Ze zenden wel goede films uit op die publieke zenders, want ik moet zeggen dat Paris, Texas wel echt briljant was. En dan is er ook nog amelie vndaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze de aftiteling niet laten zien.
Had je hem ooit al gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze zenden wel goede films uit op die publieke zenders, want ik moet zeggen dat Paris, Texas wel echt briljant was.
Zeer eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef cultheld het volgende:
Paris, Texas is magistraal. Nog net iets beter dan 'Der Himmel Über Berlin'.
Eerste keer. Sterker nog, ik had hem toen geeneens op tv gekeken omdat hij me niet echt interessant leek. Toen iemand in "welke film heb jij gezien" poste dat hij erg aangenaam verrast werd door de film besloot ik em te downloaden. Die eindscene is echt prachtig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je hem ooit al gezien.
Ik zag hem voor de tweede keer en ik verdween helemaal in de film. Schitterend camerawerk en briljante muziek. En Harry Dean Statton was na de eerste ker dat ik de film zag al mijn verborgen filmheld.
Dat uiteraard.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Matthijs- het volgende:
Vanavond Once Upon a Time ook al zo laat (voor een film van 3 uur).... Gelukkig hebben echte bazen deze al lang en breed op dvd.
In de Bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Matthijs- het volgende:
Paris, Texas = vrij briljant indeed.
Vanavond Once Upon a Time ook al zo laat (voor een film van 3 uur).... Gelukkig hebben echte bazen deze al lang en breed op dvd.
O als het over FOK! gaat dan moet het wel goed zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 00:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zodirect op onze eigen campingzender, ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |