Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
hij vond het middenveld iets te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
Gast, Rommeldahl voor de snelle counter natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:58 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Klopt honderd provent mee eens, maar waarom Rommedahl in de basis, waarom niet met Zeeuw, Enoh, Lindgren Urby als je defensief spelen wilt?
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"quote:
Jij vind Rommedahl defensief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
verwacht jij dan dat enoh of de zeeuw als aanvallende middenvelder achter de spitsen zal spelen?
Valt wel iets voor te zeggen. Toen we tegen PSV de boot in gingen vond iedereen hier ook het middenveld te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.
Met de huidige opstelling ben ik het NIET eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk dat HW en Barca het wel eens zijn met deze opstelling hoor.
Als je ff logisch nadenkt is dit gewoon de eerste wedstrijd van de competitie, liever die 3 punten door slecht voetbal dan weer beginnen met een nederlaag zoals vorig jaar tegen Willem II.
Defensief weet je dat het nog steeds k*t is dan bouw je op het middenveld een zekerheid in, fysiek moet je het eerste half uur door zien te komen. Dan kan je dmv het inbrengen van Aissati het voetballend gaan oplossen.
We wachten het af. Maar nu niet gelijk het kopje laten hangen he
74174 meer zeg ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een stream van Ajax gevonden? PM me dan even!
Geniaal antwoord toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"
Jol: Nou, Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper, Kenneth ook. Maar ik heb voor Stekelenburg gekozen.
1.74 is wel wat anders dan 1.60 hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef buddyb het volgende:
enoh is toch ook maar een niet al te brede gast van 1.60? kun je beter sno erin zetten als je meer body wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |