Als je alleen maar gladde jongens wilt zien moet je maar nara da club gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:
Iedereen die niet gaat douche mag lekker heel de tijd naast elkaar gaan staan aub.
Vooral de zondag
Dat dus ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
doesj..... gedoesjed en 1 uur later sta je weer te zweten... heeft weinig nut zo eigenlijk ...
als je na Lowlands in bad gaat liggen komt er volgens mij zo'n vies laagje op het water bovendrijvenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nog nooit gedouched op Lowlands, 9e keer. Ook op Werchter niet gedouched.
Met babydoekjes, schoon ondergoed/schone kleren kom je toch echt een heel eind
Ik weet zeker dat ik stink ten opzichte van mensen die niet op LL staan, maar: boeien. Thuis lekker in bad
I did it! Twee keer. Scheelde echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar sowieso ga douchen, word toch altijd net even wat wakkerder als ik even onder het water heb gestaan. Voel ik me eh ja... ik vind er geen ander woord voor; kwieker.
Ik kleed me gewoon uit buiten de douche. Maar ja... ik ga ook zeer regelmatig naar de sauna.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb elke dag gedoucht. Nou ja, vrijdag, zaterdag en zondag dan. Tussen 3 en 5 was er geen rij, vrijdag had ik zelfs de hele doucheruimte voor mezelf
. Heb gewoon m'n preutsheid even opzij gezet en ben gaan douchen, ik had geen zin om weer van donderdag tot maandag niet te douchen, vooral met dat warme weer. En na het douchen fleurde ik helemaal op, was echt heerlijk
.
Dat wou ik ook doen, maar een handdoek was 4 muntjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Gedoucht omdat er geen rij stond voor de vrouwen in Congo!
Volgens mij stond ik bij hem omkleden steeds naast zulke bloedmooie meiden, ik ben al zo onzekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het wel naar dat elke keer als ik me stond om te kleden en af te drogen er van die lelijke alto's en rubensvrouwen om me heen stonden en als ik dan naar buiten liep er echt bloedmooie meisjes stonden te wachten.
O, ik had geen zin in geklooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee precies, het was heel gemoedelijk. Heb het wel tactisch aangepakt, in m'n ondergoed de douche in, bh over het gordijntje hangen, met handdoekje om naar buiten en onderbroek in mn tas frotten en hop, douchen maar.Voor het eerst in 9 festivaljaren gedoucht. Wat een ontdekking! Je bent fit, je bent wakker, fris! Toen ik het enthousiast tegen een vriendinnetje van me vertelde lachte ze me uit want ik was 'niet cool.'
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef Agiath het volgende:
Niet gedoucht, maar de laatste avond nog wel een meisje geregeld, dus zal het stinken wel mee hebben gevallen denk ik dan
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef frame-saw het volgende:
Vriendin die mee was heeft geen reukvermogen, heel handig
scherpquote:
Stiekum fotoboek checkt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik bij hem omkleden steeds naast zulke bloedmooie meiden, ik ben al zo onzeker. Maar ik had niet het idee dat er naar me gestaard werd ofzo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:23 schreef Killiann het volgende:
1 voordeel ik hoef mijn haar zoiso niet te wassen met m'n dreads, ziet er toch niet vies en vet uit.
Ach, vlees en bloed lullen. Ik weet dat er mij voldoende groei in zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:17 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Stiekum fotoboek checkt...
Waar maak jij je nou druk over?![]()
Als man loop ik zelf ook altijd wel ongemakkelijk te doen bij het douchen op Lowlands. Ik heb nou niet bepaald een grote lul en zie soms apparaten voorbij komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |