voor de deur die bepalen of je wel of niet naar binnen mag en een zaal vol Guido's? Nee, bedankt.
Ook geen sig dus
pi_71554599
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, daar wordt goede uitgaansmuziek gedraaid. Geen depri shit zoals in veel kroegen.
Goede uitgaansmuziek Paupermuziek bedoel je.

Weet niet wat voor emo-kroegen jij gaat, maar waar ik kom draaien ze gewoon goede muziek, op een goed volume.
pi_71554601
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef Anchor het volgende:
Jij blijft liever thuis?
Nee, althans: tenzij een goed 'feestje' bij iemand thuis.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:13:24 #15
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71554604
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Club dan.
Heet een disco echt een 'club' tegenwoordig?

Wat een pretentieus gezeik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71554607
quote:

[..]

Wat is "goede uitgaans-muziek" dan? Door wie wordt dat bepaald?
pi_71554611
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waar zou ik dan heen moeten gaan TS? Naar de 'club' waar het de hele avond een takkeherrie is zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren, met V'tjes voor de deur die bepalen of je wel of niet naar binnen mag en een zaal vol Guido's? Nee, bedankt.
Nee, tussen 90 % lelijke kerels staan met depressieve muziek is lekker.
Een fatsoenlijk gesprek kun je de hele week al voeren.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:14:16 #18
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71554615
Een kroeg is een doorstart naar een locale disco.
pi_71554617
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:13 schreef Duderella het volgende:

[..]

-
pi_71554624
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:14 schreef EvanStone het volgende:
Een kroeg is een doorstart naar een locale disco club of feest.
Ow ja, dat kan ook nog idd.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:17:04 #21
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71554643
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, tussen 90 % lelijke kerels staan met depressieve muziek is lekker.
Depressieve muziek? Hoe kom je daar nou weer bij?

En wat voor muziek is dan "goede uitgaansmuziek" volgens jou? Aangezien je zo expliciet weet te zeggen dat het daar wel gedraaid wordt en in de kroeg niet verwacht ik bijna dat je vast wel een voorbeeldje kan geven...
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:17:26 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71554644
De kroeg waar ik vaak naar toe ga draait noujuist puike muzak (metal, punk, cock en roll) en hard ook.
De zogenaamde club hier (club kan je het niet noemen) draait die typische rap/dance crap dat ik totaal niet interessant vind.

Dus ik hang liever in de kroeg.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:17:29 #24
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_71554645
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:13 schreef Duderella het volgende:

[..]

Inderdaad..'club' is minstens net zo vreemd. Kom op jongens, we gaan naar de 'club'... (dit dan in overdreven Brits accent uitgesproken.

Wen er maar vast aan, mensen die anderen uitlachen als ze disco zeggen. Over een jaar of 10 ben je zelf de klos.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_71554646
Hihi! Ritmo is weer bezig.

Weet je wat nog erger is, iemand zonder hyves, die met een metal-shirt en een WOW-spel in zijn ene hand en een Bacardi in zijn andere hand in de kroeg zit.
Hoe erg zou je flippen als je dat zag Ritmo?
pi_71554651
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hou eens op met opmerkingen van mensen zonder reden rechtstreeks terug te kaatsen naar diegene, heel zwak is dat.
Zo was die zin gewoon te lezen.
Verder heb jij geen recht van spreken wat dat betreft en als je gelijk zou hebben.
pi_71554653
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

Depressieve muziek? Hoe kom je daar nou weer bij?

En wat voor muziek is dan "goede uitgaansmuziek" volgens jou? Aangezien je zo expliciet weet te zeggen dat het daar wel gedraaid wordt en in de kroeg niet verwacht ik bijna dat je vast wel een voorbeeldje kan geven...
Muziek waar je niet hoeft te luisteren naar teksten over de ellende in het leven.
-
pi_71554660
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
Hihi! Ritmo is weer bezig.

Weet je wat nog erger is, iemand zonder hyves, die met een metal-shirt en een WOW-spel in zijn ene hand en een Bacardi in zijn andere hand in de kroeg zit.
Hoe erg zou je flippen als je dat zag Ritmo?
Niet flippen hoor, ik zou er wat om lachen. Ik ga geen mensen slaan ofzo omdat ze een kneus zijn.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:19:40 #29
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71554663
In de kroeg komen inderdaad de meest kansloze mensen en het ergste zijn nog de ''vaste'' klanten. Mensen zonder leven zul je bedoelen.
pi_71554672
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef cerror het volgende:
De kroeg waar ik vaak naar toe ga draait noujuist puike muzak (metal, punk, cock en roll) en hard ook.
De zogenaamde club hier (club kan je het niet noemen) draait die typische rap/dance crap dat ik totaal niet interessant vind.

Dus ik hang liever in de kroeg.
Hoe kun je nou op metal e.d. feesten?
-
pi_71554677
Ik weet niet naar welke kroegen jij gaat maar waarschijnlijk dat tokkie cafe bij je op de hoek ofzo?

Waar woon je eigenlijk? En in hoeveel kroegen ben je dat tegen gekomen?

En ik heb nog steeds geen voorbeeld gezien van wat er dan WEL gedraaid zou moeten worden trouwens...
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:21:28 #32
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71554683
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Muziek waar je niet hoeft te luisteren naar teksten over de ellende in het leven.
Die muziek heb ik nog nooit gehoord in de Ierse Pub. En met die dikke mannen achter de bar valt het ook wel mee
Ook geen sig dus
pi_71554694
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet flippen hoor, ik zou er wat om lachen. Ik ga geen mensen slaan ofzo omdat ze een kneus zijn.
Hoe zit het eigenlijk met mensen die met name naar terrasjes en restaurants gaan, casual gekleed?
Dat ben ik namelijk, waar staat dat in de orde der dingen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:22:51 #34
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71554702
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe kun je nou op metal e.d. feesten?
hoe kan jij nou niet je ogen uit je kop schamen om de kortzichtigheid die je hier keer op keer tentoonspreid
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_71554706
Jij bent al een paar jaar ouder, bij jou zou ik het eerlijk gezegd best kansloos vinden als ik je tussen de twintigers in een club tegenkwam.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:24:58 #36
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71554729
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
In de kroeg komen inderdaad de meest kansloze mensen en het ergste zijn nog de ''vaste'' klanten. Mensen zonder leven zul je bedoelen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:25:23 #37
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554734
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je maakt er liever een KLB topic over
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:25:40 #38
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_71554737
Kroegen of feesten! In die clubs hier wil ik nog niet dood gevonden worden.
pi_71554743
Waarom is dat kansloos?

Als je daar zin in hebt moet je dat toch lekker doen?
pi_71554750
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:25 schreef Folmer het volgende:
Kroegen of feesten! In die clubs hier wil ik nog niet dood gevonden worden.
Het hangt er wel vanaf wat voor clubs idd, ik doel nu dus niet op de Baja Beach club ofzo.
-
pi_71554773
Wel een beetje met ts eens, hoewel zo een kroeg wel goed als indrink/verzamel plaats kan dienen.

Het tegenovergestelde is er overigens ook:
- kroegen die de muziek te hard hebben staan,
- warm zijn en dus bomvol met zwetend volk staan,
- één bar hebben waar iedereen bij staat,
- een dj hebben die zichzelf graag hoort praten,
- geen rustplekken hebben (statafels/barkrukken)
You dream it, I live it.
pi_71554776
Je maakt er wel makkelijk contact met nieuwe mensen, in een restaurant of coffeeshop is dat een uitdaging naar mijn ervaring
pi_71554783
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Meddo het volgende:
Wel een beetje met ts eens, hoewel zo een kroeg wel goed als indrink/verzamel plaats kan dienen.

Het tegenovergestelde is er overigens ook:
- kroegen die de muziek te hard hebben staan,
- warm zijn en dus bomvol met zwetend volk staan,
- één bar hebben waar iedereen bij staat,
- een dj hebben die zichzelf graag hoort praten,
- geen rustplekken hebben (statafels/barkrukken)
Dat is ook kut ja.
-
pi_71554790
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Waarom is dat kansloos?

Als je daar zin in hebt moet je dat toch lekker doen?
Inderdaad.
Voel je je beter dan die mensen? Is er iets mis met ze omdat ze naar een kroeg gaan?
Hou eens op met opmerkingen maken naar andere mensen zonder reden, heel zwak is dat.
Inclusief je tig andere zeiktopics over andere mensen.
pi_71554792
je hebt trouwens twee soorten kroegen

- rustig cafeetje
-wannabe disco/dancing/club
You dream it, I live it.
pi_71554809
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Je maakt er wel makkelijk contact met nieuwe mensen, in een restaurant of coffeeshop is dat een uitdaging naar mijn ervaring
Ik kwam er laatst achter dat dat zelfs in de supermarkt kan. Ik geloofde daar nooit in, maar het kan echt.
Beetje treurig, dus ik ben wel snel doorgelopen, maar het kan wel.
pi_71554811
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Inderdaad.
Voel je je beter dan die mensen? Is er iets mis met ze omdat ze naar een kroeg gaan?
Hou eens op met opmerkingen maken naar andere mensen zonder reden, heel zwak is dat.
Inclusief je tig andere zeiktopics over andere mensen.
Deze topics open ik dus ook n.a.v. alle kroeg-liefhebbers hier met hun 'mooiboys in clubs '-reacties. En voor mensen die niet door hebben dat de meeste dames toch in de dance-tenten te vinden zijn.
-
pi_71554817
Er zijn genoeg leuke kroegen te vinden, waar op de 'rockmuziek' na geen van de klachten van TS op van toepassing is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71554819
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:30 schreef Meddo het volgende:
je hebt trouwens twee soorten kroegen

- rustig cafeetje
-wannabe disco/dancing/club
Die 2e is nog te doen. Rustig cafeetje ook wel, maar dan heel af en toe.
-
pi_71554829
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:33 schreef cultheld het volgende:
Er zijn genoeg leuke kroegen te vinden, waar op de 'rockmuziek' na geen van de klachten van TS op van toepassing is.
Klopt, maar je weet welk soort kroegen ik bedoel. Die tenten die jij bedoeld zijn denk ik die een beetje tussen café en club inzitten.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:35:11 #51
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554837
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Deze topics open ik dus ook n.a.v. alle kroeg-liefhebbers hier met hun 'mooiboys in clubs '-reacties. En voor mensen die niet door hebben dat de meeste dames toch in de dance-tenten te vinden zijn.
Kan je ook begrijpen dat er mensen op zoek zijn naar dames die niet in dat soort tenten komen ?
pi_71554843
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar je weet welk soort kroegen ik bedoel.
Dollars in Arnhem profileert zich als rockcafé, maar ik heb nog nooit zoveel relaxte mensen (en toegankelijke dames) in één ruimte bij elkaar gezien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71554848
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:35 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Kan je ook begrijpen dat er mensen op zoek zijn naar dames die niet in dat soort tenten komen ?
Ja, met 100 man op die ene dame af net als hier op dit forum.
-
pi_71554856
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dollars in Arnhem profileert zich als rockcafé, maar ik heb nog nooit zoveel relaxte mensen (en toegankelijke dames) in één ruimte bij elkaar gezien.
Ik was gister nog in Arnhem maar die tent ken ik niet eens? Maar als er (veelal) rock gedraaid wordt zal ik er ook niet snel binnenstappen.
-
pi_71554857
Kroeg/club/disco maakt me niet zoveel uit, maar laat die mongolen er alsjeblieft voor zorgen dat de muziek niet zo hard staat dat ik een megafoon nodig heb om iemand naast me aan te kunnen spreken Komt helaas te vaak voor.
pi_71554860
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet iedereen doet dat, hoor.
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:37:44 #57
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554861
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die mensen gewoon lekker een biertje willen drinken en niet bewust achter de vrouwen aangaan
pi_71554866
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oh, ik kan nergens in de OP terugvinden dat het naar aanleiding daarvan is. Ik kan nergens in de OP terugvinden dat je je expliciet richt tot die mensen.
Nee, in de OP generaliseer je, Ritmo, je generaliseert. Je probeert doelmatig mensen die naar de kroeg gaan als minderwaardig te bestempelen en ze hier belachelijk te maken.

Hebben ze dat niet door? Je wilt de mensen die naar kroegen gaan ook nog eens onwetend noemen?
Nou, nou breekt me de klomp. Al dat gekwets om niets. Heel zwak is dat hoor.. heel zwak.

Loop maar naar een willekeurig café en zeg het maar door de microfoon aldaar over hoe je over mensen die naar kroegen gaan denkt. Doe dát maar, Ritmo.
pi_71554878
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:37 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die mensen gewoon lekker een biertje willen drinken en niet bewust achter de vrouwen aangaan
Uh ja, dat heb ik ook vaak als ik uitga (aangezien ik vooral voor het feesten/de gezelligheid ga meestal) maar om nou ALTIJD in een suffe kroeg te hangen met zwetende kerels?
-
pi_71554897
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik was gister nog in Arnhem maar die tent ken ik niet eens? Maar als er (veelal) rock gedraaid wordt zal ik er ook niet snel binnenstappen.
Die tent is zeer in trek bij twintigers en dertigers. Veelal hoger opgeleid, ruimdenkend en positief ingesteld. Ik moest de eerste keer ook aan die band wennen, maar de ergernis maakte al snel plaats voor vrolijkheid toen ik omringd was door mooie dames en aardige gasten. Die dames komen daar juist omdat de voorspelbare discopatsers ze daar niet lastig vallen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:42:18 #61
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554900
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uh ja, dat heb ik ook vaak als ik uitga (aangezien ik vooral voor het feesten/de gezelligheid ga meestal) maar om nou ALTIJD in een suffe kroeg te hangen met zwetende kerels?
Dus volgens jou kan het niet gezellig zijn zonder vrouwen?
pi_71554912
Terechte klacht, ik zit ook liever thuis met wat vrienden voordat we uitgaan. Hoewel we soms eerst even naar de kroeg gaan en daarna na de disco.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71554913
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:38 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Oh, ik kan nergens in de OP terugvinden dat het naar aanleiding daarvan is. Ik kan nergens in de OP terugvinden dat je je expliciet richt tot die mensen.
Omdat je dan direct gezeik krijgt.
quote:
Nee, in de OP generaliseer je, Ritmo, je generaliseert. Je probeert doelmatig mensen die naar de kroeg gaan als minderwaardig te bestempelen en ze hier belachelijk te maken.
Gast, lees hier eens rond. Andersom gebeurd dat 10 keer meer en erger dan ik dat doe.
quote:
Hebben ze dat niet door? Je wilt de mensen die naar kroegen gaan ook nog eens onwetend noemen?
Nou, nou breekt me de klomp. Al dat gekwets om niets. Heel zwak is dat hoor.. heel zwak.
Veel mensen hier zijn dat ja, denken er erg veel vrouwen van Pink Floyd enzo houden.
-
pi_71554923
Een kroeg is voor havenarbeiders.
pi_71554925
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Dus volgens jou kan het niet gezellig zijn zonder vrouwen?
Jazeker wel, als je b.v. lekker voetbal gaat kijken. Maar 9 van de 10 keer is gemengd gewoon leuker.
-
pi_71554939
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die tent is zeer in trek bij twintigers en dertigers. Veelal hoger opgeleid, ruimdenkend en positief ingesteld. Ik moest de eerste keer ook aan die band wennen, maar de ergernis maakte al snel plaats voor vrolijkheid toen ik omringd was door mooie dames en aardige gasten. Die dames komen daar juist omdat de voorspelbare discopatsers ze daar niet lastig vallen.
Mm misschien maar eens binnenwippen dan. Beetje jammer van die dertigers alleen.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:48:44 #67
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554959
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Veel mensen hier zijn dat ja, denken er erg veel vrouwen van Pink Floyd enzo houden.
Als jij nou ook eens naar feesten gaat waar vrouwen ook van Pink Floyd houden.Ik wil nog wel eens zien waarvan vrouwen meer houden dan, dance of pink floyd achtige muziek.
pi_71554975
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat je dan direct gezeik krijgt.
[..]

Gast, lees hier eens rond. Andersom gebeurd dat 10 keer meer en erger dan ik dat doe.
[..]

Goed, ik heb m'n jankpunt wel gemaakt.

Als ik op iemand reply dan is het niet noodzakelijk om plots verontwaardigd te gaan doen, ook niet als het één van je e-vriendjes betreft.
pi_71554986
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Als jij nou ook eens naar feesten gaat waar vrouwen ook van Pink Floyd houden.Ik wil nog wel eens zien waarvan vrouwen meer houden dan, dance of pink floyd achtige muziek.
De mooiste vrouwen houden van dance, daar heeft hij (uitzonderingen nagelaten) wel gelijk in. Dat is gewoon zo, maar da's nog geen reden om niet naar een kroeg te gaan..
pi_71554987
Ritmo heeft de hele vrijdag- en zaterdagavond op FOK! zitten posten, en toch blijft iedereen er serieus op ingaan.
Graag op anoniem
pi_71554991
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Op zulke feesten is 3/4e man (en vaak alternatief óf in de 30/40) en de meeste vrouwen daar zou ik echt niet willen spreken.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:53:04 #72
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554994
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Mainport het volgende:
Ritmo heeft de hele vrijdag- en zaterdagavond op FOK! zitten posten, en toch blijft iedereen er serieus op ingaan.
Hij zat zogenaamd weer zonder geld zeker?!
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:53:57 #73
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71554999
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op zulke feesten is 3/4e man (en vaak alternatief óf in de 30/40) en de meeste vrouwen daar zou ik echt niet willen spreken.
Geef eens voorbeelden waar je geweest bent want ik geloof je niet.
pi_71555003
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Mainport het volgende:
Uh nee? Vrijdagavond was ik ff online ja, gisteren hele nacht uitgeweest hoor.
-
pi_71555011

pi_71555013
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

De mooiste vrouwen houden van dance, daar heeft hij (uitzonderingen nagelaten) wel gelijk in. Dat is gewoon zo, maar da's nog geen reden om niet naar een kroeg te gaan..
Bij jou kan ik dat nog begrijpen zoals ik al zei.
-
pi_71555014
Heeft iemand nog de foto's van die dikke Ritmo? Dan heeft-ie nooit zo'n grote bek meer.
Graag op anoniem
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:56:26 #78
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71555024
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ohja, dancesletjes. Vergezel muay-toy en AFCnogwattes op hun chickiehosselnachten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_71555034
Overigens hebben clubs en feesten ook nadelen, ik word soms moe van die GHB-wijfen die 4 keer komen vertellen dat ze "kankergeil zijn".
-
pi_71555044
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:56 schreef cerror het volgende:

[..]

Ohja, dancesletjes. Vergezel muay-toy en AFCnogwattes op hun chickiehosselnachten.
Dat zijn tenminste normale gasten, in tegenstelling tot die alto's hier.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:59:44 #81
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555049
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zijn tenminste normale gasten, in tegenstelling tot die alto's hier.
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_71555051
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij jou kan ik dat nog begrijpen zoals ik al zei.
Hoho, mijn favoriete doelgroep valt tussen de 22 en 26, dus ik moet af en toe ook inleveren op mijn natuurlijke neiging tot thuis zitten Wii-en of films kijken.
Ik ben niet bejaard ofzo, christus...
pi_71555054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:57 schreef Ritmo het volgende:
Overigens hebben clubs en feesten ook nadelen, ik word soms moe van die GHB-wijfen die 4 keer komen vertellen dat ze "kankergeil zijn".
Neuk ze. Ze weten de volgende dag toch niks meer
pi_71555069
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hoho, mijn favoriete doelgroep valt tussen de 22 en 26, dus ik moet af en toe ook inleveren op mijn natuurlijke neiging tot thuis zitten Wii-en of films kijken.
Ik ben niet bejaard ofzo, christus...
Mwoah ik hoop als ik eind 20 ben niet meer in de tenten te komen waar ik nu kom.
-
pi_71555081
Huilie.
pi_71555091
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:

[..]

_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat? Wou je zeggen dat die paardenstaart-dragende ICT'ers hier met hun sikje en hun gitaartje wat voorstellen?
-
pi_71555104
Ik word te oud voor deze zooi.

Pestherrie maak ik wel in mijn auto, in een kroeg wil ik gewoon ouderwets stom kunnen lullen.

Anders ga ik wel naar een tekno feestje, en ik hoop dat die f#cking mooi-boys als TS er lekker wegblijven
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:05:47 #88
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555107
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat? Wou je zeggen dat die paardenstaart-dragende ICT'ers hier met hun gitaartje wat voorstellen?
Nee, zeker weten niet.Als ik zo'n Tinuzzz_Talpa zie dan plaats ik me nog liever in jouw kamp
pi_71555120
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nee, zeker weten niet.Als ik zo'n Tinuzzz_Talpa zie dan plaats ik me nog liever in jouw kamp
Ik heb niet echt een kamp, hoor. Vind het gezeik hier alleen zo eenzijdig altijd. Daarom maar wat tegengas. En ook vreemd dat mensen als Afcajos hier als 'bijzonder' worden gezien terwijl het gewoon doodnormale gasten zijn.
-
pi_71555121
Ik vind dat, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik, TS zich aanstelt en alles en iedereen over één kam scheert.

Verder wil ik toevoegen, mag ik dat zo toevoegen, ja dat mag ik, dit:

pi_71555131
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind dat, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik, TS zich aanstelt en alles en iedereen over één kam scheert.
Klopt, maar anders wordt die OP zo lang.

Welterusten voor vanavond trouwens.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:12:12 #92
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555161
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een kamp, hoor. Vind het gezeik hier alleen zo eenzijdig altijd. Daarom maar wat tegengas. En ook vreemd dat mensen als Afcajos hier als 'bijzonder' worden gezien terwijl het gewoon doodnormale gasten zijn.
Geen probleem met Afcajos of zelfs met jou, het is gewoon verveling Die zogenaamde alto's als Juicyhill en Tinuzzz_Talpa met hun Lowlands en Coldplay en Krezip irriteer ik me persoonlijk veel meer aan
pi_71555174
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Geen probleem met Afcajos of zelfs met jou, het is gewoon verveling Die zogenaamde alto's als Juicyhill en Tinuzzz_Talpa met hun Lowlands en Coldplay en Krezip irriteer ik me persoonlijk veel meer aan

Vind je Coldplay al erg? Man, dat is voor FOK!-begrippen nog voor extreem 'hippe' mensen. Ik ga misschien zelfs nog mee naar een concert met iemand die een afzegger heeft en met een extra kaart zit.

En op LL is ook veel dance en hip-hop tegenwoordig, al zou ik er nog niet snel heengaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 03-08-2009 02:20:00 ]
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:15:03 #94
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555188
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind je Coldplay al erg? Man, dat is voor FOK!-begrippen nog voor extreem 'hippe' mensen.
Mensen die Coldplay goed vinden moeten gewoon dood.Veel erger kan het niet.
pi_71555199
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ik vind het best aardig op z'n tijd, moet ik nou ook dood?
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:16:20 #96
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555204
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het best aardig op z'n tijd, moet ik nou ook dood?
Ja.
pi_71555206

Nu huil ik mezelf in slaap zo.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:17:55 #98
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555213
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:16 schreef Ritmo het volgende:

Nu huil ik mezelf in slaap zo.
Goed zo, ga ik ook mijn bed opzoeken
pi_71555223
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Juicyhil is gewoon een sappige berg.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:20:32 #100
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71555231
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Juicyhil is gewoon een sappige berg.
Ook een heel treurige user
pi_71555248
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Coldplay
pi_71555257
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:20 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ook een heel treurige user
Ook dat.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:30:25 #103
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71555326
Tvpub
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:39:36 #104
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71555389
quote:

[..]

Je dreigt jezelf weer buitenspel te zetten...

Ik waarschuw je alvast.
pi_71567566
Lekker op vrijdags naar de kroeg
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_71567591
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik word te oud voor deze zooi.

Pestherrie maak ik wel in mijn auto, in een kroeg wil ik gewoon ouderwets stom kunnen lullen.

Anders ga ik wel naar een tekno feestje, en ik hoop dat die f#cking mooi-boys als TS er lekker wegblijven
Alleen dan geen tekno, maar überhaupt een mooi feestje waar TS weg mag blijven
pi_71567631
Eens met klacht..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:37:22 #108
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71567632
Zo even nalopen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:47:19 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_71567914
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Mainport het volgende:
Ik ben die Ritmo helemaal zat. Wie mij PM't krijgt een foto waarop je kunt zien hoe stoer hij in het echt is.
Doei, forum en pm-ban voor Mainport.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:52:22 #110
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71568069
En weer open.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:55:01 #111
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71568125
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Doei, forum en pm-ban voor Mainport.

Ooh, ik heb nog een pm van hem gehad, verwijderen en computer vernietigen?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:00:16 #112
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_71568273
quote:

Ik zal m'n klacht even onderbouwen, om het niet als troll over te laten komen:

5.Teveel mensen die aan de bar hangen en stilstaan zodat je steeds moet dringen.

Moge duidelijk zijn.
Wat is er mis met rock? Is het niet 'hip' genoeg?
Putting the laughter back in slaughter.
pi_71568331
Nee, ik vind het geen muziek voor tijdens het uitgaan.
-
pi_71568352
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef Dennehy het volgende:

[..]

Wat is er mis met rock? Is het niet 'hip' genoeg?
Jongûh Ritmo is tantu-stoer in de lokale 'club' ( ) waar hij elke vrijdagavond met ¤12,50 helemaal loos gaat, is na aftrek van de ¤7,50 entree, dat zo'n geweldig ethablissement heft om mindere mooi-boys dan TS buiten te houden.
pi_71568403
Ik ga vaak uit in Zwolle, voor een beetje club moet je weer een pokke eind rijden. Vandaar dat ik naar een studentencafé ga.
pi_71568424
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Bramg het volgende:

[..]

Jongûh Ritmo is tantu-stoer in de lokale 'club' ( ) waar hij elke vrijdagavond met ¤12,50 helemaal loos gaat, is na aftrek van de ¤7,50 entree, dat zo'n geweldig ethablissement heft om mindere mooi-boys dan TS buiten te houden.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe weet je dat allemaal joh?
-
pi_71568438
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga vaak uit in Zwolle, voor een beetje club moet je weer een pokke eind rijden. Vandaar dat ik naar een studentencafé ga.
Zwolle is echt kut om uit te gaan.
-
pi_71568471
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe weet je dat allemaal joh?
Omdat ik je bolle kop laatst voor de Villa Fiësta in Tilburg in de rij zag staan schijnbaar jou definitie van 'club'
pi_71568556
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:09 schreef Bramg het volgende:

[..]

Omdat ik je bolle kop laatst voor de Villa Fiësta in Tilburg in de rij zag staan schijnbaar jou definitie van 'club'
Knap! Ik ben al 7 jaar niet in Tilburg uitgeweest, alleen jaren geleden ooit een keer naar de 013. -Toevoeging- Haha die tent is al jaren dicht lees ik. Wist je alleen die naam nog van die 6 jaar geleden dat je een keer uitging, uitgelachen werd en daarna huilend Nirvana opzette thuis?

Maar goed, gelieve op te houden met dat persoonlijke gebash richting mij. Daar gaat dit topic niet over.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:17:26 #120
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71568677
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:14 schreef Ritmo het volgende:

Mensen die door hun gespreksstof heen zijn na het uitwisselen van wat info over hun scooter en wie wie nou weer geneukt heeft.
pi_71568688
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Knap! Ik ben al 7 jaar niet in Tilburg uitgeweest, alleen jaren geleden ooit een keer naar de 013. -Toevoeging- Haha die tent is al jaren dicht lees ik. Wist je alleen die naam nog van die 6 jaar geleden dat je een keer uitging?

Maar goed, gelieve op te houden met dat persoonlijke gebash richting mij. Daar gaat dit topic niet over.
De tering met jou, daar maken we het gewoon van.

Pleur lekker op naar je hippe-mooi-boy-kutclub en laat mensen die liever gewoon rustig een pilsje doen omdat ze wel hard gewerkt hebben van de week lekker met rust.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:18:15 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71568700
Helemaal met Ritmo eens. Een cafe is meestal toch typerend. De "stamgasten" die rond de 40 zijn en lekker op een kruk zitten en van hun "pilske" aan het genieten zijn. De 40 jarige uitgelebberde vrouw die haar kansen nooit gegrepen heeft, melodieuze metalgangers met staart, bierpens en bril die engelse quotes naar elkaar zingen en schreeuwen. En als er een klassieker opkomt, gaan ze volslagen debiel doen, met de barkruk als soort gitaar terwijl ze de teksten in het nederlands vertaald zingen !!!! :")

Ik ga naar zowel cafe als club maar voor de babes hoef je echt niet naar cafe's te gaan..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71568701
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Mensen die door hun gespreksstof heen zijn na het uitwisselen van wat info over hun scooter en wie wie nou weer geneukt heeft.
Mensen die het zaterdagavond over wereldpolitiek gaan hebben omdat ze het niet kunnen hebben over mensen die ze geneukt hebben.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:19:33 #124
111382 Ofyles2
pi_71568726
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ooh, ik heb nog een pm van hem gehad, verwijderen en computer vernietigen?
Nou, zo drastisch hoeft het niet.

BTW: Mainport! _!
pi_71568731
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

De tering met jou, daar maken we het gewoon van.
Nee, dus als je met die intenties blijft posten: doei.
quote:
Pleur lekker op naar je hippe-mooi-boy-kutclub en laat mensen die liever gewoon rustig een pilsje doen omdat ze wel hard gewerkt hebben van de week lekker met rust.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:21:26 #126
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71568770
Owja en verder: Mensen die in kroegen hangen.

Vooral kerels

" Ja in de liefde ben ik niet gelukkig, de vrouwen moeten me niet, het schijnt dat ik 'een rugzak heb'. Vraag ik jou, is dat nou gek, met zoveel ellende?'
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:22:15 #127
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71568789
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Owja en verder: Mensen die in kroegen hangen.

Vooral kerels

" Ja in de liefde ben ik niet gelukkig, de vrouwen moeten me niet, het schijnt dat ik 'een rugzak heb'. Vraag ik jou, is dat gek, met zoveel ellende?'
"ENNE JOHN.. ALLES GOED"
- "YOOO GEKKE RINUS.. MET SLECHTE MENSEN ALTIJD HE!!"

;')
pi_71568846
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef Michielos het volgende:
Helemaal met Ritmo eens. Een cafe is meestal toch typerend. De "stamgasten" die rond de 40 zijn en lekker op een kruk zitten en van hun "pilske" aan het genieten zijn. De 40 jarige uitgelebberde vrouw die haar kansen nooit gegrepen heeft, melodieuze metalgangers met staart, bierpens en bril die engelse quotes naar elkaar zingen en schreeuwen. En als er een klassieker opkomt, gaan ze volslagen debiel doen, met de barkruk als soort gitaar terwijl ze de teksten in het nederlands vertaald zingen !!!! :")

Ik ga naar zowel cafe als club maar voor de babes hoef je echt niet naar cafe's te gaan..
Perfect gezegd.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:24:31 #129
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71568849
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mensen die het zaterdagavond over wereldpolitiek gaan hebben omdat ze het niet kunnen hebben over mensen die ze geneukt hebben.
De wereldpolitiek wordt besproken als we de sexcapades hebben doorgenomen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:25:40 #130
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71568876
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef Michielos het volgende:

in wat voor achtergesteld onderontwikkeld gebied woon jij in godsnaam
pi_71568878
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

De wereldpolitiek wordt besproken als we de sexcapades hebben doorgenomen.
Ik hoef het dus s'avonds in m'n weekend echt niet over serieuze dingen te hebben.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:26:41 #132
111382 Ofyles2
pi_71568900
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik hoef het dus s'avonds in m'n weekend echt niet over serieuze dingen te hebben.
Weet je het echt zeker?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:28:29 #133
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71568940
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

"ENNE JOHN.. ALLES GOED"
- "YOOO GEKKE RINUS.. MET SLECHTE MENSEN ALTIJD HE!!"

;')
En dan heel hard lachen en net doen of de kroeg van hun is.

HEEE DAAR HEBBIE ROOIE KEES!
HENNIE, DOE DIE MAN NOG EEN BIERTJE, VAN MIJ WANT DIE WEDDENSCHAP VAN VORIGUH WEEK, WEET JE NOG, HENNIE, NOU DIE HEBBIE GLANSRIJK GEWONNEN!

En dan de rest van HA! HA! HA!
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:30:42 #134
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71568996
En grote glazen Erdinger gaan drinken terwijl het januari is, daar moet Wilders maar eens Kamervragen over gaan stellen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:32:37 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71569049
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

En dan heel hard lachen en net doen of de kroeg van hun is.

HEEE DAAR HEBBIE ROOIE KEES!
HENNIE, DOE DIE MAN NOG EEN BIERTJE, VAN MIJ WANT DIE WEDDENSCHAP VAN VORIGUH WEEK, WEET JE NOG, HENNIE, NOU DIE HEBBIE GLANSRIJK GEWONNEN!

En dan de rest van HA! HA! HA!
EXACT!!!

zooo irritant .
Ook echt allemaal 40 jaar.... ongehuwd, nooit een vriendin gehad.... wat voor een leven heb je dan.. hoe hou je het uit
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:38:04 #136
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71569173
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

EXACT!!!

zooo irritant .
Ook echt allemaal 40 jaar.... ongehuwd, nooit een vriendin gehad.... wat voor een leven heb je dan.. hoe hou je het uit
Je hele maandsalaris aan de smakelijke produkten van Inbev besteden.

Ik geef ze niet ongelijk.
pi_71569234
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Knap! Ik ben al 7 jaar niet in Tilburg uitgeweest, alleen jaren geleden ooit een keer naar de 013. -Toevoeging- Haha die tent is al jaren dicht lees ik. Wist je alleen die naam nog van die 6 jaar geleden dat je een keer uitging, uitgelachen werd en daarna huilend Nirvana opzette thuis?

Krijg je he, als je in Utrecht gaat studeren en niet meer elke avond in je home-town de baas uit kunt hangen zoals jij. En de kroegen hier in Utrecht vind ik vele malen beter dan menig club in NL. Er worden ook echt geen serieuze dingen besproken zoals jij denkt. Ik weet niet wat voor beperkte hersencapaciteit jij en je vrienden hebben? Maar als ik een avondje met mijn vrienden de stad in ga, hebben wij echt wel genoeg gespreksstof om de avond door te komen. Krijg je vanzelf joh als je de scooterfase voorbij bent.
pi_71569396
Wat zijn er toch een hoop wereldvreemde mensen in Nederland. Alsof elke kroeg vol zit met 40-jarigen. Alsof elke discotheek (nee, het zijn geen clubs) gevuld is met lekkere wijven. Alsof je alleen kroegen en discotheken hebt, en niets daartussenin.
pi_71569725
Kroegen . Een snelle blik op de 1e pagina van Google Images zegt al genoeg over het volk wat daar komt . Clubs ftw.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:00:50 #140
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71569785
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kroegen . Een snelle blik op de 1e pagina van Google Images zegt al genoeg over het volk wat daar komt . Clubs ftw.
ja dit wil je natuurlijk niet zien

pi_71569875
Haha.

-
pi_71569878
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja dit wil je natuurlijk niet zien

[ [url=]afbeelding[/url] ]

Ik bedoel meer dat soort volk .
pi_71569891
Kankerlekkere chicks wel, ik zat mis.
-
pi_71569901
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met mensen die met name naar terrasjes en restaurants gaan, casual gekleed?
Dat ben ik namelijk, waar staat dat in de orde der dingen?
Dat is voor echte bazen!
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:09:03 #145
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71569980
de tering die foto's
pi_71570035
quote:

2.De muziek is vaak kut. Nederlandstalig.

Moge duidelijk zijn.

Nederlandstalig
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:12:08 #147
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71570053
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

OMG, die kneus met die barkruk in zijn handen
pi_71570088
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

OMG, die kneus met die barkruk in zijn handen
Die dude met dat PSV-logo op z'n navel
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:13:25 #149
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71570097
Ook erg zijn die studenten in trendy kleren en windkapsel die binnen komen

windkapsel is lang haar zonder gel of met gel , heel dik naar achter gekamd, een beetje ala Rutger van GS.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:14:07 #150
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71570119
quote:

?
Gasten kunnen zowel mannen als vrouwen zijn.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:15:09 #151
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71570140
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

welke fok meet was dat
pi_71570429
Uitstekend topic.
pi_71570880
in overleg dicht
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')