Staat die niet bij PiRaNia ofzo op de servert?quote:
Daar kon Oleguer ook weinig aan doen volgens mij, hij moest het in zijn eentje oplossen omdat de rest van de defensie z'n werk niet goed deed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:23 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Mwa, dat valt best wel mee, die tegengoals van Marseille en Fiorentina waren bijna allemaal zijn schuld
Prima idee (mits Raffie niet wilt komen tegen een salaris van 4 miljoenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef jna het volgende:
Zochten we nog een aanvallende middenvelder? Haal Honda maar
Die komt echt niet meer hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef VoreG het volgende:
Degelijk?
Goede seizoensstart! Overigens moet Honda komen, wat een geweldige voetballer.
Ik weet het niet..quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Staat die niet bij PiRaNia ofzo op de servert?
Of wie maakt de nieuwe![]()
Ajax kan beter nog wat voor achterin halen...v/d Wiel was weer bagger en wat heb je anders op die plek? Silva?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef VoreG het volgende:
Degelijk?
Hey lul, Honda speelt al ''ietjes'' langer dan een wedstrijd goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef Barca het volgende:
Ja, we kopen Honda! En als volgende week Fledderus weer zo goed is, kopen we hem ook.
Ja, Honda speelt pas een week goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef Barca het volgende:
Ja, we kopen Honda! En als volgende week Fledderus weer zo goed is, kopen we hem ook.
Alsjeblieft VoreG.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef VoreG het volgende:
Degelijk?
En een links achterquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef donroyco het volgende:
We hebben toch nog een spits nodig?
Billy Mehmet
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon duidelijk dat Honda echt een goede voetballer is. Van mij mag Ajax wel een miljoen of 4/5 ervoor uit gaan geven. Hij doet het zeker beter als Urby!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef Barca het volgende:
Balen he dat de grootste club van Nederland dat gewoon kan doen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsjeblieft VoreG.Jullie zijn net een stel eksters dat alles wil hebben wat even glimt. Niet elke speler die een tijdje uitblinkt hoeft naar Ajax hoor, zet liever een team op.
quote:De Zeeuw: 'AZ was veel meer een team dan dit Ajax'
Demy de Zeeuw won zondag zijn eerste eredivisiewedstrijd in het shirt van Ajax. De middenvelder rekende af met FC Groningen: 0-2. Uiteraard was hij hier na afloop van de ontmoeting content mee. 'We hebben vandaag goed gespeeld.'
Toch plaatste De Zeeuw enkele kritische kanttekeningen, in gesprek met Radio 1. 'Ajax heeft veel kwaliteit, maar is nog niet echt een team zoals AZ vorig jaar was.' Over zijn eigen spel was hij ook nog niet helemaal tevreden. 'Aan de bal had ik nog meer kunnen doen. Ik denk dat je ook niet te snel tevreden moet zijn.'
De Amsterdammers vervolgen de eredivisie komende zaterdag met een thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |