Ja, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het altijd keileuk om naar haar te kijken.quote:
Ik dacht alleen tijdens het neuken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het altijd keileuk om naar haar te kijken.
quote:Maar de ultieme cadeautip
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #23
Is immer dit
Oeh! Oeh! Oeh!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh er was ook een topic!
Gefelie Greysje!![]()
![]()
Gabriël Aubry is wearing his partyhat today![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Die taart krijg je van Muis trouwens, de 12e.
Dat had ik dus in eerste instantie ook helemaal niet gezienquote:
Nu al? Ouwe zuipschuit!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:26 schreef Qwea het volgende:
En als we dan toch bezig zijn, doe ook maar een biertje
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:29 schreef eleusis het volgende:
Nog vele jaren, die je niet ziet, mijn fok crush
Nu al??? Tis al half 1 !quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:33 schreef Greys het volgende:Ik word helemaal vrolijk van al jullie felicitaties! Dankjewel!
[..]
Dat had ik dus in eerste instantie ook helemaal niet gezienDie Hara!
[..]
Nu al? Ouwe zuipschuit!![]()
[..]![]()
![]()
Ik heb mn dieet laten varenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Voor Qwea
[ afbeelding ]
En voor jullie allemaal:
[ afbeelding ]
Wojaa, nu heb ik zin in aardbeienflansen.quote:
Oh ja kut, ik wilde nog kijken hoeveel ik kon missen zonder na de DA op droog brood te zitten, vergeten door alle commotiequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb braaf naar Hara geluisterd en alvast een donatie ter ere van Greys' verjaardag overgemaakt.
Wie volgt!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
Morgen ga ik weer internetbankieren en als ik niet al te erg schrik van het bedrag dat erop staat ga ik ter ere van Greys' bd ook een donatie overmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quoted for truth, dat je het weet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Die taart krijg je van Muis trouwens, de 12e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |