+1 Fasquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik eis dat jij verdwijnt, maar dat gebeurt ook niet.
geen idee, het speelrooster is pas week ofzo bekendquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
niet in de kroeg![]()
wel kut dat ze in China spelen
de supercup spelen ze in chinaquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
geen idee, het speelrooster is pas week ofzo bekend
commerciequote:
inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
commercie![]()
Liever 100000 chinezen dan je eigen fans die je het hele jaar toegeschreeuwd hebbe
slaat nergens op om in china een supercup te spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad![]()
de fans zijn toch maar betaalde sukkels denken ze daar
iig +1quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, tegen de tijd dat dit topic vol zit ben ik weer 1 miljoen views rijker.
Thanksquote:
Je wil toch wat hebben om vast te houden tijdens onze wilde nachten? Zonder chips lukt dat niet hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT trut, blijf hier. Chips vreten doe je maar in je eigen tijd
.
Oke, daar heb je een punt! Maar ik wil nog wel een keertje mijn spanningen met je delen wat betreft op kamers gaan enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanksjij ook straks.
[..]
Je wil toch wat hebben om vast te houden tijdens onze wilde nachten? Zonder chips lukt dat niet hoorhet is in je eigen voordeel!
Zou je dat weg kunnen halen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
Allure PM nr. 2:
Sun 2 August 2009 22:13u door ..
kvroeg me af heb je zin om keihard genomen te worden vanavond?.
Tsja.. hij is iig to the pointquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
Allure PM nr. 2:
Sun 2 August 2009 22:13u door ..
kvroeg me af heb je zin om keihard genomen te worden vanavond?.
Je bent gewoon bang voor me.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
En laat die uitnodiging dus maar zitten, hè. Stik er maar in.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef dagdag het volgende:
Allure aantal uitnodinginen verstuurd
Goedemiddag, Na weken met elkaar omgetrokken te hebben hebben Allure en ik besloten om te gaan trouwen.
U bent van harte uitgenodigd op 11 december 2009
Meer info volgt
mag ik in mijn intershirtje op de bruilloft komenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef dagdag het volgende:
Allure aantal uitnodinginen verstuurd
Goedemiddag, Na weken met elkaar omgetrokken te hebben hebben Allure en ik besloten om te gaan trouwen.
U bent van harte uitgenodigd op 11 december 2009
Meer info volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |