Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft word dat een makkiequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Of je promoveert, of je promoveert niet.
Daar moet je niet vanuit gaan; dat verandert elke week namelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft word dat een makkie
vindt ik ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef foetre het volgende:
Trouwens promotie van VI >IV in 2 seizoennen is wel een award waard vindt ik.![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft wordt dat een makkie
Dit ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef foetre het volgende:
Trouwens promotie van VI >IV in 2 seizoennen is wel een award waard vindt ik.![]()
Seizoennen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Is JD eindelijk weg komt er weer een andere taalhoer boven drijven
geen dank.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tweede keer dat die verrekte Italiaan met dank aan MATS van me wint...
79 Minuut voor een rode kaart. Zo te zien de snelste op dit moment.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
Over awards gesproken, deze maar weer eens....
[spam]
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
[/spam]
Beat you: (232225709)quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
79 Minuut voor een rode kaart. Zo te zien de snelste op dit moment.
Wedstrijd: 232275893
Dat was het eerste idee wel, maar bestaan directe rode kaarten in Hattrick eigenlijk wel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:38 schreef rompompom het volgende:
Ik neem aan dat direct rood trouwens voorgaat op een tweede gele?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:39 schreef Xummon het volgende:
geld uiteraard alleen voor competitiewedstrijden neem ik aan!
Hebben we al een n00b-award? Hoe lang speel je al Gijs_? Nooit een directe rode kaart gekregen? Zo nee, restecp!quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was het eerste idee wel, maar bestaan directe rode kaarten in Hattrick eigenlijk wel?![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb ze allebei:
wedstrijd van een paar weken geleden 232434323
1 booking accumulated (geel) Grégory Brichet 3'
Suspended for next match (rood) Grégory Brichet 8'
Kunnen we die opmerking niet onder de koei-award zetten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hebben we al een n00b-award? Hoe lang speel je al Gijs_? Nooit een directe rode kaart gekregen? Zo nee, restecp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |