Ik kan het me echt niet herinnerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hebben we al een n00b-award? Hoe lang speel je al Gijs_? Nooit een directe rode kaart gekregen? Zo nee, restecp!
Nee, was niet direct rood!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wie wil even zo lief zijn om te controleren of die van mij direct rood was?
Dus als er een speler een directe rode kaart heeft, dan gelden alle tijden met 2x geel niet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet herinnerenMaar het zal dan ongetwijfeld wel een keer voorgekomen zijn
![]()
Maar directe rode kaarten gaan dus voor een tweede gele!
03:47 en 08:22quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met HT re-live kunnen jullie kijken in de hoeveelste seconde dat het was.
Oefenwedstrijd, dus telt nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef Dynia het volgende:
Als we het toch hier gaan posten...
Geel: 1 maal een kaart gekregen Peder Petterson 3'
Wedstrijd 234802911
*slikquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef MrMoon het volgende:
Mn jeugdverdediger gisteren 9 ster (met dank aan positief WE)
nicequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef MrMoon het volgende:
De Spelregels:quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:50 schreef Gijs_ het volgende:
Dat was het eerste idee wel, maar bestaan directe rode kaarten in Hattrick eigenlijk wel?![]()
1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
Ja klopt dat is de laatste wedstrijd. Al moet ik wel blijven winnen nu anders is t waarschijnlijk over. Aangezien hij een beter doelsaldo heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En hij moet nog tegen de nummer 1 toch, die nummer 2? Goede promotiekansen dus![]()
Ik heb 5-0 gewonnen, promotie valt nu eigenlijk niet meer weg te lopen... en een kampioenschap is ook nog heel reëel!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef MrMoon het volgende:
quote:Olivier Harpman: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.
Jason Beenakker: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.
Hildwin Kooi: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu zwak is.
Jason Beenakker: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is slecht.
Hildwin Kooi: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Staat te koopquote:Res Meile (243300876)
18 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 17-10-2009
matig in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Puala United (sinds 04-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: goed
Spelhervatting: matig
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef Puala het volgende:
Sjezus, dat testosteron teveel van mijn jeugd spelers mag wel ingedamd worden met spoed. Dat broekie van me heeft 7 (!!) weken geschat gekregen.
Want door een te hoge testosteronspiegel raken ze geblesseerd? Of is ie veroordeeld voor een taakstraf?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef Puala het volgende:
Sjezus, dat testosteron teveel van mijn jeugd spelers mag wel ingedamd worden met spoed. Dat broekie van me heeft 7 (!!) weken geschat gekregen.
Tja ik snapte r ook al niet helemaal....quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Want door een te hoge testosteronspiegel raken ze geblesseerd? Of is ie veroordeeld voor een taakstraf?
quote:Got injured Fãnus Papa 70'
Got injured Leon de Peuter 76'
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Ruudt het volgende:
Rpp schopte vorige week vader en zoon van het veld:
[..]
[..]
[..]
[..]
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat PU2 de geblesseerde Daan Vanenburg moest wisselen voor Alessandro Wils.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Want door een te hoge testosteronspiegel raken ze geblesseerd? Of is ie veroordeeld voor een taakstraf?
[..]
Dat zijn dus de jongens van je tegenstander met die overdosis.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat PU2 de geblesseerde Daan Vanenburg moest wisselen voor Alessandro Wils.
Stond in mijn wedstrijdverslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |