Zo, dat ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef withxhonor het volgende:
[ afbeelding ]
net als bij deze foto.. waar de bloemknop in een eerdere sessie is gedaan zie je het verschil tussen nieuwe verse shading en geheelde...
het is wel de bedoeling dat het een stukje lichter wordt allemaal
Ik moet allen maar denken aan jouw vriendin die dus geconfronteerd wordt met NERDY veraf, NERDY dichtbij, NERDY veraf, NERDY dichtbij, NERDY veraf, NERDY dichtbij, NERDY veraf, NERDY dichtbij,quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:12 schreef plus44 het volgende:
Okay, heb nu eindelijk een idee een beetje uitgewerkt (met Paint wel te verstaan):
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om 'em op mijn buik, onder de navel te laten zetten,
ben wel benieuwd wat jullie er van vinden! (:
Bedenk of je het over 10 jaar nog steeds leuk zal vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:12 schreef plus44 het volgende:
Okay, heb nu eindelijk een idee een beetje uitgewerkt (met Paint wel te verstaan):
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om 'em op mijn buik, onder de navel te laten zetten,
ben wel benieuwd wat jullie er van vinden! (:
true, vandaar dat ik ook nog twijfels heb..quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bedenk of je het over 10 jaar nog steeds leuk zal vinden.
Zolang je nog twijfels hebt zeker niet doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef plus44 het volgende:
[..]
true, vandaar dat ik ook nog twijfels heb..
gelukkig sta ik nog wel een jaar op de wachtlijst (:
uiteraard niet!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zolang je nog twijfels hebt zeker niet doen.
je kan ook altijd nog de tekst in 2 regels verdelen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:33 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik wil al een hele tijd een voettattoo, en ben van plan hem volgend jaar te laten zetten, hij komt aan de buitenkant maar wel laag op mn voet denk aan:
http://farm2.static.flickr.com/1055/1397359339_82f782caf3.jpg
niet helemaal onderaan, maar wel echt op de zijkant.
nu komt daar een tekst die voor mij een hoop betekent, alleen 1 probleem, ik heb maat 36/37 en de tekst is vrij lang, ik neem geen zwaar krullerig lettertype, maar wel sierlijk, maar dat gaat nooit op 1 voet passen, nu zat ik te denken dus in een andere taal dat het misschien korter word, elfs spreekt mij wel aan maar andere talen zijn ook welkom, iemand ideetjes?
dat mag,quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:49 schreef plus44 het volgende:
[..]
je kan ook altijd nog de tekst in 2 regels verdelen!
wat is de tekst, als ik vragen mag?
wel toffe zin iigquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat mag,
"Dream as though you'll live forever, live as though you'll die today"
ik vind 2 regels niet mooi denk ik..
nee chinees slaan we echt over haha.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef plus44 het volgende:
[..]
wel toffe zin iig
je kan het ook in het chinees proberen natuurlijk.. al is dat wel een beetje afgezaagd (vind ik).
probleem opgelost!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee chinees slaan we echt over haha.
ik zat te denken, misschien 1 zin op de ene voet, andere zin op de andere voet dan maar... vind ik mooier als 2 regels onder elkaar..
is het rode inkt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hier heeft vast wel iemand ervaring met tattoo's met kleur. Ik wil weten wat normaal is qua genezing.
Bij mij is dus meer dan drie weken een groot stuk van mijn arm ingekleurd, maar het is nog steeds niet helemaal genezen. Er zitten een aantal bultjes op mijn arm waar de inkt ook lichter gekleurd is. Heeft iemand anders dit al eens gehad?
Ik weet dat het binnen 2 maanden helemaal genezen zou moeten zijn, maar vorige keer duurde het minder dan een week, maar dat was voor zwarte inkt, misschien is dit anders.
http://www.houseoftattoos.nl/quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:27 schreef progje het volgende:
http://www.languageofzibu.com/AboutZibu.html
Ik zit er aan te denken de "Choose Life" tattoo te nemen...
maar weet iemand nog een goede shop ergens in de omgeving van Amsterdam / Utrecht / Hilversum die zoiets mooi kunnen plaatsen?
ben 2 keer in die shop geweest al weer wat jaren geleden 1ste keer werd mn ex getattooeerd door bianca.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Cheqy, THNX!
Iemand ervaring met die shop uit Hilversum? (Tattoosolution) Dat is natuurlijk wel ideaal dichtbij.
En de onderstaande tattoo is ook wel mooi sierlijk, dat is hoopvolhttp://tattoosolution.com/data/bianca/gallery/Marjolijn/l53.jpg
ik ken het gevoel, ik heb het gehad bij magictattoo Utrecht, mn tattoo is er zelf gezet, maar toen ik voor mn moeder kwam met iets simpels voor moederdag, rolde hij gewoon met zijn ogen en bromde "ik zal wel kijken of er tijd is daarvoor"quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben 2 keer in die shop geweest al weer wat jaren geleden 1ste keer werd mn ex getattooeerd door bianca.
die maakt echt hele mooie dingen.
2de keer is een jaar of 3 geleden ditmaal wegens geen goed gevoel bij de beschikbare tattoo-eerders weer weggegaan. gasten deden aardig arrogant omdat ik iets "simpels" door bianca wou laten zetten (en dus op een normale manier aangaf dat mijn voorkeur uitging naar bianca). ik snap wel dat sommige dingen geen uitdaging zijn voor tattoo artiesten maar dan nog.. als ik er gewoon voor betaal en er voor op de wachtrij wil staan dan moet dat in mijn ogen gewoon kunnen.
sindsdien heb ik eigenlijk geen goed gevoel meer bij deze studio en ben er dus ook nooit meer geweest.
Ik ga hopelijk volgend jaar naar VVV, wil m'n rug laten doen door Rick! Die zet echt te brute dingen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, ik heb het gehad bij magictattoo Utrecht, mn tattoo is er zelf gezet, maar toen ik voor mn moeder kwam met iets simpels voor moederdag, rolde hij gewoon met zijn ogen en bromde "ik zal wel kijken of er tijd is daarvoor"
ik ben er sindsdien nooit meer heen gegaan![]()
mijn moeder is toen erg goed opgevangen bij skinart, zelf zou ik daar niet zo snel een tattoo zetten, maar ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam daar, ik denk dat ik voor me voet naar bunker tattoo ga in breda of VVV in beverwijk.
ik zit al 2 jaar in een fase waarin ik heel veel dingen nog wil laten zetten maar nergens nog iets zeker van weet. en daarbij weet ik ook al 2 jaar bij wie ik dingen wil laten zetten:quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk volgend jaar naar VVV, wil m'n rug laten doen door Rick! Die zet echt te brute dingen.
schijnen sommigen mensen allergisch voor te zijn, volgens mij is de oplossing het opnieuw te laten tattoo-eren met andere inkt. maar misschien dat paranoid eve of iemand anders je daar wat meer over kan vertellen.quote:
Zal wel hetzelfde of langer zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef progje het volgende:
Nou in Hilversum moet ik zo'n 6 tot 8 weken wachten.
Ik heb nu nog even Joris van http://www.houseoftattoos.nl/ gemaild.
Ben benieuwd wat daar de wachttijd is.
Ja dat had ik ook wel verwachtquote:
Natuurlijk. Een maat van me had laatst mazzel, die kon meteen terecht omdat er wat tussen uit was gevallen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:48 schreef progje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel verwacht
Maar ja proberen kan altijd
jep, ik wil gerrit mijn eerste tattoo laten uitbreiden tot een enorm rugstuk (is nu een vlinder van redelijk formaat op mn bovenrug, en ik wil dan een groot natuurstuk met die vlinder, veel kleuren en véél blije dingen, alleen hij stond nu al volgeboekt tot 2011quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja 6 tot 8 weken is niet eens zo gek lang bij gerrit wacht je 2 jaar inmiddels geloof ik
Ik hou van 1 kleurtje erin en zou dus zeker voor de bovenste gaan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nóg een keer met het ontwerp gestoeid(ik luister best wel hoor...soms...
maar ik blijf eigenwijs )
Ik wil gewoon persé krullen, sterren en belletjes
Nu heb ik bij eentje de bellen blauw gemaakt, maar daar twijfel ik wel wat over...
[ afbeelding ]
en ZwartWit:
[ afbeelding ]
de lijnen zijn door al het scannen-printen-opnieuw tekenen - scannen - printen etc.etc. minder strak geworden, maar dat komt bij het tattoeren wel goed.
Seven Seas Tatoostudio in Ijmuiden heeft nu zelfs een afsprakenstop zo druk heeft ie het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jep, ik wil gerrit mijn eerste tattoo laten uitbreiden tot een enorm rugstuk (is nu een vlinder van redelijk formaat op mn bovenrug, en ik wil dan een groot natuurstuk met die vlinder, veel kleuren en véél blije dingen, alleen hij stond nu al volgeboekt tot 2011
Lol, hoi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
schijnen sommigen mensen allergisch voor te zijn, volgens mij is de oplossing het opnieuw te laten tattoo-eren met andere inkt. maar misschien dat paranoid eve of iemand anders je daar wat meer over kan vertellen.
nee ok maar je werkt toch in een shop? en naar het schijnt ga je zelfs mee een tattoo-eerderquote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol, hoi!Ik ben zeer zeker niet alwetend hoor.
Soms duurt het 1 week, soms wel 4. En heel zelden is iemand allergisch voor rood, maar dat denk ik niet dat dat het geval is. Geeen paniek iig, vaak komt het gewoon weer goed! Hoe laat je hem genezen? Foto?
sorry voor de late reactiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
schitterende tattoo!
is er een betekenis? het ziet er uit als een symbool van het een of ander.
Het is idd heel erg bijzonder! daar valt mijn tattoo uit het niets zo :pquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef boban het volgende:
[..]
Om uit het vorige topic nog even een vraag te beantwoorden, ik heb de site gevonden van de artiest die deze vrouwen heeft geschilderd (wie ze getattoeerd heeft, heb ik geen weet van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De site:http://www.sylviaji.com/
Edit: Ik lees net dat deze stijl "haute epoch" heet. Ik begin een grote liefhebber te worden!![]()
Waar ben je geweest? Bianca?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:56 schreef progje het volgende:
Ging ik vandaag voor een afspraak langs in Hilversum, was er een afzegging, kon ik gelijk terecht..
wat een mazzel..
Ik ben er rete blij mee, zal later wel een foto posten!
maf hij staat echt super.. super strak en precies in het midden op mijn pols..quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Empathologica het volgende:
Vind hem mooi qua ontwerp maar niet mooi gezet, waar heb je die laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |