Denk het ookquote:
Ja want er zijn nog maar 33 wedstrijden te spelen. KAMPIOENUHHHHH AZ BIJNA GEDEGRADEERD!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Seam het volgende:
Die wedstrijd van AZ![]()
Moeten nog flink aan de bak willen ze die titel gaan behouden. Ik zag ze sowieso niet echt als concurrent, maar nu weet ik het wel zeker.
Dit is natuurlijk grote bullshit he . Hoop dat je dat ook inziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Seam het volgende:
Die wedstrijd van AZ![]()
Moeten nog flink aan de bak willen ze die titel gaan behouden. Ik zag ze sowieso niet echt als concurrent, maar nu weet ik het wel zeker.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ja want er zijn nog maar 33 wedstrijden te spelen. KAMPIOENUHHHHH AZ BIJNA GEDEGRADEERD!!!!!!!!
AFELLAYquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Luis
Doe het morgen jongen, doe het!
Wat heeft dat ventje te maken met Ajax de komende competitierondequote:
Net als aspartaam kankerverwekkend?quote:
Het lijkt wel alsof je er een stijve plasser van krijgt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Luis
Doe het morgen jongen, doe het!
Gefeliciteerd! Wat mij betreft mogen jullie 3 man kiezen uit het volgende rijtje:quote:
Dank, die 2 is wel genoegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat mij betreft mogen jullie 3 man kiezen uit het volgende rijtje:
-De Jong
-Anita
-Van der Heijden
-Sarpong
-Blind
-Martina
En deze zijn geheel gratis, klein cadeautje van de Amsterdamse vrienden:
-Sno
-Kennedy
-Ogararu
met 1-0 winnen is ook gewoon goed hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax na morgen bovenaan om die positie niet meer af te geven?
Wat zou het heerlijk zijn!
Joh, Groningen overlopen we gewoon. Dat wordt weer een ouderwetse 1-6 overwinning. Ajax KAMPIOENEN!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
met 1-0 winnen is ook gewoon goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |