Daar heb ik al alleenrecht op.quote:
Keira Knightley?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al alleenrecht op.
Neem jij maar Keira Knightley, zij is wel m'n favo maar ze is too skinny.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al alleenrecht op.
Neem jij maar Keira Knightley, zij is wel m'n favo maar ze is too skinny.
Verdomme.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mannen humor. Dus helaas.
Ik herken hem bijna niet daarquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:01 schreef IQM het volgende:
You're so money and you don't even know it.
Dit vind ik echt zo mooi en lief, hèquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb je pech.
Zou Rachel in real life ook zo'n steamy seks hebben met die Ryan Gosling?
huh jitzzze jaap smileyquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
Dagdag en Allure: [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij heeft gewoon een Darfur shirt aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo mooi en lief, hè:
http://rateyourmusic.com/film/the_notebook/quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo mooi en lief, hè:
quote:i actually rated this one a 5 in case any ladies are reading
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een Darfur shirt aan. Hij stijgt alweer wat puntjes in m'n rezpect list.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/film/the_notebook/
[..]
Voel je niks van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die (geforceerde?) hese stem op het einde vind ik zo irritant."It was my pleasure."
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=48956937quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voel je niks van.
Anyway, tijd voor koffie.
Doen we.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil de zoen van Rachel en Ryan met je naspelen
http://www.rtl.nl/%28/act(...)nwel_op_gaypride.xmlquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er met Gorrie? Dit breekt m'n hart.
Hij werd onwel tijdens de Gay Pridequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er met Gorrie? Dit breekt m'n hart.
En wat als jij en je chica trouwen en kinderen krijgen en samen oud wordenquote:
Oh, niks ernstigs gelukkigquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)nwel_op_gaypride.xml
Dan moet jij de Noah in het verhaal spelen en er op tijd voor zorgen dat ik wegga bij mijn 'Lon Hammond Jr.'quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij werd onwel tijdens de Gay Pride!
[..]
En wat als jij en je chica trouwen en kinderen krijgen en samen oud worden?
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet jij de Noah in het verhaal spelen en er op tijd voor zorgen dat ik wegga bij mijn 'Lon Hammond Jr.'
En dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij mag die roodharige weduwe spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook meespelen in The Notebook!
Die met baard bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij mag die roodharige weduwe spelen.
[ afbeelding ]
Ja doei, die wordt keihard afgedanktquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij mag die roodharige weduwe spelen.
[ afbeelding ]
Pics?quote:
neequote:
Ik vroeg jou niks, aap.quote:
Geen idee. Denk van IQM.quote:
quote:
Zie PI.quote:
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Nee, het blijft op een vrijdag. Hoezo is BobbyB uitgenodigd?
Oh, dat had ik nu echt niet verwacht!quote:
Wtf, door jouw avatar dacht ik de hele tijd dat je Juicyhill wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nu echt niet verwacht!
Wat zijn nekschotten? Kun je die gebruiken als je last van je nek hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:41 schreef Mike het volgende:
Scorpie, gooien met kanker, nekschotten uitdelen, racistische opmerkingen, even 48 uur koelen.
Wat een belediging voor zowel mij als Maria Mena.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, door jouw avatar dacht ik de hele tijd dat je Juicyhill was
Sinds wanneer kan je gooien met kanker?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn nekschotten? Kun je die gebruiken als je last van je nek hebt?
Ik weet het, mijn excusesquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een belediging voor zowel mij als Maria Mena.
Ik heb je al eens uitgelegd waarom bananen krom zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:42 schreef dagdag het volgende:
wil je een banaanvraag doen is jitzzze niet bereikbaar
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
Hebben jullie mijn stukje proza überhaupt gelezen?
Waarom stuurt men dat niet naar mij?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hoi zotheid
ik las jou stuk en heb een poster van jou besteld
groeten rosendahl
kreeg dit via pm
Wie wat waar hoer?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
Hebben jullie mijn stukje proza überhaupt gelezen?
Regen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
Zo even de stad in voor wat spulletjes voor m'n kamernu moet het alleen nog stoppen met regenen
..
Heb je je BMW weggedaan dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Regen?Hier schijnt de zon, ik zou bijna mn polo uit doen
En dan ga je een SMART rijden?quote:
quote:
quote:
Polo's. +100 zotheidpunten voor jou!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Polo's. +100 zotheidpunten voor jou!
Ja volgens mij worden wij hier als enige getroffenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goaf, ik ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Te gek, nog meer spaarpunten
![]()
Ik draag alleen maar polo's
quote:
quote:
Polo's over overhemden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf, ik ook.
En overhemden.
En polo's over overhemden.
[..]
[..]
Als je een vrouw bent niets. Maar als manquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
wat niks mis met die gucci handtas van 850 euro
Oh datte, die kende ik al.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Polo's. +100 zotheidpunten voor jou!
NIETUS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Polo's over overhemden?Dat is dan weer een beetje [ afbeelding ]
Maar polo's of overhemden is hier ook favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |