Dat is snelquote:
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Nu al heel lang zoek ik naar een hardcore nummer.
Het is volgens mij een intro van een CD maar dat weet ik niet zeker.
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Ik kan de titel echt nergens vinden...
Nee, is m niet, sorry..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Balkski het volgende:
Ik zoek naar deze track, heb een stream waarin ik 'm hoor opgenomen en geupload:
http://www.megaupload.com/?d=58DNSEN1
Weet iemand welke track dit is?
Ipv te vertellen wat er gezegd wordt, kan je misschien de letterlijke tekst even neerzetten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Anders wel Justice - D.A.N.C.E;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?
Ooit gehoord van Google?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
Haha nee maakt niet uit, het is meer een deja-vu. Volgens mij is het al de 3e keer dat ik dát nummer als antwoord gafquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.Sorry, maar toch bedankt!
Maar jij doet het erom, of nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
The gossip-Heavy Crossquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
Sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Maar jij doet het erom, of niet
aangezien ik veel hoor dat t nummer van Evil Activities is heb ik ze maar een mail gestuurd, nu maar afwachten, hehe...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |