Ja dat wel maar of ik kans maak in een P/D duel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus toch weer zicht op het kampioenschap.
Dat is een ander verhaal, maar je krijgt wel extra training met een PD, en dat is sowieso weer lekker meegenomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat wel maar of ik kans maak in een P/D duel?
Denk het niet en sta nog 2 punten achter op directe promotie.
Trainingquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar je krijgt wel extra training met een PD, en dat is sowieso weer lekker meegenomen.
+8...quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net pas dat mijn beste mid er met +8 vanaf is geschopt.... godverjudie kost me een karrenvracht aan salaris en nu is ie dood
![]()
![]()
Ja ik heb net gekeken maar met 10 dokters is ie 2 weken eerder fit... daar schiet ik dus ook niet veel mee op...quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
+8...![]()
Dat wordt dus 255 doktoren aan nemen...
+8quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken maar met 10 dokters is ie 2 weken eerder fit... daar schiet ik dus ook niet veel mee op...
Dit kan me sowieso nog wel eens promotie gaan kosten want ik speel nu nog tegen de nummer 3 en nummer 1... en hij was nogal fijn voor mijn midrating
28 jaarquote:
Nee dan moet ik echt mijn halve verdediging gaan verkopen... ik hoop maar dat het genoeg is voor promotie en dan zien we wel weer verder...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
+8![]()
Dat is wel heel erg... geen reserves dat je hem kan verkopen en een vervanger kan halen, voor ongetwijfeld iets meer geld ?
Dit is wel meteen een schoolvoorbeeld waarom het niet ideaal is om 1 topspeler te hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken maar met 10 dokters is ie 2 weken eerder fit... daar schiet ik dus ook niet veel mee op...
Dit kan me sowieso nog wel eens promotie gaan kosten want ik speel nu nog tegen de nummer 3 en nummer 1... en hij was nogal fijn voor mijn midrating
Nou hij scheelt een sublevel of 3,4 zeg maar.. ik haal nu matig laag denk ik terwijl ik met hem redelijk heel laag haal...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit is wel meteen een schoolvoorbeeld waarom het niet ideaal is om 1 topspeler te hebben.
Misschien dan maar 352 spelen tegen die sterke tegenstanders zodat je wel het overwicht op het middenveld kunt krijgen en de daarbij behorende kansen?
De 3-2 die je verloren hebt is pech. Geen naai partij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou hij scheelt een sublevel of 3,4 zeg maar.. ik haal nu matig laag denk ik terwijl ik met hem redelijk heel laag haal...
Verder is de grap dat ik juist de afgelopen 3 wedstrijden een ruim overwicht had op het middenveld en eén keer werd genaaid en twee keer nipt won.... ondanks 50 tot 85 hatstats verschil
Ik kan dus wel alles op het middenveld gooien maar de ME is me toch al niet gunstig gezind
Helder verhaal, zo had ik het nog niet bekeken... moet wel zeggen dat de afgelopen drie partijen door tactische keuzes en blessures niet mijn volledige aanvalskwaliteiten goed heb verdeeld... maar vleugelaanval had ik inderdaad nog niet overwogenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 3-2 die je verloren hebt is pech. Geen naai partij.
Doordat alleen jouw linkervleugelaanval sterker is dan zijn def, krijg je slechts 2 afrondingskansen die je ook hebt benut (100% scoringskans). Daarnaast zijn het 2 SE's en een SH die je tegen krijgt.
In de 2-1 die je wint heb je zelf het geluk om 2 SH's mee te krijgen en de tegenstander geen. Ook daar is je aanval weer het probleem om het echt goed af te ronden (al zou je er van de 2 kansen die je via je sterkere vleugel krijgt wel 1 in mogen schieten, 0%).
Ook nu de 1-0 die je wint is puur en alleen omdat je linkervleugelaanval sterker is. Van de 2 kansen die je via die velugel krijgt vliegt er 1 in (50%).
Van de 6 kansen in 3 wedstrijden heb je 50% benut, wat redelijk netjes is. Naar mijn eigen wedstrijd kijkend, heb ik ook maar 50% van de kansen benut ondanks dat mijn aanval op alle punten veel sterker was.
Al met al wil ik je adviseren om met deze opstelling met vleugelaanval taktiek te spelen, dat om 3 of 4 kansen op je sterkere vleugel te krijgen. Of zorgen dat je aanval op meerdere punten sterker wordt dan de defs van je tegenstanders.
Tegen die laatste tegenstander, had je sowieso je aanval niet naar de vleugel moeten positioneren. Dan was je CA ook sterker geweest dan zijn CD. Ook de DFW was overbodig geweest. Je mid was ook zonder die sterker geweest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helder verhaal, zo had ik het nog niet bekeken... moet wel zeggen dat de afgelopen drie partijen door tactische keuzes en blessures niet mijn volledige aanvalskwaliteiten goed heb verdeeld... maar vleugelaanval had ik inderdaad nog niet overwogen
Jammer. Maar dat wordt dus werken aan je aanval.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:23 schreef Dynia het volgende:
Mijn potje ging best goed, alleen wel nipt verloren van de nr 1. 1-2. Eigenljik ging alles redelijk gelijk op, alleen zijn doelpogingen gingen meteen raak, en de mijne steeds net niet...helaas...
Nu de rest van de potjes maar winnen dan...
Dan kun je in het tussenseizoen je stadion uitbreiden.quote:Wel voor de eerste keer mijn stadion volledig uitverkocht...
Gewoon proberen. Of je promoveert, of je promoveert niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef foetre het volgende:
Volgens mij kan ik zelfs in een pd promoveren.Als ik nu alles pic (dan kan ik nog winnen)en mots in de pd uit haal ik ws wereldklasse mid.
Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft word dat een makkiequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Of je promoveert, of je promoveert niet.
Daar moet je niet vanuit gaan; dat verandert elke week namelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft word dat een makkie
vindt ik ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef foetre het volgende:
Trouwens promotie van VI >IV in 2 seizoennen is wel een award waard vindt ik.![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en als ik tegen de tegenstander moet die alltid nu aangeeft wordt dat een makkie
Dit ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef foetre het volgende:
Trouwens promotie van VI >IV in 2 seizoennen is wel een award waard vindt ik.![]()
Seizoennen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Is JD eindelijk weg komt er weer een andere taalhoer boven drijven
geen dank.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tweede keer dat die verrekte Italiaan met dank aan MATS van me wint...
79 Minuut voor een rode kaart. Zo te zien de snelste op dit moment.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
Over awards gesproken, deze maar weer eens....
[spam]
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
[/spam]
Beat you: (232225709)quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
79 Minuut voor een rode kaart. Zo te zien de snelste op dit moment.
Wedstrijd: 232275893
Dat was het eerste idee wel, maar bestaan directe rode kaarten in Hattrick eigenlijk wel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:38 schreef rompompom het volgende:
Ik neem aan dat direct rood trouwens voorgaat op een tweede gele?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:39 schreef Xummon het volgende:
geld uiteraard alleen voor competitiewedstrijden neem ik aan!
Hebben we al een n00b-award? Hoe lang speel je al Gijs_? Nooit een directe rode kaart gekregen? Zo nee, restecp!quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was het eerste idee wel, maar bestaan directe rode kaarten in Hattrick eigenlijk wel?![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb ze allebei:
wedstrijd van een paar weken geleden 232434323
1 booking accumulated (geel) Grégory Brichet 3'
Suspended for next match (rood) Grégory Brichet 8'
Kunnen we die opmerking niet onder de koei-award zetten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hebben we al een n00b-award? Hoe lang speel je al Gijs_? Nooit een directe rode kaart gekregen? Zo nee, restecp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |