Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, merk het ook als ik langs een frituur loop, en de lucht komt mijn neus binnen, de drang om een frietje te halen toeneemt.
Ik eet heel sporadisch een patat oorlog. Voorheen zeker 5 maal in de week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
TS is onduidelijk. Ben je nou aan het minderen of rigoureus gestopt?
Een keer per week een keer patat eten kan toch niet zoveel kwaad.
Onzin, want dan zou een kroket een friket heten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft iedereen het wel gewoon zoals het hoort over frituur, maar het spul wat erin geflikkert wordt is dan ineens patat!?
Nee lul, het heet tocht frituur, dus er gaan frieten in anders zou het wel een patuur heten!!!![]()
!!!
Net zoiets als stoppen met roken dus, dat je overal tabakslucht ruikt.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.
Patat gek!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef IJsblock het volgende:
... de drang om een frietje te halen ...
Ik zou er voor tekenen eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik eet heel sporadisch een patat oorlog. Voorheen zeker 5 maal in de week.
Afkick verschijnselen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik voel hem ook aankomen, dit gaat een vroeg slotje worden.....quote:
Misschien je kleren eens wassen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Patat is een product van de Duivel, waarom eet je het?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is wat veel ja.![]()
Ik eet een keer per week patat. Zaterdag, patatdag, jeweetzelluf.
Of zijn haarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien je kleren eens wassen?
Dus als ik een patat in een braadpan gooi is het een braad of een pan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft iedereen het wel gewoon zoals het hoort over frituur, maar het spul wat erin geflikkert wordt is dan ineens patat!?
Nee lul, het heet toch frituur, dus er gaan frieten in anders zou het wel een patuur heten!!!![]()
!!!
Ja duh!!! Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dus als ik een patat in een braadpan gooi is het een braad of een pan?
terechte klacht, ik ruik het ook, vanmorgen en vannacht, in mijn straatquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef DurumDoner het volgende:
Beste vrienden,
Ik zit met een probleem, en daaruit volgend een klacht!![]()
Het zit namelijk zo. Ik als gezonde goed geïntegreerde Turkse jongeman ben niet vies van de Nederlandse frituurkunst. Ik heb hier door de jaren heen echt een zwak voor ontwikkeld en dan doel ik met name op het geniaale recept "Patat Oorlog"
Echter heb ik onlangs besloten om te minderen met het verorberen van frituurvoer, niet dat mijn athletische lichaam onder het voedsel leed, maar toch leek het me gezonder om er mee te minderen.
Ik merk sinds ik vrijwel gestopt ben met het eten van frituurvoer dat ik overal de geur van frituur ruik. Het lijkt alsof mijn zintuigen het er niet mee eens zijn dat mijn lichaam geen frituur kcal's te verwerken krijgt en zodoende begint mijn reukorgaan vreemde trekjes te krijgen.
Ik twijfel op dit moment tussen het weer oppakken van frituur eten of deze kwaadaardige aandoening te overwinnen. (met of zonder hulp)
Ik hoop dat jullie Fok!kers, sociaal (totaal niet autistisch) als jullie zijn, mij willen bijstaan in deze strijd tegen mijzelf.
Bij voorbaat dank,
Groeten
Durum.
[ afbeelding ]
al afgekickt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef MLF het volgende:
[..]
terechte klacht, ik ruik het ook, vanmorgen en vannacht, in mijn straat
woon je naast me ofzow?
Want er gaat alleen patat in?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef vosss het volgende:
Nee lul, het heet toch frituur, dus er gaan frieten in anders zou het wel een patuur heten!!!![]()
!!!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesTijd voor een mexicano sate pinda
In plaats van een vorkje krijg je dan een zwaardje om je patat/friet aan te rijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
Samuraisauswtf moet ik me daar bij voorstellen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
Gozert !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
Nerd, in Amsterdam heb je geen tenten die fatsoenlijk ruiken.
Ik was dit weekend in Antwerpen en daar rook je overal dat heerlijke ossenwitHeb om 1 uur 's nachts nog een praatje zitten maken met zo'n frituurknaap over de kwaliteit enzo en over ''patat'' en wij waren de enige die hij nog hielp met frituren want na ons ging die sluiten, die knaap was echt mênnus en hij had ook mênnus veel saucen zoals samurai saus en andaluse enzo, was echt verrekte mênnus kwaliteit, tevens ook naar het puntzakmuseum geweest
!
Klacht: TS kent geen kwaliteit
Een saus bestaande uit mayonaise en sambal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien zit er een frietje in je neus?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ananas gaat cultureel doen in Antwerpen: het puntzakmuseum.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
tevens ook naar het puntzakmuseum geweest!
Als je uit wilt gaan moet je naar Café Anvers gaan op de hoerenbuurt, is wel gaafquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gozert !
Ik ga komend weekend naar Handwerpen !
Waar zitten de goede frieteriejen ? Tell me ! SCHNEELLLL !!!!!
Mijn kameraden kregen er bijna een punthoofd van (quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ananas gaat cultureel doen in Antwerpen: het puntzakmuseum.
JA JA JA DAAR WAS IK OOK EEN KEER!@2222!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
Nerd, in Amsterdam heb je geen tenten die fatsoenlijk ruiken.
Ik was dit weekend in Antwerpen en daar rook je overal dat heerlijke ossenwitHeb om 1 uur 's nachts nog een praatje zitten maken met zo'n frituurknaap over de kwaliteit enzo en over ''patat'' en wij waren de enige die hij nog hielp met frituren want na ons ging die sluiten, die knaap was echt mênnus en hij had ook mênnus veel saucen zoals samurai saus en andaluse enzo, was echt verrekte mênnus kwaliteit, tevens ook naar het puntzakmuseum geweest
!
Klacht: TS kent geen kwaliteit
aangebrande poepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef classpc het volgende:
Face it, you can't fight it. Neem er nog maar eentje
[ afbeelding ]
Die zien er goor uit zeg,dat moet wel friet zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef classpc het volgende:
Face it, you can't fight it. Neem er nog maar eentje
[ afbeelding ]
Ga je mond wassen met zoutzuur zeep man lélikerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zien er goor uit zeg,dat moet wel friet zijn.
Prima, geen biertje voor jou straks op de meet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet wel bezeten zijn wil je p*tat oorlog naar binnen kunnen krijgen, ranzige boven de rivieren kots
Ga dan ook lekker Helmond Sport supporterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet wel bezeten zijn wil je p*tat oorlog naar binnen kunnen krijgen, ranzige boven de rivieren kots
Heineken en Amstel is geen bierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Prima, geen biertje voor jou straks op de meet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:35 schreef Ephesis het volgende:
Ga vooral niet over op broodjes Dürüm Döner met extra veel knoflook of andere Börek georiënteerde maaltijden van de ambachtelijke Turkse 'slager' overstappen, dit maakt je dieet er niet beter op. Probeer vaker de verrukkelijke mercimek çorbasi van moeders te eten. Of fasulye yemegi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |