Leuk dat je daar zelf over begint want die sceptici proberen al heel lang Robbert's gaven te testen in een gecontroleerde omgeving. Maar papa van den Broekke laat Robbert alleen testen door de meest pseudo-wetenschappelijke mensen die hij kan vinden. (waarvan hij van te voren al weet dat ze met resultaten komen die hij graag zou zien.) De échte wetenschappers, die mogen er niet aan.quote:Het valt me op dat skeptici vaak heel selectief zijn, iedereen heeft het maar over de reading waaruit bedrog zou blijken, en iets als dit wordt genegeerd, daar wordt geen woord over gesproken.
Dit is precies het punt wat ik met dit topic wil maken, je bent al bevooroordeeld, door andere verhalen. Waar je dan ook weer selectief een verwijzing naar maakt. Het gaat zich daarom nu om deze reading, waar niemand een woord over spreekt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:46 schreef Waldkorn het volgende:
Idd. Ook voor Robbert de-grap van der Broekke weet Google alles!
Aan die gast is alles, maar dan ook alles, nep wat je ziet.
Lees even mijn edit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:51 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Dit is precies het punt wat ik met dit topic wil maken, je bent al bevooroordeeld, door andere verhalen. Waar je dan ook weer selectief een verwijzing naar maakt. Het gaat zich daarom nu om deze reading, waar niemand een woord over spreekt.
Je zal in dit topic zien dat bijna iedereen weer over het ander materiaal begint, en hier niet op inhaakt. Selectief en bevooroordeeld.
Dus met andere woorden je hebt geen andere verklaring, dan dat het hele productieteam en zelfs die vrouw zelf, in het complot zat? Gaat dat niet wat ver.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:50 schreef bonke het volgende:
het is op tv geweest en zoals je weet moet tv vermaak zijn
als rvdb zijn cold reading met die vrouw zonder gegevens had gedaan was het niet gelukt en dus ook niet uitgezonden
dingen op tv moeten natuurlijk wel goed gaan
Dat heeft wederom niks met deze reading te makenquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:46 schreef Waldkorn het volgende:
Idd. Ook voor Robbert de-grap van den Broekke weet Google alles! Aan die gast is alles, maar dan ook alles, nep wat je ziet.
[..]
Leuk dat je daar zelf over begint want die sceptici proberen al heel lang Robbert's gaven te testen in een gecontroleerde omgeving. Maar papa van den Broekke laat Robbert alleen testen door de meest pseudo-wetenschappelijke mensen die hij kan vinden. (waarvan hij van te voren al weet dat ze met resultaten komen die hij graag zou zien.) De échte wetenschappers, die mogen er niet aan.
Lees dit stuk maar eens over Robbert: http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html
waarom zou dat tever gaan ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:53 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Dus met andere woorden je hebt geen andere verklaring, dan dat het hele productieteam en zelfs die vrouw zelf, in het complot zat? Gaat dat niet wat ver.
Ik vind het alleen grappig, dat alleen die verklaring mogelijk is, volgens jouquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef bonke het volgende:
[..]
waarom zou dat tever gaan ?
zo moeilijk is et niet om zoiets te gaan verzinnen
het schijnt dat die negers uit groeten uit de rimboe ook gewoon in een rijtjeshuis wonenquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:01 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Ik vind het alleen grappig, dat alleen die verklaring mogelijk is, volgens jouIn mijn ogen gaat het namelijk wel te ver. Dat zou het productieteam van rtl4, en ook Irene zelf, toch nooit riskeren.
Jij wil per reading bewijs dat die gast zijn info van het internet af vist? Zou het niet genoeg moeten zijn dat ie 1 keer zwaar door de mand gevallen is. Ik bedoel, ieder zijn vak. Hij is eenmalig betrapt op cheaten, wat mij zegt dat ie z'n vak niet verstaat. Je kan ook ergens in WILLEN geloven natuurlijk he..?quote:
Je slaat weer de plank mis, deze informatie kon toch nooit op internet staan..., verklaar DEZE reading. Ook de selectie, wordt weer bewezen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij wil per reading bewijs dat die gast zijn info van het internet af vist? Zou het niet genoeg moeten zijn dat ie 1 keer zwaar door de mand gevallen is. Ik bedoel, ieder zijn vak. Hij is eenmalig betrapt op cheaten, wat mij zegt dat ie z'n vak niet verstaat. Je kan ook ergens in WILLEN geloven natuurlijk he..?
hij is wel vaker betrapt hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij wil per reading bewijs dat die gast zijn info van het internet af vist? Zou het niet genoeg moeten zijn dat ie 1 keer zwaar door de mand gevallen is. Ik bedoel, ieder zijn vak. Hij is eenmalig betrapt op cheaten, wat mij zegt dat ie z'n vak niet verstaat. Je kan ook ergens in WILLEN geloven natuurlijk he..?
dat kan natuurlijk ook nog dat irene gewoon van niks wistquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:06 schreef Biancavia het volgende:
Het productieteam van RTL heeft gewoon vantevoren die man opgespoord in Parijs en Robbert ingelicht.
Zo simpel zit het.
Oh ja, en ik ben ervan overtuigd dat Irene er niets van af wist, anders had ze zich nóóóóit voor de kneus laten lenen.
Je bent wel lollig. Je neemt blind aan, zonder ook maar een moment te twijfelen, dat hij van tevoren geen informatie had. Ja, want de mensen van televisie zullen je echt niet voorliegen voor betere kijkcijfersquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:51 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Dit is precies het punt wat ik met dit topic wil maken, je bent al bevooroordeeld, door andere verhalen. Waar je dan ook weer selectief een verwijzing naar maakt. Het gaat zich daarom nu om deze reading, waar niemand een woord over spreekt.
Je zal in dit topic zien dat bijna iedereen weer over het ander materiaal begint, en hier niet op inhaakt. Selectief en bevooroordeeld.
Precies. Ik vind het eigenlijk vrij ernstig dat mensen gewoon maar geloven wat ze op TV wordt verteld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:06 schreef Biancavia het volgende:
Het productieteam van RTL heeft gewoon vantevoren die man opgespoord in Parijs en Robbert ingelicht.
Zo simpel zit het.
Als je (wetenschappelijk) onderzoek voert dan probeer je resultaten te krijgen die behalve verklaarbaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:56 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Als je onderzoek voerd kijk je toch naar het totaalpakket, en niet selectief 1 richting op, ik heb niemand maar dan ook niemand ooit over deze reading horen praten.
Los van van den Broeke zelf, wil ik met dit topic, het selectief principe aanduiden.
Weer? Dit is de eerste keer dat ik in dit topic reageer. Maar je leest selectief. Ik vraag of je per reading bewijs wilt. Ja dus. Voor jou gaat dus overduidelijk de laatste zin op: I WAAAANT TO BELIEVE!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:05 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Je slaat weer de plank mis, deze informatie kon toch nooit op internet staan..., verklaar DEZE reading. Ook de selectie, wordt weer bewezen.
Is hij ooit betrapt op het maken van een graancirkel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:06 schreef bonke het volgende:
[..]
hij is wel vaker betrapt hoor![]()
zelfgemaate graancirkels
mudman
dooie non op een muur
en natuurlijk genverbrander
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:20 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Is hij ooit betrapt op het maken van een graancirkel?
Over de mudman hoor ik mensen ook wel zeggen dat de afbeelding, (door het hogere) geleend kon zijn..., uit de akasha kroniek, ergens in een interview zag ik Robbert ook zeggen, dat het zelfs heel vaak voorkomt, dat bestaande afbeeldingen, zelfs uit hele oude boeken (die hij onmogelijk in bezit kon hebben), op de foto verschijnen.
Hierover wil ik zeggen, heeft iemand hem ooit betrapt op trucage? Is het 100% bewezen?
Maar nogmaals, hoe verklaar je de reading, die hierboven gepost is.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:20 schreef neo2000 het volgende:
I WAAAANT TO BELIEVE!
Is dat bewijs van bedrog? Als Robbert zegt dat de afbeelding, van een bestaande afbeelding uit de akasha kroniek is geleend. Als je het bovennatuurlijke niet kent, hoe kan je hier dan logica in leggen? Er zijn geen randvoorwaarde te leggen, of aardse regels, in een verschijnsel dat op zichzelf al overklaarbaar is, even los van de mogelijkheid dat het toch bedrog is....quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:14 schreef Waldkorn het volgende:
*checkt postgeschiedenis
Zo te zien ben je al best bekend met deze posts. Ik vind deze persoonlijk een hele mooie: http://www.skepsis.nl/mudman.html
En je dan nog afvragen of het toch niet echt zou kunnen zijn...![]()
driewerf
Papa van den Broeke of Robbert zelf hoeft het maar met een persoon in het productieteam op een akkoordje te gooien om die informatie te krijgen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:53 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Dus met andere woorden je hebt geen andere verklaring, dan dat het hele productieteam en zelfs die vrouw zelf, in het complot zat? Gaat dat niet wat ver.
Als je 'Broeke' vervangt voor 'Geloof' dan heb je zojuist een prima samenvatting gegeven van het geloof in het algemeen en de aanhangers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Je hebt iemand die al meerdere keren is exposed, en allerlei onwaarschijnlijke verklaringen verzint, en dan zeg je dat wij een beperkte blik hebben en nergens voor open staan. Het lijkt er toch echt op dat jij de persoon bent met de beperkte "Broeke" blik, en jezelf hebt afgesloten voor de werkelijkheid.
Het mooie is, dat dit interview nog plaatsvond, VOOR zijn ontmaskering met de mudman...., ik zal eens zoeken of deze nog op internet terug te vinden is. Hierin werdt verteld dat er soms bekende afbeeldingen of verschijningen op de foto te zien zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef Cheiron het volgende:man, kijk eens wat je typt. "de afbeelding, (door het hogere) geleend kon zijn", "zag ik Robbert ook zeggen, dat het zelfs heel vaak voorkomt". Dat zou ik ook zeggen om mn gelieg te verdoezelen.
Je hebt iemand die al meerdere keren is exposed, en allerlei onwaarschijnlijke verklaringen verzint, en dan zeg je dat wij een beperkte blik hebben en nergens voor open staan. Het lijkt er toch echt op dat jij de persoon bent met de beperkte "Broeke" blik, en jezelf hebt afgesloten voor de werkelijkheid.
En dat kan weer uitgelegd worden als indekken omdat ie al vaker door de mand gevallen is en weet dat sceptici het niet zullen laten hem verder te ontmaskeren. Met een beetje common sense kom je een eind hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Het mooie is, dat dit interview nog plaatsvond, VOOR zijn ontmaskering met de mudman...
Natuurlijk riep hij dat ook al voor die tijd. Het was gewoon een kwestie van tijd voor hij ontmaskerd werd en dat wist hij zelf ook. Hij was zich gewoon aan het indekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Het mooie is, dat dit interview nog plaatsvond, VOOR zijn ontmaskering met de mudman...., ik zal eens zoeken of deze nog op internet terug te vinden is. Hierin werdt verteld dat er soms bekende afbeeldingen of verschijningen op de foto te zien zijn.
Dit is MEER bewijs van bedrog dan van het tegendeel. Een half uitgeknipte afbeelding? Laat me niet lachen man.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Is dat bewijs van bedrog? Als Robbert zegt dat de afbeelding, van een bestaande afbeelding uit de akasha kroniek is geleend. Als je het bovennatuurlijke niet kent, hoe kan je hier dan logica in leggen? Er zijn geen randvoorwaarde te leggen, of aardse regels, in een verschijnsel dat op zichzelf al overklaarbaar is, even los van de mogelijkheid dat het toch bedrog is....
Dit is GEEN bewijs, van bedrog. Maar ook GEEN bewijs, van het tegendeel.
GMTA.. Zie onze fantastische pre-cognitieve gaven samen werken..! Dat kan geen toeval zijn. Geloof je 't niet? Bewijs maar es dat het niet zo is dan!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk riep hij dat ook al voor die tijd. Het was gewoon een kwestie van tijd voor hij ontmaskerd werd en dat wist hij zelf ook. Hij was zich gewoon aan het indekken.
Van die mensen die alleen van tv horen dat het paranormale bestaat en daarop hun niet geloof baserenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:54 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Dit is MEER bewijs van bedrog dan van het tegendeel. Een half uitgeknipte afbeelding? Laat me niet lachen man.
"aardse regels"
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
GMTA.. Zie onze fantastische pre-cognitieve gaven samen werken..! Dat kan geen toeval zijn. Geloof je 't niet? Bewijs maar es dat het niet zo is dan!![]()
Wat zullen we als toegangsgeld vragen voor onze act, MinderMutsig?
vertel jij de sceptici dan maar eens waarom we dit soort dingen wel moeten gelovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Van die mensen die alleen van tv horen dat het paranormale bestaat en daarop hun niet geloof baseren.
Lekker veilig heel ver weg en dus kan je op die manier altijd zeggen dat het nep is.
En andere mensen "beschuldigen" dat ze hun geloof in het paranormale baseren op iemand van tv
Van die mensen die een youtube filmpje geven en zeggen "bewijs maar eens dat dit nep is"quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Van die mensen die alleen van tv horen dat het paranormale bestaat en daarop hun niet geloof baseren.
Lekker veilig heel ver weg en dus kan je op die manier altijd zeggen dat het nep is.
En andere mensen "beschuldigen" dat ze hun geloof in het paranormale baseren op iemand van tv
Elkaar in het echt ontmoeten, daar komt toch alleen maar sex van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ik toch voelde de hele tijd.![]()
Ik wilde eerst voorstellen dat wij maar eens moesten afspreken om elkaar beter te leren kennen maar ik zit in je hoofd dus dat hoeft natuurlijk helemaal niet!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Elkaar in het echt ontmoeten, daar komt toch alleen maar sex van.Onze relatie bevind zich op andere vlakken, op het anale vlak en zo.
wel een middel tegen de overbevolking!quote:
Robbert v/d Broeke, beat that..!quote:
Irene en Carlo zijn ZOOO irritant.. Dat ik dat vroeger keek met Telekidsquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:35 schreef Bastard het volgende:
Ik ken RvdB niet zo, ik heb de man niet meegekregen bij Carlo&Irene omdat ik van die 2 mensen misselijk wordt.
Vind RvdB wel een vreemde snuiter, met zn alien foto's bijvoorbeeld..
Je moet helemaal niks geloven ,quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:09 schreef bonke het volgende:
[..]
vertel jij de sceptici dan maar eens waarom we dit soort dingen wel moeten geloven
Je kan je op zijn minst verdiepen in de werking en in het gebied waar iemand het over heeftquote:Als je het bovennatuurlijke niet kent, hoe kan je hier dan logica in leggen? Er zijn geen randvoorwaarde te leggen, of aardse regels, in een verschijnsel dat op zichzelf al overklaarbaar is,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |