Die Randstedelingen weten niet meer waar hun vlees vandaan komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef J.Herrer het volgende:
Emmen? Daar leven toch alleen koeien en schapen?
Schapen, schapen met een slurf, schapen met een lange nek, schapen met twee bulten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef J.Herrer het volgende:
Emmen? Daar leven toch alleen koeien en schapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ik heb zelf het gevoel dat in emmen het tokkie gehalte wat hoger ligt dan gemiddeld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Dat is in iedere stad (niet dat Emmen een stad is) hetzelfde.
Nederland en z'n kenmerkende dingen![]()
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
Emmen heeft wel een toffe Zoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:06 schreef EvanStone het volgende:
In Emmen kan je goed eten..en als je honger hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |