abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71826029
Iemand die dat Italiaanse nummer van een aantal jaar geleden nog kent? Zo'n gozer in een talkshow clip. Van 5 jaar geleden ofzo.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71826087
Deze misschien

Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71826118
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Deze misschien

Dat is snel En ja dat is hem, thanks
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71827454
Nu al heel lang zoek ik naar een hardcore nummer.
Het is volgens mij een intro van een CD maar dat weet ik niet zeker.
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...

Iemand?
Ik kan de titel echt nergens vinden...
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_71827504
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...

Iemand?
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?
pi_71827585
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Misan het volgende:

[..]

Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?
Nee, is m niet, sorry..
tis echt meer een intro, het is bijna helemaal op zijn stem gefocused en op de achtergrond hoor je een beetje wat hij vertelt, gillende mensen etc etc, bedankt voor proberen btw!

iemand anders?
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_71828532
Ik zoek naar deze track, heb een stream waarin ik 'm hoor opgenomen en geupload:

http://www.megaupload.com/?d=58DNSEN1

Weet iemand welke track dit is?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:03:49 #233
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_71830023
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Balkski het volgende:
Ik zoek naar deze track, heb een stream waarin ik 'm hoor opgenomen en geupload:

http://www.megaupload.com/?d=58DNSEN1

Weet iemand welke track dit is?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_71830630
quote:

Iemand?
Ipv te vertellen wat er gezegd wordt, kan je misschien de letterlijke tekst even neerzetten?

Edit: denk dat ik hem heb.

[ Bericht 16% gewijzigd door Booomer op 12-08-2009 21:43:18 ]
pi_71831489
Ik zag op TMF dance een liedje maar heb even gemist hoe het heette. In de clip waren kids in een high school op de bel aan het wachten ala britnye spears - one more time... dan ging de bel enkel daarna dan hip hop/break dance. de text van het liedje ging over after school. en ze worden door een leraar de school uitgebonsjoerd en dan gaan ze op een veldje verder met dansen. kan iemand me helpen? dank dank!
pi_71831898
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
pi_71832984
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
pi_71833181
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?

hula
pi_71834364
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Anders wel Justice - D.A.N.C.E;
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_71834371
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?

Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen. Sorry, maar toch bedankt!
pi_71834414
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
Ooit gehoord van Google?

Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_71836356
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen. Sorry, maar toch bedankt!
Haha nee maakt niet uit, het is meer een deja-vu. Volgens mij is het al de 3e keer dat ik dát nummer als antwoord gaf Toevallig 2e keer in dit topic.

Wat heeft iedereen toch met dat nummer Kan het anders in de OP worden opgenomen?
hula
pi_71839192
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71839244
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Iemand die het weet?
Maar jij doet het erom, of niet
hula
pi_71839247
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Iemand die het weet?
The gossip-Heavy Cross

-zie dat het al voorbij gekomen is -
pi_71839256
quote:
Sorry hihi..
En bedankt!!

En jij ook Prixie
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71840640
Welke muziek wordt er gebruikt als achtergrond bij de reclame van Bavaria city racing?

Klinkt Gladiator achtig...

Hierbij de link naar het reclamefilmpje dat vanzelf begint als het goed is.

http://www.bavariacityracing.nl/multimedia/index.php?id=1&page=0

[ Bericht 0% gewijzigd door djm008 op 13-08-2009 10:56:59 ]
pi_71841855
Net terug van de camping en frankrijk . Daar werd elke avond afgesloten met een frans party nummer. Er komt veel Uh la la laa , "tout le monde say bibly bob bibly bob" oid.
Ook kreten als Une ... deux trois .... en on y va ala balancoir avec moi

Het begint met een franse rap door een man opgevolgd door een tussenstukje door een dame.

De Dj wist ook niet van wie dit nummer was, ze hadden alleen als mp3 bestandname Uh la la en verder niks.

Ik heb me al suf gegoogled maar heb nog niks kunnen vinden wat er op lijkt.

alvast tx
pi_71842504
EDIT Gevonden.

[ Bericht 59% gewijzigd door Paul-89 op 13-08-2009 11:59:17 ]
pi_71844270
quote:

Iemand?
aangezien ik veel hoor dat t nummer van Evil Activities is heb ik ze maar een mail gestuurd, nu maar afwachten, hehe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')