Dat nogal tegen valt helaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:25 schreef geevee het volgende:
Dit is een kult film (klassieker) maar t.s. is duidelijke geen liefhebber van dit soort film ,voor degene die dat wel zijn er bestaat een deel 2 hiervan
Ik raad je aan eens wat informatie over de film te lezen op bijvoorbeeld moviemeter.nl en dan nog een keer de film te kijken. Als filmliefhebber moet je deze film natuurlijk gezien hebben, maar ik ken geen enkele filmliefhebber die 2001 slecht vond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:27 schreef Bonzai. het volgende:
Maquettes die wat rondzweven aan slakkentempo![]()
Als foute jaren '60 cultfilm kan dit misschien wel werken, though...
Oh dus ik ben geen filmliefhebber omdat ik 2001 ASO een kutfilm vind? Altijd t zelfde elitaire gezeikquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens wat informatie over de film te lezen op bijvoorbeeld moviemeter.nl en dan nog een keer de film te kijken. Als filmliefhebber moet je deze film natuurlijk gezien hebben, maar ik ken geen enkele filmliefhebber die 2001 slecht vond.
Ik ga niet eens een poging doen je te overtuigen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:27 schreef Bonzai. het volgende:
Maquettes die wat rondzweven aan slakkentempo![]()
Als foute jaren '60 cultfilm kan dit misschien wel werken, though...
Wat voor een (soort) films vind jij dan wel pure meesterwerkjes ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dus ik ben geen filmliefhebber omdat ik 2001 ASO een kutfilm vind? Altijd t zelfde elitaire gezeik
Once Upon a Time in Americaquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor een (soort) films vind jij dan wel pure meesterwerkjes ?
Dat zijn inderdaad echte meesterwerken, maar wel totaal andere films dan 2001. Veel concreter verhaal in plaats van filosofisch. Misschien is PI een goede instap voor jou in dit soort films. Sterke thriller maar wel met een diepe achterliggende filosofische gedachte.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Once Upon a Time in America
Fight Club
Leon
Shawshank Redemtion
Double Vie de Veronique
Paris Texas
Americaquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad echte meesterwerken, maar wel totaal andere films dan 2001. Veel concreter verhaal in plaats van filosofisch. Misschien is PI een goede instap voor jou in dit soort films. Sterke thriller maar wel met een diepe achterliggende filosofische gedachte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |