Lol, je mag best arrogant doen, boeit mij niet als je met n 'net-niet' tattoo wilt rondlopen, even goede vrienden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit wordt de tiende nog maar. Maar jij weet het vast beter dan ik, dus laat ik me maar beinvloeden door een totaal onbekende op een forumpje ergens en zie ik er wel van af
ik heb erover nagedacht om hem inderdaad op mijn bil ofzo te zetten zodat niemand het ziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef SadKingBilly het volgende:
Misschien niet iedereen maar sommige mensen zeker wel idd. Als je geen zin hebt om iets uit te leggen gewoon op een niet-zichtbare plek laten zetten (desnoods op je bil)
Overigens, na een paar dagen / weken zullen de meeste bekenden je tattoo wel gezien hebben, de mensen met interesse hebben dan vast wel gevraagd of er een betekenis is. Daarna zul je hooguit nog eens (overwegend positief) commentaar krijgen van onbekenden. Je kunt er natuurlijk ook gewoon even doorheen moeten..
ik doe niet arrogant. ik weet gewoon wat ik wil that's it. Dat jij het een 'net niet' tattoo vind....fine by mequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:11 schreef NRK het volgende:
[..]
Lol, je mag best arrogant doen, boeit mij niet als je met n 'net-niet' tattoo wilt rondlopen, even goede vrienden.
Ehm, nee. Als het een chinees teken is ofzo ben ik wel benieuwd wat het betekend. Maar ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat mensen een tattoo laten zetten omdat ze het mooi vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef 2h2h het volgende:
Als jullie een bekende tegen komen en die heeft een ster op haar pols zouden jullie dan vragen of het een betekenis heeft en wat de betekenis is?
De foto is ook niet je van het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef kensei het volgende:
Ik vind die tattoo best lelijk en ordinair, ik heb mooiere voorbij zien komen ik dit topic
En zo zijn er ook genoeg mensen die niet willen zeggen dat ze het alleen om de mooi hebben laten zetten, en er dus een hele betekenis omheen verzinnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Volgens de artiest die mijne gezet heeft hebben 80% of meer van de mensen die een tattoo laten zetten daar een reden voor (behalve dan 'mooi') hebben, meestal een grote verandering in hun leven (zoals bij mij de geboorte van mijn dochter en dood van mijn vader)
heel mooi !!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb 4 jaar terug een klein roosje op mijn pols laten zetten.
Maar vond het later zonde dat ik hem in kleur had laten zetten en dat hij zo klein was.
Daarom heb ik er voor gekozen om op mijn andere pols (eigenlijk gewoon binnenkant onderarm) een nieuwe te zetten; zwart-wit en langer/sierlijker. Ben er heel blij mee, heb hem nu een week en het is mijn 3e tattoo.
[ afbeelding]afbeelding ]
hehe je dacht serieus deze week nog terecht te kunnen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:13 schreef RicXDesign het volgende:
Zo ook maar eens posten hierDacht van de week even een afspraak te maken, bleek ik pas in april terrecht te kunnen. Bij zn collega (in dezelfde zaak, wat mij verder in principe niet uitmaakt omdat het alleen om tekst gaat) kan ik op 3 oktober terrecht
Dus maar meteen even een afspraak gemaakt.
maar dat had je vast niet verwacht, degene op wie ik reageerde welquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:28 schreef Coraline. het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag? Ik ben binnengelopen bij een goede shop en kon anderhalf uur later al terecht. Wie niet waagt..
dat hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil hebben, lijkt me zo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:28 schreef Coraline. het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag? Ik ben binnengelopen bij een goede shop en kon anderhalf uur later al terecht. Wie niet waagt..
Je hoort mij nergens zeggen dat ik binnen een week geholpen moest worden hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
hehe je dacht serieus deze week nog terecht te kunnen?
Om uit het vorige topic nog even een vraag te beantwoorden, ik heb de site gevonden van de artiest die deze vrouwen heeft geschilderd (wie ze getattoeerd heeft, heb ik geen weet van)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
onder welke naam valt de bovenstaande tattoo trouwens, ben wel benieuwd naar meer soortgelijke designs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |