abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:41:27 #151
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_71672790
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

wat probeerde hij eigenlijk te laten zien met die mudman? moest dat een soort geest voorstellen ofzo?
Ik hoop het niet voor 'm. Hij wilde gewoon een close-up maken van een half uitgeknipt plaatje uit een encyclopedie.
stom
pi_71672827
Even tussen de meningen door > dat iemand plaatjes "vervalst" wil niet per definitie zeggen dat ie niet helderziend zou kunnen zijn...ik geloof zelf ook niet dat hij dit kan hoor, maar het een sluit het ander niet uit (om het neutraal te zeggen )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:48:23 #153
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_71672894
Ochgottekestoch, had David Ogilvy het gisteren toch maar weer aan het goede eind!! Wat heb ik weer heerlijk genoten.
stom
pi_71672916
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:43 schreef Dragorius het volgende:
Even tussen de meningen door > dat iemand plaatjes "vervalst" wil niet per definitie zeggen dat ie niet helderziend zou kunnen zijn...ik geloof zelf ook niet dat hij dit kan hoor, maar het een sluit het ander niet uit (om het neutraal te zeggen )
Het maakt het gegeven wel een stuk minder aannemelijk. Mijn post had overigens meer betrekking op tvshows dan op vervalste plaatjes.

Er zijn mensen die geloven dat -indien hij betrapt word op CR- hij deze skill tot in de puntjes beheerst en soms gebruikt voor de kijkcijfers of om effecten sterker te maken maar dat hij desondanks toch echte gaven heeft. Ik vind dit nogal krom en een voorbeeld van "I want to believe"

Iemand die dus aantoonbaar mensen oplicht, weet hoe hij dit moet doen en dit tot in de puntjes beheerst... nou dan ben ik eerder geneigd om aan te nemen dat alles wat hij doet een grote oplichterij is, want ervaring en kunde heeft hij in ieder geval.
pi_71672951
quote:
Het maakt het gegeven wel een stuk minder aannemelijk.
Dat wel inderdaad Zoals gezegd ik geloof ook niet dat hij meer kan dan wat CR. Maar je kunt niet iemand iets verwijten dat niet met datgene te maken heeft..ofzo
Mr. Prolapse 2009
pi_71672970
Laten we het zo stellen:

Ik kan bijna niet geloven dat iemand die met geesten kan praten en informatie kan verwerven vanuit gene zijde cold reading en trucage nodig zou moeten hebben om zijn effecten sterker te maken.

WTF is er nou in godsnaam sterker dan met geesten praten
pi_71672986
Klopt. Waarom zou je iets moeten opleuken als de kracht juist in de kennis zou moeten zitten die je alleen van geesten zou kunnen hebben. Show eromheen is alleen maar opsmuk en zonde van je waardigheid als geesten-prater
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:12:55 #158
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71673228
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:43 schreef Dragorius het volgende:
My point exactly.
Dat hij zegt dat het trucs zijn wil niet zeggen dat Hans Kazan niet echt kan toveren.
zzz
pi_71673258
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

My point exactly.
Dat hij zegt dat het trucs zijn wil niet zeggen dat Hans Kazan niet echt kan toveren.
Als Kazan echt kon toveren was ie niet failliet
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:50:37 #160
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71673988
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als Kazan echt kon toveren was ie niet failliet
Da's een schijnbeweging zodat mensen het niet door krijgen