Die Randstedelingen weten niet meer waar hun vlees vandaan komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef J.Herrer het volgende:
Emmen? Daar leven toch alleen koeien en schapen?
Schapen, schapen met een slurf, schapen met een lange nek, schapen met twee bulten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef J.Herrer het volgende:
Emmen? Daar leven toch alleen koeien en schapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ik heb zelf het gevoel dat in emmen het tokkie gehalte wat hoger ligt dan gemiddeld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Dat is in iedere stad (niet dat Emmen een stad is) hetzelfde.
Nederland en z'n kenmerkende dingen![]()
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
Emmen heeft wel een toffe Zoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:06 schreef EvanStone het volgende:
In Emmen kan je goed eten..en als je honger hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En datquote:
WKE zekerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:01 schreef leeell het volgende:
ben er pas geweest naar het van der valk hotel daar fakking chille zwembad en natuurlijk de dierentuin:D
maar ben daarvoor ook geweest met mn voetbalclub (zaterdag amateurs) tegen een woonwagenkamp elftal met 40 jarige tokkies met tatoos die zaten te 'voetballen'
Die heb je hier ook als het niet koopzondag is hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan moet je eens in Assen op koopzondag komen kijken. Je kan geen aknt op zonder dat de vlotte kapsels, dikke reten met aarsgeweien je om de oren vliegen
.
Ok, eigenlijk is bijna 90% van Assen pauper en/of tokkiequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die heb je hier ook als het niet koopzondag is hoorIk woon in een buitenwijk van Assen en daar nordic walken ze altijd voor m'n deur langs
* MeuL is het eens met Mr. de Bruinquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
oh oke....carpet bomben en 1 grote parkeerplaats van maken
Helaas, of het effect moet pas na 25 jaar optreden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef Catch22- het volgende:
als je er maar lang genoeg woont valt het allemaal wel mee.
Ik heb er zelf weinig last van eigenlijk. Ik zie wel tokkies als ik in het centrum ben, maar daar heb ik weinig last van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Helaas, of het effect moet pas na 25 jaar optreden.
Gelukkig sta ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef Elixabete het volgende:
Alles wat buiten Noord Holland zit is kut
Bijna iedere jongere uit Emmen met een HAVO (of hoger) diploma vertrekt dan ook vaak na de middelbare school rap naar Groningen of Zwollequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Nooit in Emmen geweest, maar die stad staat in virtueel elk onderzoek stijf onderaan wat betreft leefbaarheid en toekomstperspectief voor de jeugd. Ik kan die verzuchting van TS wel begrijpen.
Komen die studenten wel terug naar Emmen of kan ik spreken van een definitieve emigratie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bijna iedere jongere uit Emmen met een HAVO (of hoger) diploma vertrekt dan ook vaak na de middelbare school rap naar Groningen of Zwolle
Huh. Volgens mij is dat echt onzin hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Nooit in Emmen geweest, maar die stad staat in virtueel elk onderzoek stijf onderaan wat betreft leefbaarheid en toekomstperspectief voor de jeugd.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bijna iedere jongere uit Emmen met een HAVO (of hoger) diploma vertrekt enig verstandelijk vermogen vertrekt dan ook vaak na de middelbare school rap naar Groningen of Zwolle de Randstad.
daar weet ik geen cijfers van, maar volgens mij komen ze de eerste tijd niet snel terug. Later misschien wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komen die studenten wel terug naar Emmen of kan ik spreken van een definitieve emigratie?
Je bent niet grappig en je weet het zelf. Waarom druk je alsnog op invoeren?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Whehe, ik weet nog een grap! Alle jongeren gaan daar naar de Universiteit van Emmen. Weet je wel? De dierentuin van Emmen? Universiteit?
Snap je hem, snap je hem?!![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je weet het zelf. Waarom druk je alsnog op invoeren?
Nee, neequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Nero22 het volgende:
Whehe, ik weet nog een grap! Alle jongeren gaan daar naar de Universiteit van Emmen. Weet je wel? De dierentuin van Emmen? Universiteit?
Snap je hem, snap je hem?!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef Elixabete het volgende:
Alles wat buiten Amsterdam zit is kut
Ach ik moest het even kwijt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef Catch22- het volgende:
Als je namelijk sociaal genoeg bent om je niet aan iedereen te storen die anders is dan jij kan je hier best oke wonen.
Om je te stangen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je weet het zelf. Waarom druk je alsnog op invoeren?
Kom je überhaupt wel uit je huis?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef Elixabete het volgende:
Alles wat buiten Noord Holland zit is kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |