Kijk! Dat is een goede storyline zo te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/55403
Had iemand dus toch gelijk waar hij en ik voor vreeschden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:
Net de SP review gelezen in PCGameplay.
Eindconclusie is dat wanneer je de AI en bug-vrijheid van deze game combineert met de missiebuilding en vrijheid van Armed Assault, je de perfecte game zou hebben gehad.
De AI is geweldig, maar de campaign met 9 missies veel te kort. Bovendien kun je volgens hen in singleplayer niet met gevechtshelicopters of tanks vechten.
alleen vliegen in een blackhawk zou voorkomen. Daarnaast is er geen absolute vrijheid op de map, maar onzichtbare muren die "mission failed" geven als je erover stapt..
Ik vertrouw de bron niet zo. In de trailer zie je heel duidelijk dat je gewoon voertuigen kan besturenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:
Net de SP review gelezen in PCGameplay.
Eindconclusie is dat wanneer je de AI en bug-vrijheid van deze game combineert met de missiebuilding en vrijheid van Armed Assault, je de perfecte game zou hebben gehad.
De AI is geweldig, maar de campaign met 9 missies veel te kort. Bovendien kun je volgens hen in singleplayer niet met gevechtshelicopters of tanks vechten.
alleen vliegen in een blackhawk zou voorkomen. Daarnaast is er geen absolute vrijheid op de map, maar onzichtbare muren die "mission failed" geven als je erover stapt..
Dit spreekt die preview weer tegen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reviews!
Tot die tijd een nieuwe trailer:
http://www.gamersyde.com/(...)nd_feel-8617_en.html
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft elke missie een limiet van 90 minuten, maar kan je wel gewoon buiten het missie gebied komen. Als de 90 minuten op zijn,... ja dan is het missie failed ja. Vraag me alleen af of je tussen de missies tijd krijgt om rustig aan te doen? In principe genoeg tijd denk ik zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind een verhaal van de PC Gameplay wel wat betrouwbaarder dan promotiefilmpjes van de ontwikkelaar. Ik heb sowieso nog nooit een ingame beeld gezien van de speler die in een straaljager of tank zit, alle gameplaybeelden zijn te voet. Ook qua vrijheid lijkt het er ook op dat het eiland gewoon afgesloten is, ze stoppen er ook niet voor niets een tijdslimiet in.
Voor zover ik weet zijn de onzichtbare muren alleen actief tijden multiplayer games en niet aanwezig in de SP.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef ufopiloot het volgende:
Nouja, de PCGameplay heeft het dus ook al over onzichtbare muren.
Tja,... we kunnen er niet omheen in dat geval,.... ik verwacht mindere reviews als dit allemaal klopt. Jammer,....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Prosac het volgende:
Even de PCGameplay er weer bijgepakt. Ze hebben een review gemaakt op basis van de Singleplayer campaign. De multiplayer konden ze nog niet testen dus geen eindscore nog.
Ik citeer
"In Arma II kon je gaan en staan waar je wilde, in Dragon Rising is dit niet het geval. Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"
"APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband. Eerst dachten we nog dat het eenvoudigweg niet voorzien was in de campagne om te vliegen met aanvalshelikopters of om te rijden met tanks....tot onze grote ergernis bleek dit in de single missions ook niet mogelijk, die ook nog eens uit exact dezelfde 11 opdrachten als de campaign bestaan!'
"..de totale speelduur is dan weer aan de korte kant. We hebben een zestal uren nodig gehad om de elf opdrachten af te werken...."
"De beperking van je bewegingsvrijheid binnen de speelmap is wat ons betreft onvergeeflijk en ook de schaarse hoeveelheid speelbare voertuigen is voor Operation Flashpoint veteranen geen al te best nieuws. Het is opvallend dat Dragon Rising goed scoort op zaken waar ArmA II het minder doet en omgekeerd."
Mwaaa, voertuigen boeien me eigenlijk niet zo. Ik ben op zoek naar een realistisch infanteriespel, niet een Battlefield kloon. Op het echte slagveld klopt een soldaat ook niet op een tank om te vragen of hij ook even mag. Net zoals ze de missies gestructuureerd moeten houden. In het echt zal een generaal het ook niet waarderen als jij tijdens een offensief even gaat shoppen in Groningen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Prosac het volgende:
Even de PCGameplay er weer bijgepakt. Ze hebben een review gemaakt op basis van de Singleplayer campaign. De multiplayer konden ze nog niet testen dus geen eindscore nog.
Ik citeer
"In Arma II kon je gaan en staan waar je wilde, in Dragon Rising is dit niet het geval. Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"
"APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband. Eerst dachten we nog dat het eenvoudigweg niet voorzien was in de campagne om te vliegen met aanvalshelikopters of om te rijden met tanks....tot onze grote ergernis bleek dit in de single missions ook niet mogelijk, die ook nog eens uit exact dezelfde 11 opdrachten als de campaign bestaan!'
"..de totale speelduur is dan weer aan de korte kant. We hebben een zestal uren nodig gehad om de elf opdrachten af te werken...."
"De beperking van je bewegingsvrijheid binnen de speelmap is wat ons betreft onvergeeflijk en ook de schaarse hoeveelheid speelbare voertuigen is voor Operation Flashpoint veteranen geen al te best nieuws. Het is opvallend dat Dragon Rising goed scoort op zaken waar ArmA II het minder doet en omgekeerd."
Allemaal waar.. maar het spreekt de eerdere beloftes van de ontwikkelaar en de erfenis van OF wel tegen natuurlijk. Het zal mij allemaal worst zijn, ik denk dat ik het toch wel ga proberen als ik meer tijd heb.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaa, voertuigen boeien me eigenlijk niet zo. Ik ben op zoek naar een realistisch infanteriespel, niet een Battlefield kloon. Op het echte slagveld klopt een soldaat ook niet op een tank om te vragen of hij ook even mag. Net zoals ze de missies gestructuureerd moeten houden. In het echt zal een generaal het ook niet waarderen als jij tijdens een offensief even gaat shoppen in Groningen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:51 schreef koffiegast het volgende:
Mag ik vragen waarom tvps tegenwoordig in gamestopics worden verwijderd? Slaat nergens op, bij KLB en ONZ enzo sure, maar hier in GAM waar toch aardig veel topics zijn met constante bezoekers (WoW om er bv een te noemen) waar men ongegenereerd tvps plaatsen.
[..]
quote:Leesbaarheid
Houd GAM leesbaar! Gebruik voor je een topic opent even de zoekfunctie om te kijken of het topic al eerder is aangemaakt. Tevens is het fijn om het subforum te gebruiken zoals hieronder aangegeven als je een topic opent, zodat de verschillende onderdelen makkelijk te vinden zijn voor iedereen. Plaats geen onnodige TVP's in de topics. Een pagina vol TVP's is erg hinderlijk voor de meeste lezers. Als je een bepaald topic wilt volgen gebruik je de bookmark functie of je plaatst een ontopic post.
Uit: GAM FAQ en Feedback Topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |