Een gierput zuiper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef buachaille het volgende:
Klopkoek is een pantoffelheld achter zijn veilige computerje
Ah nu kruip je weer in de slachtoffer rol? Na eerder in het topic gezegd te hebben dat PVV'ers gezien kunnen worden als geweldadige tokkies kan je tegengas verwachten, ga nu niet semi-zielig zitten doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Klopkoek het volgende:
Gooi het er allemaal maar uit hoor. Vind ik best als daardoor de andere discussies beter worden.
Waar blijf je met je bron?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Klopkoek het volgende:
Gooi het er allemaal maar uit hoor. Vind ik best als daardoor de andere discussies beter worden.
Met nivo bedoel ik hier dus het voornemen van de PVV om burgerrechten in te perken mee. Niet dat PVV'ers geweld plegend de straten onveilig maken maar laat mij jou wel even attenderen op de opmerking van de PVV over 'neuzen afsnijden', de opmerkingen van Brinkman over vechtpartijtjes met Antilliaanse bestuurders e.d. Dat is het nivo blijkbaar van de PVV.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ach man, alsof iedere PVV'er zit te wachten op een dode Femke Halsema, of met knokploegen de steden doortrekt. Er waren rond de 30 zetels in de peiling, en ik heb van dit alles niks bespeurd, of wil jij me een bron geven waar in staat dat PVV'ers de straat op zijn gegaan om Mocro's in elkaar te slaan?
Al die dogmatische stellingen om de PVV'ers te kwalificeren waar geen ene moer van klopt, voelen jullie je zo beter over jezelf ofzo? Doet me denken aan een kind dat zich constant een wanbeeld moet voorhouden om hun eigen leugen te geloven.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
Goed nieuws is ook dat het nog maar 2 jaar duurt voordat de eenmansknokploeg van de milieubeweging weer vrij is. Kan ie lekker neuzen gaan afhakken (*hint*).
Ja, de subtiele hint naar geweldadigheid kan altijd wel op goedkeuring rekenen van de vrome mohammedanen.quote:
Dat kan je gelukkig niet van alle andere partijen zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ineens zo'n beeld voor me van een schuimbekkende Wilders, aan een tafel met voor zich de plattegrond van (politiek) Den Haag, waarop met pijlen het aanvalsplan is aangegeven, terwijl angstige partijgenoten om hem heen voorzichtig proberen te zeggen dat Wilders aan het verliezen is...
Maar goed: de realiteit is dat Wilders bedreven genoeg is om het Nederlandse stemvolk weer te bespelen via de media; we trappen er elke keer weer in.
‘Ik zou die neuzen gaan afhakken. Oooh, ik zie Clairy Polak al liggen.’quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, de subtiele hint naar geweldadigheid kan altijd wel op goedkeuring rekenen van de vrome mohammedanen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef buachaille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit van "overdrachtelijk taalgebruik" gehoord? En dat noemt anderen dan "dom"...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met nivo bedoel ik hier dus het voornemen van de PVV om burgerrechten in te perken mee. Niet dat PVV'ers geweld plegend de straten onveilig maken maar laat mij jou wel even attenderen op de opmerking van de PVV over 'neuzen afsnijden',
Tijd dat we ons ontdoen van die corrupte postzegels met hun pina colada mafia. Jij wil daar geld in blijven pompen?quote:de opmerkingen van Brinkman over vechtpartijtjes met Antilliaanse bestuurders e.d.
Geen idee, het is ook niet relevant, ik wijs jouw op een nogal laag bij de grondse 'goedkeuring' voor geweld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
‘Ik zou die neuzen gaan afhakken. Oooh, ik zie Clairy Polak al liggen.’
Drie keer raden uit welke hoek deze uitspraak komt.
Hand in andermans boezem heeft men op het Leidseplein dan weer totaal geen moeite mee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef ExTec het volgende:
Hand in eigen boezem, blijft een vies iets voor mohammedanen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Eerbiedwaardige mensen roken sigaren.
Foto's van jezelf, Meh7?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wel doorhebben waar KlopKoek naar refereert, voordat je komt janken over je zieligheid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen idee, het is ook niet relevant,
Eerbiedwaardige mensen stammen af van de apen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |