Béétje respect opbrengen mag toch niet teveel gevraagd zijn, wel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:02 schreef Heathen. het volgende:
Iedereen die daar aan mee gedaan heeft zal branden in hel.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:31 schreef Motar het volgende:
Van ome Motar ook wat pics.
Ik ben hetero en heb geen homo handen in mijn broek gehad, als je van mening bent dat iedereen die erbij was naar de hel gaat bewijs je daarmee dat je van een inteelt familie afkomstig bent, je moeder was dom, jij en je kinderen zullen dit ook zijn.
[ afbeelding ]
die dikke gast maakte me bangquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die onderste fotoWij lachen echt helemaal dubbel om die dikke gast (niet in negatieve zin)
Ur welcomequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef NanKing het volgende:
Motar! Toffe foto's.
laten we ophouden om elkaar voor rotte vis uit te maken, is nergens voor nodig![]()
Die homo's in leidsestraat maakte me bang! "What? You're not gay?! Oh what a waste!" whaha nee hoor was heel gezellig daarquote:
Ben je nieuw in de homoscene NanKing?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef NanKing het volgende:
laten we ophouden om elkaar voor rotte vis uit te maken, is nergens voor nodig![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben je nieuw in de homoscene NanKing?
QFT. *denkbeeldige spoilerGast wat denk jij..:')quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:02 schreef Heathen. het volgende:
Iedereen die daar aan mee gedaan heeft zal branden in hel.
een bbw lovert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Mijn eerste gaypride was geweldig. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar vrienden van me wel. We zaten gewoon lekker te chillen met een biertje, en een baco. Al die boten super gezellig. Na afloop van de optocht de speakers op maximaal volume en ging het feestje nog of door voor de deur. Tot een uur of 9- stonden we nog te feesten aan de gracht. Het was leuker dan koninginnedag.
Oh ja ik ben trouwens gewoon hetero.
Als je NanKing heet, heb je Tipping the Velvet gekeken..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben je nieuw in de homoscene NanKing?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je NanKing heet, heb je Tipping the Velvet gekeken..
Als je Tipping the Velvet hebt gekeken, ben je geen amateurtje in de homoscene..
WANT: Tipping the Velvet =![]()
NanKing.. Heb je Fingersmith ook gezien?
Hey, iemand die 'm snapt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |