Morgenvroeg even naar de huisarts. Misschien dat mijn bloeddruk weer druk met schommelen is. (Heb ik wel vaker last van
  Morgenvroeg even naar de huisarts. Misschien dat mijn bloeddruk weer druk met schommelen is. (Heb ik wel vaker last van   ) Daar word ik dan onwijs moe van en ja... je humeur wil dan na een paar dagen ook niet echt meer best zijn etc...
 ) Daar word ik dan onwijs moe van en ja... je humeur wil dan na een paar dagen ook niet echt meer best zijn etc...   
  't komt allemaal goed.
  't komt allemaal goed.

bang was het te vernielen.
  bang was het te vernielen.
 gaat aan de slag met zijn freesspeeltjes en ik ga naar naailes.
  gaat aan de slag met zijn freesspeeltjes en ik ga naar naailes.

geheel off topic gezwets..
 geheel off topic gezwets.. heeft een van de dubbele buitenmuren ontdaan van zijn binnenste wandje.
  heeft een van de dubbele buitenmuren ontdaan van zijn binnenste wandje. (hopen dat hij de keuken incl. het enge zeil ook wil doen). Dus morgenavond hebben we een zandbak
 (hopen dat hij de keuken incl. het enge zeil ook wil doen). Dus morgenavond hebben we een zandbak   

sure! van het topje dan hé haha.
 sure! van het topje dan hé haha. ). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
 ). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer 
 is vrij en is zelf met andere klussen bezig en het is bloedheet zo zonder enige isolatie (ligt allemaal in de bak).
  is vrij en is zelf met andere klussen bezig en het is bloedheet zo zonder enige isolatie (ligt allemaal in de bak).

de ingehuurde vloerenslopers zijn past op de helft..
  de ingehuurde vloerenslopers zijn past op de helft.. 

Staat geloof ik ook geen leeftijd bij mijn profiel. Ik ben 29 (over paar maandjes 30 dan wil ik er dus per se in zitten. Moet gevierd wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm dat flauwvallen is vervelend maar hoort meer bij een lage bloeddruk idd (ook zo'n onder de douche omroller?). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
Maaruh stomme vraag hoor maar jij ziet er heel jong uit op je foto's..(niet gekeken bij je profiel) das dan wel gek zulke rariteiten.
 ). Onder de douche heb ik 8 vd 10 keer problemen... Daarom klopt het allemaal ook niet... Het spreekt elkaar tegen dus misschien brengt dat kastje duidelijkheid. Kun je er tenminste ook wat aan doen...
 ). Onder de douche heb ik 8 vd 10 keer problemen... Daarom klopt het allemaal ook niet... Het spreekt elkaar tegen dus misschien brengt dat kastje duidelijkheid. Kun je er tenminste ook wat aan doen... 

. Snel gedaan hoor...
 . Snel gedaan hoor... 

en mijzelf.
  en mijzelf. of
  of  tsja..weet nog niet tis wel warm.
  tsja..weet nog niet tis wel warm.

.
. .
. .
. .
.  

is bezig met de afvoer van de keuken..heeft meteen de bodembedekker weggehaald kan ik mooi als hij klaar is hortensias gaan planten..voor als ik het klussen beu ben
  is bezig met de afvoer van de keuken..heeft meteen de bodembedekker weggehaald kan ik mooi als hij klaar is hortensias gaan planten..voor als ik het klussen beu ben 
 september
  september 
 (flauw maar kon het niet laten
 (flauw maar kon het niet laten  ).
 ). idem. Oh ja ik internet teveel haha.
  idem. Oh ja ik internet teveel haha. 

Lekker zout en peper er op en verder niets
 Lekker zout en peper er op en verder niets   

zal het
 zal het   vragen want die houdt mij er ver vandaan.. ben zelf ook niet zo'n voorstander van ongewenst mensen op i-net slingeren maar ok.
  vragen want die houdt mij er ver vandaan.. ben zelf ook niet zo'n voorstander van ongewenst mensen op i-net slingeren maar ok. 

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Off-topic: wat enorm klote zeg Rally, dat je zoveel flauwvalt, lijkt me doodeng! Hopelijk krijg je meer duidelijk door dat kastje!

Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierbovenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Rallydame, wat naar zeg, dat kan je er nu ook even niet bij gebruiken... Wel goed dat ze eindelijk wat grondiger gaan zoeken. Heb je cardiale klachten in je familie zitten? Zo'n kastje stelt niks voor hoor, is alleen wat ongemakkelijker, maar verder niet.
 ) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen
 ) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen   

Maar ach... zoals je zelf al zei... je hoeft het zelf niet te doen en dat is zeker met deze hitte heeel fijn.
 Maar ach... zoals je zelf al zei... je hoeft het zelf niet te doen en dat is zeker met deze hitte heeel fijn. en z'n baas hebben het toen ook in de hitte gedaan met z'n tweeën. Daar hebben ze het nu al 10x over gehad sinds het weer weer zo mooi is dus dat horen we nog even aan
 en z'n baas hebben het toen ook in de hitte gedaan met z'n tweeën. Daar hebben ze het nu al 10x over gehad sinds het weer weer zo mooi is dus dat horen we nog even aan   Maar vind het ook nog steeds helden.
  Maar vind het ook nog steeds helden.  
    Gelukkig zijn wij daar al doorheen. Mijn topic mag ook wel weer eens een kick krijgen maar ja... weinig te laten zien dus. Als het een beetje mee zit is er vanaf vanavond weer wat zichtbaar werk verricht
  Gelukkig zijn wij daar al doorheen. Mijn topic mag ook wel weer eens een kick krijgen maar ja... weinig te laten zien dus. Als het een beetje mee zit is er vanaf vanavond weer wat zichtbaar werk verricht   

.
. kijken.
  kijken.
 zijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...
  zijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...  
  beetje gaar met deze warmte.  Onze grote vriend/collega van
  beetje gaar met deze warmte.  Onze grote vriend/collega van   heeft vanavond vrijaf
  heeft vanavond vrijaf  dus helaas geen hulp ook.
 dus helaas geen hulp ook. 

wat een zandbak! ( ik zie jullie al helemaal zandtaartjes bakken na je BBQ
  wat een zandbak! ( ik zie jullie al helemaal zandtaartjes bakken na je BBQ   
    )
 ) 

grappig duo hoor maar wel harde werkers.
 grappig duo hoor maar wel harde werkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |