Ik keek weerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Woooooow 5 miljoen views in mijn fotoboek.
Bijna [ afbeelding ].
Ja, echt een week lang zitten F5-enquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik keek weer![]()
maar jij hebt ook wel ziek veel views hoor. Heb je een paar dagen zitten f5en ofzo
?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het gezien, ja. Heel mooi, ik ga mee.
Ik heb er bijna net zoveel als jijquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, tegen de tijd dat dit topic vol zit ben ik weer 1 miljoen views rijker. Maar welke foto bedoel je in hemelsnaam? Ik laat ze altijd gewoon staan als ik ze er inzet.
Ja ik kan het niet beter uitleggen, je had toen opeens weer foto's in je fobo na een tijdje niets, maar die haalde je ook zo weer weg. Ik had toen nog wel een berichtje achtergelaten. :'Dquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, tegen de tijd dat dit topic vol zit ben ik weer 1 miljoen views rijker. Maar welke foto bedoel je in hemelsnaam? Ik laat ze altijd gewoon staan als ik ze er inzet.
je heet nielsquote:
Ja mijn berekening klopte helemaal niet, ik had het verkeerde getal gebruiktquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, kan me niet herinneren dat dat verborgen is? Ik zal eens kijken of het schrikbarend is.
ja maar denk gewoon streamquote:
Volgens mij weet ik het al, jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet beter uitleggen, je had toen opeens weer foto's in je fobo na een tijdje niets, maar die haalde je ook zo weer weg. Ik had toen nog wel een berichtje achtergelaten. :'D
5700, gemiddeld 4 posts per dagquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, kan me niet herinneren dat dat verborgen is? Ik zal eens kijken of het schrikbarend is.
Ik eis dat jij verdwijnt, maar dat gebeurt ook niet.quote:
niet in de kroegquote:
+1 Fasquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik eis dat jij verdwijnt, maar dat gebeurt ook niet.
geen idee, het speelrooster is pas week ofzo bekendquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
niet in de kroeg![]()
wel kut dat ze in China spelen
de supercup spelen ze in chinaquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
geen idee, het speelrooster is pas week ofzo bekend
commerciequote:
inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
commercie![]()
Liever 100000 chinezen dan je eigen fans die je het hele jaar toegeschreeuwd hebbe
slaat nergens op om in china een supercup te spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad![]()
de fans zijn toch maar betaalde sukkels denken ze daar
iig +1quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, tegen de tijd dat dit topic vol zit ben ik weer 1 miljoen views rijker.
Thanksquote:
Je wil toch wat hebben om vast te houden tijdens onze wilde nachten? Zonder chips lukt dat niet hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT trut, blijf hier. Chips vreten doe je maar in je eigen tijd
.
Oke, daar heb je een punt! Maar ik wil nog wel een keertje mijn spanningen met je delen wat betreft op kamers gaan enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanksjij ook straks.
[..]
Je wil toch wat hebben om vast te houden tijdens onze wilde nachten? Zonder chips lukt dat niet hoorhet is in je eigen voordeel!
Zou je dat weg kunnen halen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
Allure PM nr. 2:
Sun 2 August 2009 22:13u door ..
kvroeg me af heb je zin om keihard genomen te worden vanavond?.
Tsja.. hij is iig to the pointquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
Allure PM nr. 2:
Sun 2 August 2009 22:13u door ..
kvroeg me af heb je zin om keihard genomen te worden vanavond?.
Je bent gewoon bang voor me.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
En laat die uitnodiging dus maar zitten, hè. Stik er maar in.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef dagdag het volgende:
Allure aantal uitnodinginen verstuurd
Goedemiddag, Na weken met elkaar omgetrokken te hebben hebben Allure en ik besloten om te gaan trouwen.
U bent van harte uitgenodigd op 11 december 2009
Meer info volgt
mag ik in mijn intershirtje op de bruilloft komenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef dagdag het volgende:
Allure aantal uitnodinginen verstuurd
Goedemiddag, Na weken met elkaar omgetrokken te hebben hebben Allure en ik besloten om te gaan trouwen.
U bent van harte uitgenodigd op 11 december 2009
Meer info volgt
Wat ben je toch altijd bronstig.quote:
Helemaal nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd bronstig.
Er deed dit seizoen iemand mee die ook hbo toerisme studeert volgens mij, ik vond haar best iets van jou weg hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik kan zo meedoen aan 40 dagen zonder seks.
Blijft een hele goede.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.
Ted: She was 15?!?!
Barney: A 15...like in blackjack.
Ted: As in, not sure whether you'd hit it?
Barney: Exactly!
Ted: Nice.
Stuur me eens een linkje via msnquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er deed dit seizoen iemand mee die ook hbo toerisme studeert volgens mij, ik vond haar best iets van jou weg hebben.
Oké, even zoeken.quote:
Downloadenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens HIMYM afleveringen kijken? Ik heb zin om te kijken.
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens HIMYM afleveringen kijken? Ik heb zin om te kijken.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/
Thanks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/
[ afbeelding ]
Die ga ik kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
Ik blijf S01E22 erg mooi vinden.
Hoe Ted er alles aan doet om Robin voor zich te winnen en tegelijkertijd Marshall en Lily uit elkaar gaan.
En dan het einde, in de regenmet 'This Modern Love' van Bloc Party op de achtergrond.
Ik kijk hem nu ook. Trio kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Anytime, honey.
[..]
OMG, ik kijk nu ook.Dus eigenlijk kijken we gewoon samen.
Handen thuis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu ook. Trio kijken
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
Ik blijf S01E22 erg mooi vinden.
Hoe Ted er alles aan doet om Robin voor zich te winnen en tegelijkertijd Marshall en Lily uit elkaar gaan.
En dan het einde, in de regenmet 'This Modern Love' van Bloc Party op de achtergrond.
Downloadenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
En waarom verkopen ze hier in Nederland nog steeds geen dvd's van HIMYM?
Dat vraag ik toch niet, lamlul?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Downloaden![]()
Kan nog net voordat piratebay offline gaat, daarna een andere site zoeken
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
Ted: "What do you say?"
Robin: "Yes! No... I don't know."
Ted: "Those are the three options."
Groot gelijk, zo'n awe wait... some serie verdient het om gekocht te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet, lamlul?
Ik heb alles al gedownload. Ik wil het kopen.
Daar was ik net om aan het lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef IQM het volgende:
“Dude that's not a rain dance, that's a fat kid with a bee in his pants!"
Zielig maar toch ontzettend mooi.quote:
Ja!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Dat laatste stukje is echt zielig.
Maar ik dacht dat Barney met Robin kreeg.
Dat stuk met die blauwe strijkers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
*kijkt naar blue horn*
*rent naar de deur*
"I was gonna..."
"... I know"
*zoenen*
SSSSST!!!11quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Dat laatste stukje is echt zielig.
Maar ik dacht dat Barney met Robin kreeg.
Ja, I know..quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, I know..
Het is zo vaag, de ene seconde ben je aan het lachen en daarna moet je opeens bijna huilen. Dat maakt de serie wel leuk
.
Plus dat alle grappen ook echt orgineel zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
De serie is zo goed geschreven.Ook heerlijk hoe dingen uit vorige afleveringen soms terugkomen en hoe in één aflevering de korte verhaallijntjes aan het eind van de aflevering opeens bij elkaar blijken te horen of in elkaar blijken te passen...
Die klap in het gezicht van Barney tijdens die toneelvoorstelling. "Number 2!"quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
De serie is zo goed geschreven.Ook heerlijk hoe dingen uit vorige afleveringen soms terugkomen en hoe in één aflevering de korte verhaallijntjes aan het eind van de aflevering opeens bij elkaar blijken te horen of in elkaar blijken te passen...
Pause landquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Plus dat alle grappen ook echt orgineel zijn. Met dat 'pause land' & 'universe slap' enzo
.
How I Met Your Mother: The New Verbiagequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Plus dat alle grappen ook echt orgineel zijn. Met dat 'pause land' & 'universe slap' enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |