Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, merk het ook als ik langs een frituur loop, en de lucht komt mijn neus binnen, de drang om een frietje te halen toeneemt.
Ik eet heel sporadisch een patat oorlog. Voorheen zeker 5 maal in de week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
TS is onduidelijk. Ben je nou aan het minderen of rigoureus gestopt?
Een keer per week een keer patat eten kan toch niet zoveel kwaad.
Onzin, want dan zou een kroket een friket heten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft iedereen het wel gewoon zoals het hoort over frituur, maar het spul wat erin geflikkert wordt is dan ineens patat!?
Nee lul, het heet tocht frituur, dus er gaan frieten in anders zou het wel een patuur heten!!!![]()
!!!
Net zoiets als stoppen met roken dus, dat je overal tabakslucht ruikt.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.
Patat gek!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef IJsblock het volgende:
... de drang om een frietje te halen ...
Ik zou er voor tekenen eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik heb het OVERAL, ook waar geen frituur in de buurt is. Heel raar, en frustrerend.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik eet heel sporadisch een patat oorlog. Voorheen zeker 5 maal in de week.
Afkick verschijnselen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik voel hem ook aankomen, dit gaat een vroeg slotje worden.....quote:
Misschien je kleren eens wassen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Patat is een product van de Duivel, waarom eet je het?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is wat veel ja.![]()
Ik eet een keer per week patat. Zaterdag, patatdag, jeweetzelluf.
Of zijn haarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien je kleren eens wassen?
Dus als ik een patat in een braadpan gooi is het een braad of een pan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft iedereen het wel gewoon zoals het hoort over frituur, maar het spul wat erin geflikkert wordt is dan ineens patat!?
Nee lul, het heet toch frituur, dus er gaan frieten in anders zou het wel een patuur heten!!!![]()
!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |