Ik zag in de vorige trailers nog tanks en cobra gevechtshelicopters, daar kun je vast ook nog in rijden/vliegen.quote:
Zeker,... via helicopter duurt het 8-10 minuten om aan de andere kant van het eiland te komen. Te voet,... zonder gevechten 8-10 uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag in de vorige trailers nog tanks en combra gevechtshelicopters, daar kun je vast ook nog in rijden/vliegen.
Afzeiken is ook een kunst......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Oja, alsof door die 3 kleine dingetjes de game opeens veel minder arcade wordtHardcore mode: Geen crosshair. Nou geweldig hoor.
Ieder zijn ding inderdaad. Als je het niks vind moet je fijn MW2 opstarten straks of de oude OFP uit de doos halen. Zelf lijkt het me erg cool. Heb er zin inquote:
Jij doet alsof de game opeens enorm verandert.. De game wordt vast wel tof, maar het wordt niet opeens een hardcore combat sim als je het op hardcore mode speelt.quote:
De editor was juist geweldig. Met simpele commands of scripts (die je ook gewoon kan downloaden) kan je de mooiste missies in elkaar zetten. De hele campagne is gewoon met de editor gemaakt. Dat is met OFP2 trouwens ook zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hoop trouwens heel erg op een beter functionerende map-editor/missie-builder.
Die van OFP-1985 was een ellende. Ik heb daar nooit fatsoenlijk een missie kunnen opzetten.
Vooral het plaatsen van helikopters op een heli platform ging erg slecht. De tool liet gewoon de voertuigen van tig meter hoog naar beneden stuiteren.ga je testen, stuiteren je Chinooks 5 keer op en neer en komen zelfs op hun zijkant terecht.
Fijn als je bijvoorbeeld een Med-evac stuk in je missie wil opzetten en de boel al ontploft is voor je überhaupt kan beginnen.
Hopen dat ze dat nu beter hebben opgelost. Want missies bouwen was wel een leuk onderdeel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
De editor was juist geweldig. Met simpele commands of scripts (die je ook gewoon kan downloaden) kan je de mooiste missies in elkaar zetten. De hele campagne is gewoon met de editor gemaakt. Dat is met OFP2 trouwens ook zo.
Als je heli's niet goed op een platform staan heb je daar hele simpele commands voor, op welke hoogte ze zich bevinden. Ik heb me juist enorm vermaakt, eigenlijk alleen maar, met de mission editor. In de campaign kwam ik in een missie niet verder, en vanaf dat moment speel ik alleen nog maar met de mission editor. Ook in Armed Assault en in Armed Assault 2. En sowieso ook enorm veel in OFP2.
4 player co-op lijkt me geweldig,... net als in Rainbow Six Vegas!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Operation Flashpoint 2 Co-op Trailer
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/55143
Cool verhaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/55403
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Mert het volgende:
Zo, net even een pre-order geplaatst bij Gamehubs voor 2 maal de 360 versieLaat maar komen!
Kon hem daar niet vinden dus heb hem bij play.com besteld voor 23 euro. Wat kostte hij bij gamehubs?quote:Op maandag 14 september 2009 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Pre order op gamehubs is niet duur zeg..
http://www.budgetgaming.nl/deeplink.php?shop=81&ean=5024866339413&gameid=100271quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kon hem daar niet vinden dus heb hem bij play.com besteld voor 23 euro. Wat kostte hij bij gamehubs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |