Zou best kunnen inderdaad. Misschien nog wel meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
+ politiekosten
+ rechtszaak
+ zijn verblijf in het hotel de gevangenis
+ TBS
+ uitkering na zijn gevangenschap
Reken bij elkaar maar op 5 miljoen euro.
Ik weet niet waarom je dit zegt, maar het komt in elk geval niet overeen met mijn mening.quote:Maar ach, hij is blank en hij heeft maar 1 iemand vermoordHet is natuurlijk een veel erger misdrijf als je van ver weg verhuist naar Nederland om een beter bestaan op te bouwen.
Alles kost geld, een immigrant, maar ook het koningshuis en boeven (ook van NL-komaf) kosten ons ook geld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom je dit zegt, maar het komt in elk geval niet overeen met mijn mening.
Het gaat om hoeveel het netto kost, onder de streep dus. Het koningshuis schijnt ons onder de streep bijvoorbeeld geld op te leveren. Criminelen niet, dat is meteen één van de redenen dat immigranten het op dit vlak gemiddeld ook zo slecht doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alles kost geld, een immigrant, maar ook het koningshuis en boeven (ook van NL-komaf) kosten ons ook geld.
Het staat in de elsevier. En in het fimpje wordt er het e.e.a. over gezegd. Voor de duidelijkheid: het gaat om een kosten-batenanalyse.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Hukkie het volgende:
Is er ook iets bekend uit welke kosten die 216 miljard zijn opgebouwd?
We? Vooral de rechtse rukkers die indertijd aan de macht waren, bedoel je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:28 schreef jkdjjsop het volgende:
En hier lees ik ook nog eens dat allochtonen slecht zijn voor het milieu! God o god, wat hebben we ons toch op de hals gehaald met het binnenhalen van die lui...
Nee, ik bedoel "we", zoals het er staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
We? Vooral de rechtse rukkers die indertijd aan de macht waren, bedoel je.
Hij zegt wel veel, maar onderbouwt niks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Goed dat je het even komt melden, aangezien ik door bepaalde lieden hier nogal voorbarig voor gek werd verklaard met mijn eenvoudige berekening.
Het betreffende artikel kan ik op de website van elsevier niet vinden. Wel een filmpje:
http://video.elsevier.nl/(...)e/kosten/Week/Wynias
Meer info:
http://www.refdag.nl/arti(...)aat+200+miljard.html
Ik heb hier echt maar één woord voor: ongelofelijk!
In het filmpje wordt amper iets zinvols gezegd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het staat in de elsevier. En in het fimpje wordt er het e.e.a. over gezegd. Voor de duidelijkheid: het gaat om een kosten-batenanalyse.
Anders koop jij even een Elsevier en tik jij het artikel even voor ons over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In het filmpje wordt amper iets zinvols gezegd.
Leeg geblaat, zo op zichzelf.
Het CPB heeft alleen de kosten voor de verzorgingsstaat berekend, zoals uitkeringen, huurtoeslag, etc. Dat is 6 miljard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij zegt wel veel, maar onderbouwt niks.
Goedkoop gepraat, dus. Ongeloofwaardig.
En het artikel in het Reformatorisch Dagblad stelt al helemaal niks voor.
Trouwens: als er 2 miljoen niet-westerse immigranten zijn en die kosten per verblijfsjaar EUR 3000, dan zijn de kosten voor dit jaar 6 miljard, en niet 12,7 miljard.
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? In het filmpje had hij het ook over te veel zorg krijgen en te weinig bijdragen. Maar dat geldt natuurlijk voor diverse groepen autochtonen ook. En hoe zat het eigenlijk met die onderlinge solidariteit, waar ziekenfondsen op gebaseerd waren: geldt die opeens niet meer voor immigranten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:43 schreef rja het volgende:
[..]
Het CPB heeft alleen de kosten voor de verzorgingsstaat berekend, zoals uitkeringen, huurtoeslag, etc. Dat is 6 miljard.
De Elsevier heeft de kosten die verschillende ministeries maken hierbij opgeteld die voor niet Westerse allochtonen worden gemaakt, zoals bijvoorbeeld een derde van het politie budget, kosten voor Justitie, de kosten voor de Vogelaars wijken.etc. Totaal 6 miljard.
Totaal 12.7 miljard per jaar.
Niet Westerse allochtonen zijn over vertegenwoordigd in de criminaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? I
Ik denk dat een derde stiekem nog te weinig is. Het zal eerder de helft zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten?
(Afkomelingen van) migranten zijn oververtegenwoordigd in de politiebusjes en gevangenissen. Dat is een feit. Daar hoef je geen discussie over te voeren lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een derde van het politiebudget? Lijkt je dat niet een beetje te veel eer voor niet-westerse immigranten? En in die Vogelaarswijken wonen ook alleen maar immigranten zeker? In het filmpje had hij het ook over te veel zorg krijgen en te weinig bijdragen. Maar dat geldt natuurlijk voor diverse groepen autochtonen ook. En hoe zat het eigenlijk met die onderlinge solidariteit, waar ziekenfondsen op gebaseerd waren: geldt die opeens niet meer voor immigranten?
Hij noemde zelfs het voller worden van Nederland als kostenpost: hoeveel euro draagt een immigrant bij aan de kosten van de files? Of aan de kosten van dijkbewaking?
Ga toch fietsen man.
Ook van kennisimmigranten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
(Afkomelingen van) migranten zijn oververtegenwoordigd in de politiebusjes en gevangenissen. Dat is een feit. Daar hoef je geen discussie over te voeren lijkt me.
Nee, maar die term past niet echt bij de doorsnee immigrant in Nederland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook van kennisimmigranten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |