quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef allsystemshalt het volgende:
Ennio Morricone![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De chipssigaren en whisky staan klaar
Hij speelt in de VS, waar de voertaal Engels is. Of ben jij ook fan van oorlogsfilms waarin de Duitsers, Russen, Nederlanders, Fransen en Italianen allemaal vlekkeloos Oxford Engels praten? Nog afgezien van het feit, dat je de film alleen maar in de Engelse taal kunt zien omdat de hele film na opnemen in het Engels is nagesynchroniseerd door de makers. De acteurs spraken bij de opnamen allemaal hun eigen taal (wat voor de meeste hoofdrolspelers bovendien Engels is, dus wat nou, nasynchroniseren?)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Die film heet trouwens gewoon; C'era una volta il West, en het is me een raadsel waarom de filmfreaks die altijd zo afgeven op het nasynchroniseren van de Duitsers deze film in Engelse taal wensen te zien en hem bij zijn engelse titel noemen, het is een Italiaanse film
Ik vind het verhaal van The Good, The Bad and The Ugly leuker, maar op alle andere fronten wint Once upon a time in the West.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik twijfel altijd tussen deze en Il buono, il brutto, il cattivo over welke ik nu beter vind...
Zie post L_Vquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Die film heet trouwens gewoon; C'era una volta il West, en het is me een raadsel waarom de filmfreaks die altijd zo afgeven op het nasynchroniseren van de Duitsers deze film in Engelse taal wensen te zien en hem bij zijn engelse titel noemen, het is een Italiaanse film
Woody Strode. De vrouw die de schoonmaakster speelt in het station was zijn echte vrouwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:39 schreef OldJeller het volgende:
Trivia: die cowboy die druppels op z'n hoed kreeg, speelde ook in Spartacus.
Vast wel in meer films, maar dit kwam zo even uit de mouw.
Je moet niet mouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:39 schreef OldJeller het volgende:
Trivia: die cowboy die druppels op z'n hoed kreeg, speelde ook in Spartacus.
Vast wel in meer films, maar dit kwam zo even uit de mouw.
Vergeet je Toots niet te noemen ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Woody Strode. De vrouw die de schoonmaakster speelt in het station was zijn echte vrouw
Dit topic verklaart je post :quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb The Good, The Bad, And The Ugly gezien maar dat was zo saai(Snap ook niet waarom het in de top 10 staat van IMDB) Maar dit is zelfs nog erger
Ah, omdat ik smaak heb?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit topic verklaart je post :
Het PSV topic #388: Dit jaar "gewoon" weer kampioen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |