abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:23:40 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71879491
Ik lees elke keer Webber

Maar lijkt me sterk dat hij terug komt. Het had toch te maken met de nekwervels, niet met het feit dat de spieren het niet aankonden?
The line is a dot to you!
pi_71883341
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef kepler het volgende:
Ik lees elke keer Webber
Ik lees elke keer Sabine Schmitz.
pi_71903585
Ik denk dat het beste voor Schumi zelf is om niet terug te komen of hij moet echt ijzersterk terug komen en gehakt maken van Kimi. Wat ik zo één, twee, drie niet zie gebeuren. Laat volgend jaar Alonso maar lekker naar Ferrari gaan, dat zie ik wel zitten. Ik denk dat Kimi zijn beste tijd in de Formule 1 wel gehad heeft, omdat hij er zelf nog maar vrij weinig aan vindt.

Ik vraag me trouwens af waar Kubica en Heidfeld volgend jaar heen moeten. Lijkt me persoonlijk sterk dat ze bij dit team blijven, omdat vooral Kubica toch wel een gewilde coureur is/was. Heidfeld zie ik eerder bij één van de nieuwe teams komen of bij Sauber blijven wanneer het wordt overgenomen. Kubica misschien naar Brawn of iets dergelijks?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_71932226




*stil van...
pi_71936163
Dat was wel mooi ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 17 augustus 2009 @ 06:17:06 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71940901
http://f1.gpupdate.net/nl(...)r-rondjes-in-de-f60/
quote:
Ferrari blijft zoeken in mazen naar de wet, om de vervanger van Felipe Massa een paar ronden in de F60 te geven voordat het weekend van de Europese Grand Prix begint. Nadat het team eerder vroeg om een test voor Michael Schumacher, laat het nu Luca Badoer een paar ronden rijden voor promotionele doeleinden.
De ronden die Badoer zal rijden, zullen niet echt vergelijkbaar zijn met de actie in Valencia, maar zo weet hij in ieder geval waar alle knopjes zitten. De Ferrari zal rijden op keiharde 'promotiebanden' en de Italiaan zal niet meer dan honderd kilometer sturen. In een verklaring liet Ferrari weten: "Luca Badoer zal naast Kimi Raikkonen racen en morgen (maandag, red.) en dinsdag zal hij onderdeel uitmaken van een video-opname achter het stuur van een F60 op het circuit van Fiorano."

In eerste instantie zou Michael Schumacher instappen voor Massa, die gewond raakte in Hongarije, maar de Duitser bleek te veel last te hebben van zijn nek na een motorongeluk in februari.
Tja... Het is niet echt testen natuurlijk
The line is a dot to you!
pi_71941358
Als Beccle iets in z'n hoofd heeft dan zijn we er voorlopig nog niet van af.
quote:
Points system means Vettel title over - Ecclestone
Date 2009-08-17

By Motorsport.com/GMM

Sebastian Vettel would still have a real chance of winning the 2009 title had F1's points system changed prior to the start of the season.

That is the claim of Bernie Ecclestone, who failed to have his desired 'medals' scoring system introduced for this year due to a lack of support by the teams.

To Germany's Auto Bild, the F1 chief executive said that with the current 10-8-6-5-4-3-2-1 points scoring system, Red Bull's Vettel is "too far behind" to mount a challenge to Jenson Button's 23-point lead in the remaining seven races of 2009.

"If the medals system that I proposed would be in (effect) now, he (Vettel) would still be in the title fight," 78-year-old Ecclestone said.

The Briton's reasoning is that, even if Vettel is unbeaten for the remainder of the season, Button could finish the races in second place and still comfortably be champion.

If the number of wins was the decisive tally, however, Vettel would be trailing Button by a factor of four 'gold medals'.

Ecclestone added: "I think Vettel is capable of five more victories, but with these stupid points (system) it's not going to be enough."
Calm down, please!
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:39:08 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71941436
Wat een onzin

1 keer een race winnen terwijl Button 0 scoort en het ligt gelijk weer open. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft als Vettel dadelijk toch nog wereldkampioen wordt En Brawn had het gewoon veel beter voor elkaar in het begin dan de Red Bulls, geen reden om het puntensysteem aan te passen.
The line is a dot to you!
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:08:08 #210
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71941775
tja, maar in het kader van kosten besparing moet er toch ieder jaar iets totaal nieuws verzonnen worden?
we nemen kleinere moeten, kleinere achtervleugels, kortere auto's enz.
stel je voor dat je een nieuw seizoen gewoon met de ongeweizigde auto van vorig jaar zou kunnen beginnen.
dat kan natuurlijk niet, kost veel te veel.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:08:31 #211
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71941779


[ Bericht 100% gewijzigd door wel.o.k op 17-08-2009 09:09:03 ]
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:13:20 #212
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71941852
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
tja, maar in het kader van kosten besparing moet er toch ieder jaar iets totaal nieuws verzonnen worden?
we nemen kleinere moeten, kleinere achtervleugels, kortere auto's enz.
stel je voor dat je een nieuw seizoen gewoon met de ongeweizigde auto van vorig jaar zou kunnen beginnen.
dat kan natuurlijk niet, kost veel te veel.
Huh

Wat heeft dat (als ik het goed begrijp ) met de puntentelling te maken?
The line is a dot to you!
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:17:40 #213
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71941926
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Huh

Wat heeft dat (als ik het goed begrijp ) met de puntentelling te maken?
als een overwinning het belangrijkste wordt en niet meer het finnishen dan ga je toch een andere strategie gebruiken?
alles of niets.
als je 1 keer wint en voor de rest altijd 2de wordt, en iemand wint 2 keer en valt alle andere keren uit......
wie wordt er dan kampioen? juist iemand die 2 keer de finish als eerste haalt.
get it?
je maakt een motor die snoei hard gaat en maar 1 race mee gaat.
tuurlijk, als je een motor wisselt ga je 10 plaatsen terug maar als je motor snel genoeg is dan hoeft dat geen probleem te zijn.

dit alles in theorie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_71942182
En wie wordt er dan steeds eerste in jou verhaal? Want die ene valt steeds uit, en die ander wordt steeds tweede In theorie kan je van alles bedenken. Persoonlijk vind ik een gat van 23 punten dichtrijden in dit veld realistischer als dat Vettel 5 keer wint en Jensen steeds tweede wordt In theorie dan he.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:32:18 #215
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71942190
Winnen is nog steeds het belangrijk, levert de meeste punten op. Denk dat het niet zal lonen om de gok te wagen dat je 2 keer wint en de rest van de tijd uitvalt, als iedereen dat doet heeft het namelijk meer zin om juist betrouwbaar te zijn

En een snelle motor maken doen ze nu ook niet, ten eerste staat die ontwikkeling stil en zitten ze gebonden aan een toerental maximum (en nog veel meer andere regeltjes)
The line is a dot to you!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:08:05 #216
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71942819
wat bernie wilde was dat het aantal overwinningen bepaalend zou zijn voor het kampioen schap.
met 17 races hoef je dan maar 9 keer te winnen en de rest kan je thuis blijven.

maar we dwalen nu wel erg af van schumacher die toch niet gaat rijden.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_71943289
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
maar we dwalen nu wel erg af van schumacher die toch niet gaat rijden.
Oh, moeten we het daar nog steeds over hebben? ...

Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar de Renault zaak die vandaag voor komt;
quote:
Renault verschijnt voor Hof van Beroep
17 augustus 2009

Het is de dag van de waarheid voor het team van Renault. De Franse renstal verschijnt vandaag (maandag) voor het Hof van Beroep in Parijs om de schorsing voor de Grand Prix van Europa aan te vechten. Renault kreeg deze straf omdat zij voor een gevaarlijke situatie zorgde in de Hongaarse Grand Prix, twee weken geleden.

Het team stuurde Fernando Alonso na een pitstop de baan op met een los voorwiel. De band kwam na enkele bochten geheel los van de auto waarna deze gevaarlijk over de baan stuiterde. Een rondvliegend wiel zorgde een week vóór de race in Hongarije nog voor een dodelijk ongeval in de Formule 2. Toen kreeg de 18-jarige Henry Surtees een wiel op het hoofd die afkomstig was van de gecrashte Jack Clarke.

De wedstrijdleiding in Hongarije besloot een zeer zware straf uit te delen voor dit vergrijp, omdat het team al op de hoogte zou zijn geweest van het probleem voordat de Spanjaard de pitstraat had verlaten. Bovendien zou de teamleiding hebben verzuimd om Alonso over de radio op de hoogte te brengen van het loszittende wiel.
Where facts are few, experts are many.
pi_71943374
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
wat bernie wilde was dat het aantal overwinningen bepaalend zou zijn voor het kampioen schap.
met 17 races hoef je dan maar 9 keer te winnen en de rest kan je thuis blijven.

maar we dwalen nu wel erg af van schumacher die toch niet gaat rijden.
Di's het F1 Nieuwtjes Topic ... niet het Schumi Topic
Calm down, please!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:44:39 #219
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71943558
o, ik dacht toch in de topic te lezen "schumi is (almost) back"

maar ik ben ook erg benieuwd naar de uitspraak voor renault.
en wie er gaat rijden naast alonso
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_71944379
Grosjean toch.. En ik denk dat ie ook daadwerkelijk meteen laat zien wat Piquet niet liet zien
Where facts are few, experts are many.
pi_71944530
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Grosjean toch.. En ik denk dat ie ook daadwerkelijk meteen laat zien wat Piquet niet liet zien
Als dat zo is dan geeft Flavio Grosjean WEL een goede auto ... om Nelson's carrière echt een doodsklap te geven.

Ik geloof niet dan Nelson echt zo slecht is. Flavio vertrouw ik echter niet verder dan je 'm kunt gooien (niet dus gewoon).
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:31 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_71944580
Bij Benetton/Renault hebben ze eigenlijk nog nooit twee gelijke auto's gehad. Had Jos Verstappen dat in 1994 bijvoorbeeld wel gehad, dan had hij een seconde per ronde sneller gereden denk ik. Zoveel verschil zat er toen in. Nu zal dat verschil wel kleiner zijn, maar naar mijn mening nog steeds aanwezig.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:34:17 #223
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_71944663
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Flavio vertrouw ik echter niet verder dan je 'm kunt gooien (niet dus gewoon).
ha ha, flavio gooien, dat is een uitdaging. *haalt niergordel tevoorschijn*
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_71945007
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

ha ha, flavio gooien, dat is een uitdaging. *haalt niergordel tevoorschijn*
Solide, zware objecten heb je nog wel een kans mee om een stukje te gooien ... maar zo'n zak blubber als Flavio? No way ...

reminder + lunch-killer

Calm down, please!
pi_71946204
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Solide, zware objecten heb je nog wel een kans mee om een stukje te gooien ... maar zo'n zak blubber als Flavio? No way ...

reminder + lunch-killer

[ afbeelding ]
En bedankt
pi_71946272
quote:
Domenicali blij met snel herstel Massa

Ferrari-teambaas Stefano Domenicali is erg tevreden over het tempo waarin Felipe Massa herstelt van zijn zware ongeluk in de kwalificatie voor de Hongaarse Grand Prix. De Italiaan zocht de Braziliaan afgelopen weekend op in Sao Paulo.

"Felipe verkeert in uitstekende vorm en zijn herstel verloopt zeer voorspoedig", liet Domenicali weten. 'Ik ben erg te spreken over de toestand van Felipe. De resultaten van de onderzoeken die de afgelopen twee weken zijn gedaan, zijn erg bemoedigend. Nu is het belangrijk om geduldig te zijn en alles stap voor stap te doen."

Het is nog niet bekend of Massa dit seizoen nog in actie komt. Komend weekend wordt hij in de Europese Grand Prix vervangen door de Italiaanse testrijder Luca Badoer, die in 1999 zijn laatste Formule 1-race reed bij Minardi.


[ Bericht 69% gewijzigd door Trystar op 17-08-2009 12:41:32 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:27:22 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71946372
Dat zei ik al
The line is a dot to you!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:27:39 #228
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71946381
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef kepler het volgende:
Winnen is nog steeds het belangrijk, levert de meeste punten op. Denk dat het niet zal lonen om de gok te wagen dat je 2 keer wint en de rest van de tijd uitvalt, als iedereen dat doet heeft het namelijk meer zin om juist betrouwbaar te zijn

En een snelle motor maken doen ze nu ook niet, ten eerste staat die ontwikkeling stil en zitten ze gebonden aan een toerental maximum (en nog veel meer andere regeltjes)
ik weet niet waarom en wanneer het afgeschaft is, maar tot ergens in de jaren negentig telden alleen de 11(?) beste resultaten, en dus kon iemand met minder punten toch wereldkampioen worden.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_71946678
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef kepler het volgende:
Dat zei ik al
oops
pi_71947292
D'r zijn talloze manieren om F1 qua punten eerlijker te maken, medailles daarvan de slechtste oplossing zijnde.

De zelf-uitgeroepen "meest geavanceerde autosport ter wereld" heeft een puntensysteem waar menig kleuter geen problemen mee heeft. Niets geavanceerd ... gewoon optelsommetjes die zo simpel mogelijk worden gehouden.

Maakt geef fuck uit of je pole rijdt, snelste ronde rijdt , snelste pitstop maakt of meeste auto's inhaalt ... in tegenstelling tot vele andere auto-sporten waar de puntentelling WEL voor elkaar is en verre van arrogant zijn over hoe geavanceerd ze wel niet zijn blijft F1 maar vasthouden aan de makkelijkste optelsom om de duurste sport te evalueren.

En Beccle wil het nog simpeler maken voor alle 70+ers die van het uit hun bilnaad puilende geld niet meer weten hoe de tafel van 2 gaat? I think not!!!

Nou weet niemand wat Bernec bedoelt met die medailles ... dat moet dan ook wel weer in het midden blijven. Voor hetzelfde geld wil Bernie op basis van een puntensysteem (waarbij ook factoren als snelste ronde en pole enzo zijn inbegrepen) gebruiken om medailles uit te reiken maar zo heb ik het niet begrepen. Volgens mij wil het fossiel echt, zonder verder na te denken, een gouden plak geven aan wie er dan ook op het hoogste treetje staat na afloop van een race-weekend. Dus tot zover het voordeel van de twijfel.
Calm down, please!
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:56:22 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71949082
Hoe werkt de puntentelling dan in de andere klasses? Bijna alle andere raceklasses gebruiken toch dezelfde puntentelling? (Misschien extra punten voor pole/snelste ronde).

Waarom zou je het ingewikkelder willen maken? Ik vind het prima zoals het is
The line is a dot to you!
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:01:08 #232
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71949216
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:56 schreef kepler het volgende:
Hoe werkt de puntentelling dan in de andere klasses? Bijna alle andere raceklasses gebruiken toch dezelfde puntentelling? (Misschien extra punten voor pole/snelste ronde).

Waarom zou je het ingewikkelder willen maken? Ik vind het prima zoals het is
"Beccle" wil winnen stimuleren, ipv het safe/tactisch rijden.

Een punt krijgen voor de snelste ronde lijkt mij wel wat. Stel je voor, Brazilie 2008
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:14:23 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71949590
Ja dat snap ik, maar blijf het een stom idee vinden
The line is a dot to you!
pi_71949852
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_71949983
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik weet niet waarom en wanneer het afgeschaft is, maar tot ergens in de jaren negentig telden alleen de 11(?) beste resultaten, en dus kon iemand met minder punten toch wereldkampioen worden.
Vanaf het begin (1950) werden er races geschrapt uit het klassement. In grote lijnen komt het hier op neer:

  • 1950 - 1966: 5 uit 8/9 of 6 uit 10 resultaten tellen
  • 1967 - 1978: 1 schrapresultaat per half seizoen
  • 1979 - 1980: meerdere schrapresultaten per half seizoen (varierend van 2 ot 4)
  • 1981 - 1984: alle resultaten tellen mee
  • 1985 - 1990: 11 resultaten tellen mee
  • 1991 - nu: alle resultaten tellen mee

    Ik kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen dat iemand met minder punten toch kampioen is geworden.
  • The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
      maandag 17 augustus 2009 @ 14:32:04 #236
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_71950115
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]


    Ik kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen dat iemand met minder punten toch kampioen is geworden.
    in 1988 won Senna met minder punten het WDC:
    quote:
    Only best 11 results counted toward the championship [3]. Prost scored 105 points during the year, but only 87 points were counted toward the championship. Senna scored 94 points, with 90 points counted toward the championship. Thus, Senna became the World Champion, although he did not score most points over the course of the year.
    Please, make yourself uncomfortable.
      maandag 17 augustus 2009 @ 14:34:08 #237
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_71950181
    Dat zijn dan nog steeds meer punten (die meetellen)

    Nee, zoals ik zei vind ik het huidige systeem prima
    The line is a dot to you!
    pi_71950595
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef kepler het volgende:

    Nee, zoals ik zei vind ik het huidige systeem prima
    behalve dan dat het verschil tussen plaats een en twee te klein is.... dat zou eigenlijk weer vier punten moeten zijn, dan loont het tenminste om de nr 1 positie aan te vallen
    blablablablablablablablablablablablablabla
      maandag 17 augustus 2009 @ 15:10:37 #239
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_71951105
    Dat zou zeker kunnen, of een extra punt voor pole-positie. Maar de punten moeten blijven
    The line is a dot to you!
    pi_71952399
    Snelste ronde (mits diegene ook in de punten eindigd, net als bij GP2) mag ook wel een punt krijgen eigenlijk

    Hoe laat is die uitspraak verwacht betreffende Renault F1?
    Where facts are few, experts are many.
    pi_71952572
    wordt morgen pas verwacht
    pi_71954686
    quote:
    Geweldig filmpje, kartwedstrijden zouden van mij vaker op tv (eurosport?) mogen, daar zie je het echte racen.
    pi_71955309
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 17:31 schreef Gauner het volgende:

    [..]

    Geweldig filmpje, kartwedstrijden zouden van mij vaker op tv (eurosport?) mogen, daar zie je het echte racen.
    Motors TV zendt kartwedstrijden uit.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      maandag 17 augustus 2009 @ 18:09:40 #244
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_71955707
    Renault doet wel mee. Ze hebben een boete van 50k gekregen. Was net op de radio
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_71955808
    quote:
    Schorsing Renault omgezet in reprimande en boete
    17 augustus 2009

    Renault kan komend weekend gewoon aan de start verschijnen van de Grand Prix van Europa. Het Hof van Beroep in Parijs heeft de schorsing die het team na de race in Hongarije kreeg, omgezet in een waarschuwing en een boete.

    Het team werd door de wedstrijdleiding in Hongarije voor één race geschorst, omdat zij Fernando Alonso de pits had laten uitrijden met een loszittend voorwiel. De band raakte na enkele bochten los van de auto, waarna deze gevaarlijk over de baan stuiterde. Een week eerder had een rondvliegend wiel nog voor een dodelijk ongeval gezorgd in de Formule 2. Toen werd Henry Surtees op het hoofd getroffen door een band die was losgekomen van de even daarvoor gecrashte Jack Clarke. De 18-jarige zoon van John Surtees overleed later die avond in een ziekenhuis in Londen.

    Renault vond de straf echter veel te zwaar en ging in hoger beroep. De rechters van het Hof van Beroep hebben de Franse renstal nu in het gelijk gesteld en de schorsing omgezet in een officiële waarschuwing en een boete van 50.000 euro.

    De volledige motivatie van dit besluit zal binnenkort openbaar worden gemaakt.
    terecht m.i
    een schorsing zou een véél te zware straf zijn..er stuiteren al jaren wielen over het circuit
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_71956712
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 08:39 schreef kepler het volgende:
    Wat een onzin

    1 keer een race winnen terwijl Button 0 scoort en het ligt gelijk weer open. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft als Vettel dadelijk toch nog wereldkampioen wordt En Brawn had het gewoon veel beter voor elkaar in het begin dan de Red Bulls, geen reden om het puntensysteem aan te passen.
    En Webber had met dat 'briljante' medaillesysteem een stuk minder kans gehad op de titel dan nu het geval is. Maar dat negeert hij natuurlijk maar even, want dat komt hem niet zo goed uit.

    En mooi dat de straf van Renault is omgezet naar een boete.
    pi_71959002
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:

    [..]

    Motors TV zendt kartwedstrijden uit.
    Klopt, maar te weinig (vind ik).
    pi_71959320
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    terecht m.i
    een schorsing zou een véél te zware straf zijn..er stuiteren al jaren wielen over het circuit
    Goed nieuws
    pi_71959373
    Goed nieuws idd Ook voor de nieuwe Renault coureur..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_71959717
    zeker ook voor alle spanjaarden die speciaal voor alonso een kaartje hebben gekocht
    blablablablablablablablablablablablablabla
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')