En waarom mogen wij die niet zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
............... Maar heb wel foto's
Kunnen we dan niet ruilen??Neehoor je hebt je portie gehad en jouw blad past bij mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef twentemeisje het volgende:
Beton! Ons beider dag stond vandaag in het teken van beton.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
.............................................
Wel 2 flitskasten ook
Ik ga denk ik achter de kapstokhaken aan en wat deurgreepjes (sierspul), ben nog even verder aan het kijken, wat een gave spullen zegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
http://bva-auctions.com/category/index/1338/65298
Deze zijn erg mooi..maar meer dan 1,5 uur rijden op een maandag ehmmm
Ik heb zulke bakken in het tuincentrum hier zien staan (Staelduinsebos), zijn best duur (afhankelijk van de grootte vanaf 100 euro), maar alsnog een stuk goedkoper dan aardewerk. En bovendien leukerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
gevonden wat ik zocht (voor het huis te plaatsen op de dijk) nu maar hopen dat ze betaalbaar zijn.
Zou zeggen kijk vooral op MP want zelfs met 50% korting waren die krengen nog 50 euro en duurder..en dan heb ik het nog over de relatief goedkope houten variant..Steen was rustig 70-100 euro.quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:24 schreef Rallydame het volgende:
Mooie bakken MI![]()
Zoiets in het klein met een klein boompje wil ik ook nog graag bij ons naast de deur zetten. Een klein olijfje op zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |