abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71574718
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

+ politiekosten
+ rechtszaak
+ zijn verblijf in het hotel de gevangenis
+ TBS
+ uitkering na zijn gevangenschap
Reken bij elkaar maar op 5 miljoen euro.
Zou best kunnen inderdaad. Misschien nog wel meer.
quote:
Maar ach, hij is blank en hij heeft maar 1 iemand vermoord Het is natuurlijk een veel erger misdrijf als je van ver weg verhuist naar Nederland om een beter bestaan op te bouwen.
Ik weet niet waarom je dit zegt, maar het komt in elk geval niet overeen met mijn mening.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:59:12 #42
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71574787
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet waarom je dit zegt, maar het komt in elk geval niet overeen met mijn mening.
Alles kost geld, een immigrant, maar ook het koningshuis en boeven (ook van NL-komaf) kosten ons ook geld.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71575015
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Alles kost geld, een immigrant, maar ook het koningshuis en boeven (ook van NL-komaf) kosten ons ook geld.
Het gaat om hoeveel het netto kost, onder de streep dus. Het koningshuis schijnt ons onder de streep bijvoorbeeld geld op te leveren. Criminelen niet, dat is meteen één van de redenen dat immigranten het op dit vlak gemiddeld ook zo slecht doen.

Dat er criminelen in je samenleving zijn, daar kies je niet voor. Maar je kiest wel voor het binnenhalen van kansarme migranten. Op grond van het kostenplaatje zou je dus ook een andere keuze kunnen maken. Dat is helemaal niet zo gek, dat doen ze in veel andere landen ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door jkdjjsop op 03-08-2009 21:36:08 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:27:04 #44
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71575732
Het binnenhalen van kansarme migranten is iets van de laatste tijd, de eerste golf van migranten kwam hier om de kutklusjes uit te voeren en die hebben dat ook naar behoren gedaan. De rest is hier geboren en zou je kunnen beschouwen als native, net zoals bijvoorbeeld tokkie- uitkeringstrekkers.
Is er ook iets bekend uit welke kosten die 216 miljard zijn opgebouwd?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71576041
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Hukkie het volgende:
Is er ook iets bekend uit welke kosten die 216 miljard zijn opgebouwd?
Het staat in de elsevier. En in het fimpje wordt er het e.e.a. over gezegd. Voor de duidelijkheid: het gaat om een kosten-batenanalyse.
pi_71582353
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:28 schreef jkdjjsop het volgende:
En hier lees ik ook nog eens dat allochtonen slecht zijn voor het milieu! God o god, wat hebben we ons toch op de hals gehaald met het binnenhalen van die lui...
We? Vooral de rechtse rukkers die indertijd aan de macht waren, bedoel je.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71582556
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We? Vooral de rechtse rukkers die indertijd aan de macht waren, bedoel je.
Nee, ik bedoel "we", zoals het er staat.
pi_71582627
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Goed dat je het even komt melden, aangezien ik door bepaalde lieden hier nogal voorbarig voor gek werd verklaard met mijn eenvoudige berekening.

Het betreffende artikel kan ik op de website van elsevier niet vinden. Wel een filmpje:
http://video.elsevier.nl/(...)e/kosten/Week/Wynias

Meer info:
http://www.refdag.nl/arti(...)aat+200+miljard.html

Ik heb hier echt maar één woord voor: ongelofelijk!
Hij zegt wel veel, maar onderbouwt niks.
Goedkoop gepraat, dus. Ongeloofwaardig.

En het artikel in het Reformatorisch Dagblad stelt al helemaal niks voor.
Trouwens: als er 2 miljoen niet-westerse immigranten zijn en die kosten per verblijfsjaar EUR 3000, dan zijn de kosten voor dit jaar 6 miljard, en niet 12,7 miljard.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kees22 op 04-08-2009 01:05:36 ]
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71582654
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het staat in de elsevier. En in het fimpje wordt er het e.e.a. over gezegd. Voor de duidelijkheid: het gaat om een kosten-batenanalyse.
In het filmpje wordt amper iets zinvols gezegd.
Leeg geblaat, zo op zichzelf.
pi_71582796
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In het filmpje wordt amper iets zinvols gezegd.
Leeg geblaat, zo op zichzelf.
Anders koop jij even een Elsevier en tik jij het artikel even voor ons over.
pi_71583286
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hij zegt wel veel, maar onderbouwt niks.
Goedkoop gepraat, dus. Ongeloofwaardig.

En het artikel in het Reformatorisch Dagblad stelt al helemaal niks voor.
Trouwens: als er 2 miljoen niet-westerse immigranten zijn en die kosten per verblijfsjaar EUR 3000, dan zijn de kosten voor dit jaar 6 miljard, en niet 12,7 miljard.
Het CPB heeft alleen de kosten voor de verzorgingsstaat berekend, zoals uitkeringen, huurtoeslag, etc. Dat is 6 miljard.

De Elsevier heeft de kosten die verschillende ministeries maken hierbij opgeteld die voor niet Westerse allochtonen worden gemaakt, zoals bijvoorbeeld een derde van het politie budget, kosten voor Justitie, de kosten voor de Vogelaars wijken.etc. Totaal 6 miljard.

Totaal 12.7 miljard per jaar.
pi_71583421
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef rja het volgende:

[..]

Het CPB heeft alleen de kosten voor de verzorgingsstaat berekend, zoals uitkeringen, huurtoeslag, etc. Dat is 6 miljard.

De Elsevier heeft de kosten die verschillende ministeries maken hierbij opgeteld die voor niet Westerse allochtonen worden gemaakt, zoals bijvoorbeeld een derde van het politie budget, kosten voor Justitie, de kosten voor de Vogelaars wijken.etc. Totaal 6 miljard.

Totaal 12.7 miljard per jaar.
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? In het filmpje had hij het ook over te veel zorg krijgen en te weinig bijdragen. Maar dat geldt natuurlijk voor diverse groepen autochtonen ook. En hoe zat het eigenlijk met die onderlinge solidariteit, waar ziekenfondsen op gebaseerd waren: geldt die opeens niet meer voor immigranten?
Hij noemde zelfs het voller worden van Nederland als kostenpost: hoeveel euro draagt een immigrant bij aan de kosten van de files? Of aan de kosten van dijkbewaking?
Ga toch fietsen man.
pi_71583489
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? I
Niet Westerse allochtonen zijn over vertegenwoordigd in de criminaliteit.

Als je artikel wilt lezen koop je zelf maar een Elsevier.
pi_71584494
quote:
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten?
Ik denk dat een derde stiekem nog te weinig is. Het zal eerder de helft zijn.
pi_71690349
quote:

[..]

Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? In het filmpje had hij het ook over te veel zorg krijgen en te weinig bijdragen. Maar dat geldt natuurlijk voor diverse groepen autochtonen ook. En hoe zat het eigenlijk met die onderlinge solidariteit, waar ziekenfondsen op gebaseerd waren: geldt die opeens niet meer voor immigranten?
Hij noemde zelfs het voller worden van Nederland als kostenpost: hoeveel euro draagt een immigrant bij aan de kosten van de files? Of aan de kosten van dijkbewaking?
Ga toch fietsen man.
(Afkomelingen van) migranten zijn oververtegenwoordigd in de politiebusjes en gevangenissen. Dat is een feit. Daar hoef je geen discussie over te voeren lijkt me.
pi_71691803
Hoeveel levert de hoogopgeleide immigrant op als hij tussen de 25 en 35 komt en bij voorkeur als vrijgezel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:25:51 #57
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71692387
en nadat de immigrant eenmaal legaal is, mag hij 5 jaar als zanger lichte muziek lekker van een uitkering genieten om ff bij te komen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71692686
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

(Afkomelingen van) migranten zijn oververtegenwoordigd in de politiebusjes en gevangenissen. Dat is een feit. Daar hoef je geen discussie over te voeren lijkt me.
Ook van kennisimmigranten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71693431
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook van kennisimmigranten?
Nee, maar die term past niet echt bij de doorsnee immigrant in Nederland.
pi_71693706
Dan wordt het tijd om er onderscheidt tussen te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')