ik zit al 2 jaar in een fase waarin ik heel veel dingen nog wil laten zetten maar nergens nog iets zeker van weet. en daarbij weet ik ook al 2 jaar bij wie ik dingen wil laten zetten:quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk volgend jaar naar VVV, wil m'n rug laten doen door Rick! Die zet echt te brute dingen.
schijnen sommigen mensen allergisch voor te zijn, volgens mij is de oplossing het opnieuw te laten tattoo-eren met andere inkt. maar misschien dat paranoid eve of iemand anders je daar wat meer over kan vertellen.quote:
Zal wel hetzelfde of langer zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef progje het volgende:
Nou in Hilversum moet ik zo'n 6 tot 8 weken wachten.
Ik heb nu nog even Joris van http://www.houseoftattoos.nl/ gemaild.
Ben benieuwd wat daar de wachttijd is.
Ja dat had ik ook wel verwachtquote:
Natuurlijk. Een maat van me had laatst mazzel, die kon meteen terecht omdat er wat tussen uit was gevallen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:48 schreef progje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel verwacht
Maar ja proberen kan altijd
jep, ik wil gerrit mijn eerste tattoo laten uitbreiden tot een enorm rugstuk (is nu een vlinder van redelijk formaat op mn bovenrug, en ik wil dan een groot natuurstuk met die vlinder, veel kleuren en véél blije dingen, alleen hij stond nu al volgeboekt tot 2011quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja 6 tot 8 weken is niet eens zo gek lang bij gerrit wacht je 2 jaar inmiddels geloof ik
Ik hou van 1 kleurtje erin en zou dus zeker voor de bovenste gaan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nóg een keer met het ontwerp gestoeid(ik luister best wel hoor...soms...
maar ik blijf eigenwijs )
Ik wil gewoon persé krullen, sterren en belletjes
Nu heb ik bij eentje de bellen blauw gemaakt, maar daar twijfel ik wel wat over...
[ afbeelding ]
en ZwartWit:
[ afbeelding ]
de lijnen zijn door al het scannen-printen-opnieuw tekenen - scannen - printen etc.etc. minder strak geworden, maar dat komt bij het tattoeren wel goed.
Seven Seas Tatoostudio in Ijmuiden heeft nu zelfs een afsprakenstop zo druk heeft ie het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jep, ik wil gerrit mijn eerste tattoo laten uitbreiden tot een enorm rugstuk (is nu een vlinder van redelijk formaat op mn bovenrug, en ik wil dan een groot natuurstuk met die vlinder, veel kleuren en véél blije dingen, alleen hij stond nu al volgeboekt tot 2011
Lol, hoi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
schijnen sommigen mensen allergisch voor te zijn, volgens mij is de oplossing het opnieuw te laten tattoo-eren met andere inkt. maar misschien dat paranoid eve of iemand anders je daar wat meer over kan vertellen.
nee ok maar je werkt toch in een shop? en naar het schijnt ga je zelfs mee een tattoo-eerderquote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol, hoi!Ik ben zeer zeker niet alwetend hoor.
Soms duurt het 1 week, soms wel 4. En heel zelden is iemand allergisch voor rood, maar dat denk ik niet dat dat het geval is. Geeen paniek iig, vaak komt het gewoon weer goed! Hoe laat je hem genezen? Foto?
sorry voor de late reactiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
schitterende tattoo!
is er een betekenis? het ziet er uit als een symbool van het een of ander.
Het is idd heel erg bijzonder! daar valt mijn tattoo uit het niets zo :pquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef boban het volgende:
[..]
Om uit het vorige topic nog even een vraag te beantwoorden, ik heb de site gevonden van de artiest die deze vrouwen heeft geschilderd (wie ze getattoeerd heeft, heb ik geen weet van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De site:http://www.sylviaji.com/
Edit: Ik lees net dat deze stijl "haute epoch" heet. Ik begin een grote liefhebber te worden!![]()
Waar ben je geweest? Bianca?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:56 schreef progje het volgende:
Ging ik vandaag voor een afspraak langs in Hilversum, was er een afzegging, kon ik gelijk terecht..
wat een mazzel..
Ik ben er rete blij mee, zal later wel een foto posten!
maf hij staat echt super.. super strak en precies in het midden op mijn pols..quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Empathologica het volgende:
Vind hem mooi qua ontwerp maar niet mooi gezet, waar heb je die laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |