abonnement Unibet Coolblue
pi_71696078
Wij verkopen gewoon een McKroket menu. Krijg je 2 McKroketten bij.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_71696285
Wij mogen van elke kleur 1 beker meenemen
Steam id : Kim the boss.
pi_71696675
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Karasta het volgende:
Wij mogen van elke kleur 1 beker meenemen
Wij ook
Vind het wel makkelijk, gratis glazen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:45:03 #104
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71696687
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:26 schreef SuzukiSwift het volgende:
Wij verkopen gewoon een McKroket menu. Krijg je 2 McKroketten bij.
Waar werk je als ik vragen magʔ
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:03:58 #105
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_71701324
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Maar wel duurder dan een 'menu'
McKroket met patat en cola is bij ons 4,60, tegenover een menu van 5,35 Tenzij je het natuurlijk met 2 kroketten doet
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_71720304
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Niara het volgende:

[..]

Waar werk je als ik vragen magʔ
Landgraaf
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_71720376
Doe maar een klef broodje met plastic kaas en te dik sneden, uitgedroogde augurken en een lauwe hamburger.. hoeveel kost een cheeseburger?
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71728013
ze kunnen dit topic beter re-namen naar het grote mcdonalds medewerkers topic..

aangezien ik nu jullie aandacht heb, pleur die lauwe shit toch eens een keer op tijd weg in plaats van het nog durven te verkopen a de maximum prijs. En wanneer leren jullie eens de bestelling te onthouden, hoe vaak moet ik wel niet opnieuw vragen om saus bij de nuggets, is het nu zo moeilijk om dat te onthouden? Schrijf het desnoods op een post-it ofzo.. nou, veel plezier straks weer op je werk en besteedt lekker veel tijd aan het fabriceren van je eigen burger alsof je niets beters te doen hebt.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_71728748
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef kawotski het volgende:
ze kunnen dit topic beter re-namen naar het grote mcdonalds medewerkers topic..

aangezien ik nu jullie aandacht heb, pleur die lauwe shit toch eens een keer op tijd weg in plaats van het nog durven te verkopen a de maximum prijs. En wanneer leren jullie eens de bestelling te onthouden, hoe vaak moet ik wel niet opnieuw vragen om saus bij de nuggets, is het nu zo moeilijk om dat te onthouden? Schrijf het desnoods op een post-it ofzo.. nou, veel plezier straks weer op je werk en besteedt lekker veel tijd aan het fabriceren van je eigen burger alsof je niets beters te doen hebt.
Steam id : Kim the boss.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:07:29 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71728818
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Karasta het volgende:

[..]

hij heeft gelijk.
als je meer dan 1 ding bestelt, gaat het áltijd mis.
ik kom praktisch nooit bij de mcdonalds, van de week toevallig.
'zit alles er bij?'
'ja hoor *wijst op tas*'
*ik kijken*
'euhm, dit en dit mist nog'

en vervolgens gaat die gast met z'n poten door m'n eten graven om te kijken of het er écht niet bij zat, dat zeg ik toch, smeerpijp?


en zo gaat het altijd.
er gaat altijd wat fout, ze vergeten altijd dingen.
nu snap ik ook wel dat er geen universitair geschoold personeel bij de Mc werkt, maar kom op hey
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71730158
Als je in een uur meer dan honderd klanten helpt kan je op een gegeven moment wel minder scherp worden, en Sowizo van de Mac hoef je geen drol te verwachten ze zijn allen uit op geld . Hopelijk ben ik er zelf ook snel weg
Steam id : Kim the boss.
pi_71731702
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef kawotski het volgende:
ze kunnen dit topic beter re-namen naar het grote mcdonalds medewerkers topic..

aangezien ik nu jullie aandacht heb, pleur die lauwe shit toch eens een keer op tijd weg in plaats van het nog durven te verkopen a de maximum prijs. En wanneer leren jullie eens de bestelling te onthouden, hoe vaak moet ik wel niet opnieuw vragen om saus bij de nuggets, is het nu zo moeilijk om dat te onthouden? Schrijf het desnoods op een post-it ofzo.. nou, veel plezier straks weer op je werk en besteedt lekker veel tijd aan het fabriceren van je eigen burger alsof je niets beters te doen hebt.
Het zijn Mc Donalds medewerkers, wat verwacht je? Die lui zijn te stom om uit hun ogen te kijken, sowieso als je er al voor kiest om daar te gaan werken.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:39:53 #113
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71731869
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:53 schreef Karasta het volgende:
Als je in een uur meer dan honderd klanten helpt kan je op een gegeven moment wel minder scherp worden, en Sowizo van de Mac hoef je geen drol te verwachten ze zijn allen uit op geld . Hopelijk ben ik er zelf ook snel weg
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_71732701
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft gelijk.
als je meer dan 1 ding bestelt, gaat het áltijd mis.
ik kom praktisch nooit bij de mcdonalds, van de week toevallig.
'zit alles er bij?'
'ja hoor *wijst op tas*'
*ik kijken*
'euhm, dit en dit mist nog'

en vervolgens gaat die gast met z'n poten door m'n eten graven om te kijken of het er écht niet bij zat, dat zeg ik toch, smeerpijp?

en zo gaat het altijd.
er gaat altijd wat fout, ze vergeten altijd dingen.
nu snap ik ook wel dat er geen universitair geschoold personeel bij de Mc werkt, maar kom op hey
Lijkt me logisch. Kan jij je nog herrineren hoe vaak je niet hoeft te wachten bij het postkantoor, als je een pakketje ophaalt? Kan je je situatie's bedenken bij de supermarkt waarbij er geen vervelende trage mensen voor je bij de kassa stonden?

99% van de mensen onthouden alleen de momenten dat het fout gaat, of dat nou bij een mcdonald's is of waar dan ook. Want kom op, als het werkelijk ALTIJD fout gaat, waarom zou je dan nog terug komen?

Ik geef die medewerker trouwens groot gelijk dat ie je eten doorzoekt. Naturlijk zal hij wel eens fouten maken, maar zo zijn er ook honderden mensen die niet verder kijken dan het eerste doosje wat ze tegen komen, en vervolgens gaan zeuren over vergeten frietsaus die onder de servetjes liggen. Het niveau van de gemiddelde mcdonald's bezoeker is namelijk ook niet echt hoog te noemen.
..
pi_71734531
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Frankvbr het volgende:
Ik geef die medewerker trouwens groot gelijk dat ie je eten doorzoekt. Naturlijk zal hij wel eens fouten maken, maar zo zijn er ook honderden mensen die niet verder kijken dan het eerste doosje wat ze tegen komen, en vervolgens gaan zeuren over vergeten frietsaus die onder de servetjes liggen. Het niveau van de gemiddelde mcdonald's bezoeker is namelijk ook niet echt hoog te noemen.
pi_71735199
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

Lijkt me logisch. Kan jij je nog herrineren hoe vaak je niet hoeft te wachten bij het postkantoor, als je een pakketje ophaalt? Kan je je situatie's bedenken bij de supermarkt waarbij er geen vervelende trage mensen voor je bij de kassa stonden?

Zijn toch wel andere dingen die jij quote. Er wordt namelijk niet geklaagd over de wachtrij maar over de service. Hoe vervelend is het wel niet, als je thuis komt en je ziet dat er geen fritessaus bij zit? Ik heb dat vaak bij de kfc, maar nog steeds kom ik daar, het is snel, makkelijk en best lekker op z'n tijd.

Daarnaast weet ik niet welke mc's jullie bezoeken, maar ik ben over 't algemeen best tevreden over mijn vaste plekken. Mw's hebben meestal ook wel een hoger niveau dan bij de kfc of burgerking.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:16:29 #117
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_71738102
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Frankvbr het volgende:

[..]
Het niveau van de gemiddelde mcdonald's bezoeker is namelijk ook niet echt hoog te noemen.
Klant is koning en heeft altijd gelijk? Oh wacht, dit is een fastfood keten die pretendeert een restaurant te zijn.. Waar je zelf nadat je gegeten hebt je tafeltje af moet ruimen.

Sorry, ik eet bijna nooit bij de McD. Maar als wij er dan eens eten dan klopt er iets niet bij de bestelling. Gegarandeerd. (Verkeerd aangeslagen of gewoonweg bakjes saus e.d. vergeten..)

Laatst nog bij Etten Leur een vrouwelijke collega die een andere er schreeuwend op wees dat salade eten met bestek handiger gaat dan zonder. Alsof ze tegen een klein kind bezig was. Echt slecht.

En het is nu ook niet zo dat het allemaal zo goedkoop is of whatever, want dat is het ook niet. Enige voordeel is dat het vooral snel is.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_71741084
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Klant is koning en heeft altijd gelijk? Oh wacht, dit is een fastfood keten die pretendeert een restaurant te zijn.. Waar je zelf nadat je gegeten hebt je tafeltje af moet ruimen.

De pest van het hele "klant is koning" concept is dat het verpest is door de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_71741586
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:16 schreef neo2000 het volgende:
Klant is koning en heeft altijd gelijk? Oh wacht, dit is een fastfood keten die pretendeert een restaurant te zijn.. Waar je zelf nadat je gegeten hebt je tafeltje af moet ruimen.

Sorry, ik eet bijna nooit bij de McD. Maar als wij er dan eens eten dan klopt er iets niet bij de bestelling. Gegarandeerd. (Verkeerd aangeslagen of gewoonweg bakjes saus e.d. vergeten..)

Laatst nog bij Etten Leur een vrouwelijke collega die een andere er schreeuwend op wees dat salade eten met bestek handiger gaat dan zonder. Alsof ze tegen een klein kind bezig was. Echt slecht.

En het is nu ook niet zo dat het allemaal zo goedkoop is of whatever, want dat is het ook niet. Enige voordeel is dat het vooral snel is.
Klant heeft zeker niet altijd gelijk, natuurlijk snap ik dat een manager altijd de klant een nieuw broodje meegeeft, maar je kan niet verwachten dat elke medewerker dat gezeik maar goedkeurt. Mensen die bij mcd komen eten, komen voor het snelle eten en weten heel goed dat ze geen restaurantservice kunnen verwachten. Bij een gemiddelde frietzaak verwacht je niet veel anders.

Probleem ligt gewoon vaak bij de klant zelf. Juist zo-eentje die 1 a 2 per jaar bij de mcd komt, een half uur het menubord bestudeert, en na het bestellen eigenlijk zelf niet eens meer weet wat hij nou moet krijgen. Vervolgens verwachten dat er standaard frietsaus bij elk menu zit, en ook achteraf nog zeuren dat hij/zij een verkeerde heeseburger kreeg, omdat dat het plaatje (eigenlijk quarter pounder ) er heel anders uitziet. Het verschil tussen nuggets en chickens is voor de gemiddeld klant ook erg moeilijk.

Nou zullen er vast wel wat fouten worden gemaakt, wantja de gemiddelde mens met een opleiding gaat daar niet fulltime werken. Maar de tolerantie bij de mcd van klanten is op één of andere manier altijd erg laag. Zeuren om de kleinste dingen, waar mensen bij een normaal restaurants niet de mond voor durven open te trekken. Moet iedereen zelf weten, maar waarom je dan terug blijft komen..
..
pi_71741618
En altijd is het de schuld van de medewerker die er op dat moment staat. Right, hoevaak heb ik al niet mee gemaakt dat wanneer je vraag aan de gast of hij saus wilt bij de Kipnuggets en hij zegt niets of gaat dom door met zijn standaard ingewerkte kut bestelling en dan op het eind wanneer de bestelling klaar is zeggen dat hij saus bij zijn kipnuggets wilt want dat krijgt die gratis en vind hij het een slechte zaak dat wij er niet om vragen.

Dat er iets is vergeten en het staat wel op de bestelling, dan is het de fout van de medewerkers die op dat moment diegene helpen. Staat het niet eens op het scherm dan is het 9 van de 10 keer de fout van de gast die met zijn botte kop niet kan bestellen.

Wachttijden te lang? Misschien moeten de gasten eens nadenken over die Specials, daardoor gaat alles veel slomer dan normaal, te lui om je eigen augurk van je BigMac te halen? Ow wacht, natuurlijk.. dan krijg je een 'vers' gemaakte BigMac. De meeste klunsen... uhm, bedoel gasten zijn juist diegene die zorgen dat het verkeerd gaan...
pi_71741649
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
De pest van het hele "klant is koning" concept is dat het verpest is door de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Precies, je hoort regelmatig mensen stoer vertellen: "ja en dan eet ik het broodje voor 3/4e op en dan ga ik ermee terug en dan krijg ik weer een nieuwe"
..
pi_71741681
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

Klant heeft zeker niet altijd gelijk, natuurlijk snap ik dat een manager altijd de klant een nieuw broodje meegeeft, maar je kan niet verwachten dat elke medewerker dat gezeik maar goedkeurt. Mensen die bij mcd komen eten, komen voor het snelle eten en weten heel goed dat ze geen restaurantservice kunnen verwachten. Bij een gemiddelde frietzaak verwacht je niet veel anders.

Probleem ligt gewoon vaak bij de klant zelf. Juist zo-eentje die 1 a 2 per jaar bij de mcd komt, een half uur het menubord bestudeert, en na het bestellen eigenlijk zelf niet eens meer weet wat hij nou moet krijgen. Vervolgens verwachten dat er standaard frietsaus bij elk menu zit, en ook achteraf nog zeuren dat hij/zij een verkeerde heeseburger kreeg, omdat dat het plaatje (eigenlijk quarter pounder ) er heel anders uitziet. Het verschil tussen nuggets en chickens is voor de gemiddeld klant ook erg moeilijk.

Nou zullen er vast wel wat fouten worden gemaakt, wantja de gemiddelde mens met een opleiding gaat daar niet fulltime werken. Maar de tolerantie bij de mcd van klanten is op één of andere manier altijd erg laag. Zeuren om de kleinste dingen, waar mensen bij een normaal restaurants niet de mond voor durven open te trekken. Moet iedereen zelf weten, maar waarom je dan terug blijft komen..
Ik denk dat iemand die er 250 dagen per jaar werkt een groter probleem heeft dan de klant die "maar" 2 keer per jaar komt. Het is natuurlijk 2 keer teveel gezien de veels te dure bagger die ze er verkopen..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71741763
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Chain_Reaction het volgende:

Ik denk dat iemand die er 250 dagen per jaar werkt een groter probleem heeft dan de klant die "maar" 2 keer per jaar komt. Het is natuurlijk 2 keer teveel gezien de veels te dure bagger die ze er verkopen..
toch blijven ze elk jaar komen. En als je geen mcdonald's menubord kan lezen, bewijs je niet echt dat je nou een hoger niveau hebt dan een gemiddelde medewerker.
..
pi_71741871
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

toch blijven ze elk jaar komen. En als je geen mcdonald's menubord kan lezen, bewijs je niet echt dat je nou een hoger niveau hebt dan een gemiddelde medewerker.
Dan ben je inderdaad heel dom, maar wat dat betreft sluiten deze klanten wel prima aan bij het werkende personeel.. Vandaar dat het er vaak ook zo'n chaotische bedoeling zal zijn.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71742483
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef Studiotje het volgende:
En altijd is het de schuld van de medewerker die er op dat moment staat. Right, hoevaak heb ik al niet mee gemaakt dat wanneer je vraag aan de gast of hij saus wilt bij de Kipnuggets en hij zegt niets of gaat dom door met zijn standaard ingewerkte kut bestelling en dan op het eind wanneer de bestelling klaar is zeggen dat hij saus bij zijn kipnuggets wilt want dat krijgt die gratis en vind hij het een slechte zaak dat wij er niet om vragen.

Dat er iets is vergeten en het staat wel op de bestelling, dan is het de fout van de medewerkers die op dat moment diegene helpen. Staat het niet eens op het scherm dan is het 9 van de 10 keer de fout van de gast die met zijn botte kop niet kan bestellen.

Wachttijden te lang? Misschien moeten de gasten eens nadenken over die Specials, daardoor gaat alles veel slomer dan normaal, te lui om je eigen augurk van je BigMac te halen? Ow wacht, natuurlijk.. dan krijg je een 'vers' gemaakte BigMac. De meeste klunsen... uhm, bedoel gasten zijn juist diegene die zorgen dat het verkeerd gaan...
En nu ligt alles opeens bij jullie gasten?

Das ook een verkeerde houding..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')