yup, maar gelukkig niet door Bianca geholpen.. ik vind haar, naja niet zo aardig zal ik maar zeggenquote:
denk niet dat het aan de beweging van de foto ligt, bijvoorbeeld dat middenstuk vind ik niet mooi overlopen, van dun ineens naar heel dik. ontwerp mooi, uitvoering, minder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef progje het volgende:
[..]
maf hij staat echt super.. super strak en precies in het midden op mijn pols..
maar de foto is een beetje bewogen..
Zal over een paar dagen nog ff een betere foto maken
ik zou eerst ff kijken hoe het heelt. het kunnen ook wat opgezette randjes / korstjes zijn he?quote:Op zondag 6 september 2009 08:44 schreef cheqy het volgende:
Ik zou even terug gaan om de omcirkelde punten even laten bij werken.
Ik denk dat je het dan nog veel mooier gaat vinden.
[ afbeelding ]
Ik heb de foto opgeslagen en vergroot bekeken maar zie weinig korstjes. Het zijn duidelijk de lijnen .quote:Op zondag 6 september 2009 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zou eerst ff kijken hoe het heelt. het kunnen ook wat opgezette randjes / korstjes zijn he?
Laat het eerst maar eens goed helen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:01 schreef progje het volgende:
Chegy bedankt, ik ga over 3 weken nog terug en zal dan vragen of ze naar die punten wil kijken
ik zie je punt (en ) wel, maar idd eerst ff goed laten helen, dan ff terug om nog wat in te kleuren en evt. bij te werken.quote:Op zondag 6 september 2009 11:54 schreef cheqy het volgende:
Kijk zelf nou eens goed.
en naar laten kijken kan nooit geen kwaad.
precies dat is mijn plan ookquote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie je punt (en ) wel, maar idd eerst ff goed laten helen, dan ff terug om nog wat in te kleuren en evt. bij te werken.
Dat zeg ik ook in de post boven je.quote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie je punt (en ) wel, maar idd eerst ff goed laten helen, dan ff terug om nog wat in te kleuren en evt. bij te werken.
Ja klopt, maar ik ging van dezelfde plaats uit voor de vergelijking. Sommige mensen vinden lijnen pijnlijker en sommige schaduw, valt eigenlijk ook geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 14 september 2009 03:22 schreef crrrN het volgende:
De pijn is (bijna) altijd afhankelijk van de plaats op het lijf en niet van de diepte van de naald. Het moet allemaal onder de huid worden geplaatst dus of het nou fel blauw, diep zwart of een lichte schaduw is. Die naald moet nog steeds onder de huid komen om die tint er in te plaatsen.
Jawel, wegwezen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:20 schreef MoltiSanti het volgende:
Ik ga hier maar even lurken als jullie het niet erg vinden.
Wat er zoal speelt?quote:Op maandag 14 september 2009 17:20 schreef MoltiSanti het volgende:
Ik ga hier maar even lurken als jullie het niet erg vinden.
Zit er over te denken binnenkort zelf ook een tattoo te nemen en daarom lijkt het mij wel makkelijk te weten wat er zoal speelt.
dingen waar ik rekening mee moet houden.quote:
Ze gebruiken naalden.quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
dingen waar ik rekening mee moet houden.
Beginners fouten.
Gewoon het hele aspect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |