Flugel, ik vind het zo naar voor je allemaal. Ik hoop dat er wat goeds uit de testen komt die er nog afgenomen zijn... Ik hoop dat je nu gauw met streepjes komt, en dan de streepjes houdt en de volle 9 maanden volmaakt...

Ik hoop dat je gauw je rust weer vindt.
Jammer KoninginJuliana, toch ongesteld... maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Je hebt gelijk, lekker een drankje doen hoor!
Ik heb ook verder niet zoveel meegelezen en gereageerd in de afgelopen dagen omdat we visite hadden het hele weekend, ik heb dus ook een groot deel van de (felle) gesprekken gemist... jammer dat het zo fel werd, want wat mij betreft is iedereen welkom. soms wordt er dan iets gezegd door iemand die hier niet zo vaak meepost, en dat kan dan verkeerd overkomen terwijl dat niet altijd zo bedoeld wordt, maar andersom wordt dit topic niet als een eigendom binnen een kliekje gezien, dat idee heb ik in ieder geval niet. ik hoop altijd dat iedereen die hier binnenkomt, ook zo snel mogelijk weer weg is, en wat dat betreft ben ik blij dat Morretje dat gelukt is. Ik hoop ook gauw weg te mogen hier, maar heb wel een bepaald gevoel met dit topic omdat ik hier best lang geweest ben dan... dat wil niet zeggen dat ik vind dat ik hier met een vaste groep de dienst uit wil maken... (en nee, dat heeft niemand gezegd dat ik dat wil, maar ik wilde het wel even gezegd hebben... ik proefde wel zoiets uit een paar reacties, niet naar mij toe, maar in het algemeen...)
en Harajuku, ik wilde je even terug pmmen, maar je pmbox is niet beschikbaar?