Jij hebt het zeker ook nooit lang uitgehouden in een collegezaal als je dat na 5 minuten al concludeert?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
Gestopt met kijken. Desbetreffende wetenschapper komt totaal niet interessant over.
5 minuten? Ik heb niet langer dan twee minuten gekeken. Bovendien merk ik dit soort dingen heel snel. Jij hebt langer dan 5 minuten nodig om iemand in te schatten of hij enigszins interessant is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker ook nooit lang uitgehouden in een collegezaal als je dat na 5 minuten al concludeert?
Ik heb meer dan 5 minuten nodig om te constateren of een drie uur durend interview interessant wordt. En nu zit ik naar een prachtig fragment van Jan Wolkers te kijken en jij niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
5 minuten? Ik heb niet langer dan twee minuten gekeken. Bovendien merk ik dit soort dingen heel snel. Jij hebt langer dan 5 minuten nodig om iemand in te schatten of hij enigszins interessant is?
Zo prachtig dat je ondertussen wel een berichtje typt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Thomas B. het volgende:
En nu zit ik naar een prachtig fragment van Jan Wolkers te kijken en jij niet.
Wat wil je daar mee zeggen? Het is een bekend fragment en ik heb het boek twee keer gelezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
Zo prachtig dat je ondertussen wel een berichtje typt?
Ze zei dat hij het juist wel heeft, en daardoor zo bloemrijk kan schrijven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:43 schreef thedeedster het volgende:
Zei tante Pollewop nu dat Jan Wolkers niet zo veel over religie weet?
Z'n hele oevre gaat er bijkans over!
Nee, ze zei dat iemand met weinig bijbelkennis een dergelijk boek niet had kunnen schrijven. Daarmee zegt ze dus impliciet dat Wolkers juist heel veel bijbelkennis had.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:43 schreef thedeedster het volgende:
Zei tante Pollewop nu dat Jan Wolkers niet zo veel over religie weet?
Z'n hele oevre gaat er bijkans over!
Mij ook, dacht even dat ik de enige was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, wat irriteert dat mens me...
En daar kwam ik al na 2 minuten achter. Nee, serieus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Aguirre het volgende:
Haar vakgebied is hoogst interessant, haar verschijning en manier van spreken allerminst. Daar kan ze verder ook niet zo veel aan doen, maar de inhoud van de woorden die haar strot uit komen geeft ook niet bepaald aanleiding tot verdere interesse in het gesprek.
Mijn excuses. Luisteren en internetten tegelijkertijd is ook moeilijk voor ons mannen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat iemand met weinig bijbelkennis een dergelijk boek niet had kunnen schrijven. Daarmee zegt ze dus impliciet dat Wolkers juist heel veel bijbelkennis had.
Mexicaanse griep.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
Ik val er net in. Wat is er met deze mevrouw aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |