Denk het ookquote:
Ja want er zijn nog maar 33 wedstrijden te spelen. KAMPIOENUHHHHH AZ BIJNA GEDEGRADEERD!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Seam het volgende:
Die wedstrijd van AZ![]()
Moeten nog flink aan de bak willen ze die titel gaan behouden. Ik zag ze sowieso niet echt als concurrent, maar nu weet ik het wel zeker.
Dit is natuurlijk grote bullshit he . Hoop dat je dat ook inziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Seam het volgende:
Moeten nog flink aan de bak willen ze die titel gaan behouden. Ik zag ze sowieso niet echt als concurrent, maar nu weet ik het wel zeker.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ja want er zijn nog maar 33 wedstrijden te spelen. KAMPIOENUHHHHH AZ BIJNA GEDEGRADEERD!!!!!!!!
AFELLAYquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Luis
Doe het morgen jongen, doe het!
Wat heeft dat ventje te maken met Ajax de komende competitierondequote:
Net als aspartaam kankerverwekkend?quote:
Het lijkt wel alsof je er een stijve plasser van krijgt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Luis
Doe het morgen jongen, doe het!
Gefeliciteerd! Wat mij betreft mogen jullie 3 man kiezen uit het volgende rijtje:quote:
Dank, die 2 is wel genoegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat mij betreft mogen jullie 3 man kiezen uit het volgende rijtje:
-De Jong
-Anita
-Van der Heijden
-Sarpong
-Blind
-Martina
En deze zijn geheel gratis, klein cadeautje van de Amsterdamse vrienden:
-Sno
-Kennedy
-Ogararu
met 1-0 winnen is ook gewoon goed hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax na morgen bovenaan om die positie niet meer af te geven?
Wat zou het heerlijk zijn!
Joh, Groningen overlopen we gewoon. Dat wordt weer een ouderwetse 1-6 overwinning. Ajax KAMPIOENEN!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
met 1-0 winnen is ook gewoon goed hoor
Vorig jaar verloor AZ toch ook de 1e 2 wedstrijden? Niks aa nde hand dus, wel grappig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Seam het volgende:
Inderdaad, al wordt het 1-0 door een eigen doelpunt die de lijn eigenlijk niet passeerde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef Aanvoerder het volgende:
3-2 voor Ajax en 3 punten zijn 3 punten.
Inderdaad. Na 5 jaar boeit de manier waarop mij ook niks meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, al wordt het 1-0 door een eigen doelpunt die de lijn eigenlijk niet passeerde.
Wat hij zegt idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 5 jaar boeit de manier waarop mij ook niks meer
Waarom naar Heerenveen? Die hebben die Tsjech al binnen en Vermeer wil denk ik voor zijn kans gaan bij Ajaxquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:36 schreef Barca het volgende:
Vermeer naar Heerenveen? Zou voor Ajax, Heerenveen en Vermeer denk ik wel een goede zaak zijn.
Uitslag morgen? 1 - 1?
Ik begreep van die Brian Vandenbussche dat Heerenveen nog op zoek is naar een nieuwe doelman.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Waarom naar Heerenveen? Die hebben die Tsjech al binnen en Vermeer wil denk ik voor zijn kans gaan bij Ajax
Heerenveen ? Had die niet een verbond met Twente en AZ enzo ???quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:36 schreef Barca het volgende:
Vermeer naar Heerenveen? Zou voor Ajax, Heerenveen en Vermeer denk ik wel een goede zaak zijn.
Uitslag morgen? 1 - 1?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heerenveen ? Had die niet een verbond met Twente en AZ enzo ???
![]()
Hij had geen hesje, dus waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Radegast het volgende:
Ben beniewd naar de samenstelling op het middenveld, zou Donald beginnen in de basis?
Nee, dat gebeurt Ajax alleen als ze tweede liggen en eerste kunnen worden..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:59 schreef TheZapster het volgende:
Als AZ verliest zullen wij dat ook wel doen
Welke 11 hadden wel een hesje? Misschien zegt het niets bij Jol.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij had geen hesje, dus waarschijnlijk niet.
Vorig jaar verloren AZ en Ajax de 1e wedstrijd volgens mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt Ajax alleen als ze tweede liggen en eerste kunnen worden... Of derde en tweede kunnen worden
Ongelofelijk, wat hadden wij in hemelsnaam met Ruiz gemoeten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Ongelooflijk. Ruiz speelt bij twente ipv Ajax
Nou ja, Ajax wou Elia wel hebben. Da's voor dezelfde positie links in de aanval. En Ruiz kan ook op 10.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat hadden wij in hemelsnaam met Ruiz gemoeten?
Wat vorig jaar gebeurde is niet zo boeiend, als je wat verder kijkt wordt het wel interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren AZ en Ajax de 1e wedstrijd volgens mij
Ben het met je eens, had het er vanavond nog over. Zie je zo'n klasbak als Ruiz bij Twente spelen, denk je; waar waren Ajax en PSV in dit stuk? aangezien wij toch geen geld hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax wou Elia wel hebben. Da's voor dezelfde positie links in de aanval. En Ruiz kan ook op 10.
Zeg maar een soort Perez, zou dus een heel nuttige speler voor Ajax geweest zijn.
En om precies dezelfde reden zou ik Elia een rare aankoop vinden. Sulejmani, Cvitanich, Suarez heb je al. Dat zijn in feite drie basisspelers. Dan heb je Aissati nog als de 10, en Siem de Jong qua eigen jeugd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax wou Elia wel hebben. Da's voor dezelfde positie links in de aanval. En Ruiz kan ook op 10.
Zeg maar een soort Perez, zou dus een heel nuttige speler voor Ajax geweest zijn.
Cissé was duurderquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had het er vanavond nog over. Zie je zo'n klasbak als Ruiz bij Twente spelen, denk je; waar waren Ajax en PSV in dit stuk? aangezien wij toch geen geld hebben
Wordt weer een van de smaakmakers deze competitie, kan je je hand voor in 't vuur steken.
Ik vind dat alle posities dubbelbezet moeten zijn. De spoeling is dun voorin, en bij blessures krijg je vijwel direct B-garnituur.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef twi het volgende:
[..]
En om precies dezelfde reden zou ik Elia een rare aankoop vinden. Sulejmani, Cvitanich, Suarez heb je al. Dat zijn in feite drie basisspelers. Dan heb je Aissati nog als de 10, en Siem de Jong qua eigen jeugd.
Kortom, een vrij overbodige aankoop. Zoals Demy de Zeeuw eigenlijk ook een redelijk overbodige aankoop is. Als er nu echt een enorme behoefte had geweest aan een creatieve aanvallende speler, ok. Maar nu? Nee, geef mij maar een fatsoenlijke linksback.
Klopt, maar een speler van kaliber Ruiz kopen voor 5 miljoen en 'm daarna op de bank gooien, dat kan Ajax zich gewoonweg niet meer permitteren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:04 schreef Radegast het volgende:
Ik vind dat alle posities dubbelbezet moeten zijn. De spoeling is dun voorin, en bij blessures krijg je vijwel direct B-garnituur.
uh, niet dus. volgens van geel heeft roda voor cisse en meeuwis in totaal ±5 miljoen ontvangen.quote:
in 2005 is hij door feyenoord en excelsior afgetest. en idd feyenoord had nu ook het geld om hem aan te trekken (ipv Cisse).quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had het er vanavond nog over. Zie je zo'n klasbak als Ruiz bij Twente spelen, denk je; waar waren Ajax en PSV in dit stuk? aangezien wij toch geen geld hebben
Wordt weer een van de smaakmakers deze competitie, kan je je hand voor in 't vuur steken.
Want Atouba heeft al de kans gekregenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef twi het volgende:
[..]
En om precies dezelfde reden zou ik Elia een rare aankoop vinden. Sulejmani, Cvitanich, Suarez heb je al. Dat zijn in feite drie basisspelers. Dan heb je Aissati nog als de 10, en Siem de Jong qua eigen jeugd.
Kortom, een vrij overbodige aankoop. Zoals Demy de Zeeuw eigenlijk ook een redelijk overbodige aankoop is. Als er nu echt een enorme behoefte had geweest aan een creatieve aanvallende speler, ok. Maar nu? Nee, geef mij maar een fatsoenlijke linksback.
Dat heeft 'ie nog niet, en het zal best een aardige back zijn hoor. Maar ik heb liever een speler met een Ajax-profiel: jong, talentvol, kan zich ontwikkelen, maakt fouten uit onervarenheid in plaats van om de show te stelen. Wat oudere spelers die overbodig zijn bij hun huidige subtop-club behoren niet het type aankopen te zijn waar Ajax zich mee bezig zou moeten houden. Te duur voor wat ze over hun gehele Ajax-periode brengen.quote:
quote:Rommedahl in basis Ajax
GRONINGEN - De meest opvallende naam in de opstelling van Ajax vanmiddag bij FC Groningen is zo goed als zeker die van Dennis Rommedahl. Kennedy leek Martin Jols nummer één, maar de Zweed maakt geen deel uit van de selectie. Hij kwakkelde afgelopen dagen met een lichte blessure.
quote:'Ajax en Osasuna hikken tegen salaris Drenthe aan'
Alhoewel Royston Drenthe in de laatste oefenwedstrijden het vertrouwen van Manuel Pellegrini kreeg, staat de verdediger annex middenvelder nog altijd op de nominatie om het vlaggenschip van Real Madrid te verlaten. Volgens Navarra Sport, een krant uit Pamplona, hebben Ajax en Osasuna naar de Rotterdammer geïnformeerd. Drenthe staat hoog op de verlanglijst van Osasuna-coach José Antonio Camacho, maar het struikelblok vormt het honorarium. Drenthe verdient jaarlijks drie miljoen euro bruto en dat is voor laagvlieger uit de Primera División een te hoog bedrag. Ook Ajax zou bijzonder geschrokken zijn van de looneisen van de ex-Feyenoorder.
Osasuna hoopt dat Real Madrid een financiële inspanning wil doen en een gedeelte van het jaarsalaris voor haar rekening wil nemen. Een maand geleden leek Drenthe op weg naar Fiorentina maar de interesse vanuit Italië lijkt definitief voorbij. Op de linksbackpositie heeft Drenthe concurrentie van Marcelo, Miguel Torres en Álvaro Arbeloa.
Ik dacht dat Drenthe meer een middenvelder is. Voor een prikkie en tegen een normaal salaris doen, anders lekker naar een Oostblok cluppie laten vertrekkenquote:
Drenthequote:Op zondag 2 augustus 2009 09:44 schreef Cheiron het volgende:
We hebben toch net een linksback gekocht? En meer middenvelders zijn absoluut niet nodig
Ik las ergens dat Inter interesse heeft. Zou het wel een mooie club voor hem vinden.quote:AMSTERDAM - Rafael van der Vaart heeft zich neergelegd bij een vertrek uit Madrid. "De coach heeft me gezegd dat ik niet aan spelen toe zal komen. Dus het heeft geen zin om hier te blijven."
De international weet echter nog niet welke club hem zal verlossen. "Real wil vooralsnog proberen mijn aankoopprijs (zestien miljoen euro, red.) terug te verdienen. Ik snap wel dat de clubs die me willen hebben nog even wachten."
Psst, Drenthe wil ook niet naar Duivendrecht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:21 schreef manny het volgende:
drenthe willen we toch niet.
Heeft hij je dat net verteld?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Psst, Drenthe wil ook niet naar Duivendrecht.
Kwam hij maar terug...quote:MADRID - Nu Rafael van der Vaart te horen heeft gekregen dat hij bij Real Madrid niet aan spelen toekomt, is de international op zoek naar een andere club. Hamburger SV is één van de clubs.
"Natuurlijk sta ik open voor HSV, maar het is voor mij niet de enige optie. Het belangrijkste is dat ik bij een nieuwe club aan spelen toe ga komen", aldus Van der Vaart.
Dit dus.. HSV speelt alleen in een grotere competitie en kan een veel hoger salaris bieden..quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax moet gvd eens snel en direct handelen als je mogelijke topspelers als Huntelaar en Van der Vaart terug kan krijgen. "Ja, het salaris is te duur"... Wat de fuck is er met al dat geld gebeurd van de verkopen van Babel, De Mul, Sneijder en Huntelaar? Dat is meer dan 80 miljoen zowat...
Als HSV Van der Vaart terug kan halen, dan kan potverdomme Ajax dat toch ook?
Nee, wij kopen derderangs spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl etc.... Je kunt het geld nog beter door de plee spoelen.
Huntelaar verdient 4,5 miljoen bij Real. Bood Ajax geen 4 miljoen tijdens een eventuele opwaardering van zijn contract vorig jaar? Van der Vaart schijnt ook 4,5 miljoen te verdienen. Als je Luque 2 miljoen kan betalen, dan kan 4 miljoen ook. Er is echt nog wel wat geld over uit transfers zoals die van Vermaelen. Als dit het verschil tussen wel of geen CL kan betekenen, is de keuze makkelijk. Het is alleen jammer dat Van der Vaart en Huntelaar waarschijnlijk bij een club in een betere competitie terecht zullen komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax moet gvd eens snel en direct handelen als je mogelijke topspelers als Huntelaar en Van der Vaart terug kan krijgen. "Ja, het salaris is te duur"... Wat de fuck is er met al dat geld gebeurd van de verkopen van Babel, De Mul, Sneijder en Huntelaar? Dat is meer dan 80 miljoen zowat...
Als HSV Van der Vaart terug kan halen, dan kan potverdomme Ajax dat toch ook?
Nee, wij kopen derderangs spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl etc.... Je kunt het geld nog beter door de plee spoelen.
quote:Volgens De Telegraaf heeft Ajax Klaas Jan Huntelaar voor verlenging van zijn contract 'naar verluidt' een verbetering van zijn salaris tot maar liefst vier miljoen euro aangeboden.
Of dat samen met de komst van voormalig spitsen als Van Basten en Bergkamp Huntelaar het mislopen van de Champions League kan doen vergeten blijft echter de vraag. „Dit is niet het moment om over mijn toekomst te praten” aldus Huntelaar in De Telegraaf.
Die mogen wegquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat Oleguer en Lindgren niet zijn geselecteerd
Niet meer middenvelders, wél andere middenvelders. (Lees: betere middenvelders!)quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:44 schreef Cheiron het volgende:
We hebben toch net een linksback gekocht? En meer middenvelders zijn absoluut niet nodig
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dit dus.. HSV speelt alleen in een grotere competitie en kan een veel hoger salaris bieden..
HSV heeft het geld al uitgegeven deze zomer. En daarnaast hebben ze externe financiers nodig om voor zijn eventuele salaris te betalen.quote:Hamburger SV hoopt Rafael van der Vaart (foto, links) te bewegen tot een comeback. Dat bericht Bild woensdag. De Nederlander zou vorige week te horen hebben gekregen dat hij mag vertrekken bij Real Madrid. Met behulp van externe financierders zou HSV de transfersom (tussen de twaalf en vijftien miljoen euro) en het salaris van de middenvelder (4,5 miljoen euro) kunnen opbrengen.
Van der Vaart, tussen 2005 en 2008 een van de steunpilaren van HSV, houdt zich op de vlakte. ‘Ik hoor en lees veel in Spanje. Elke dag is er wel weer wat nieuws. Er wordt veel gespeculeerd. Feit is dat ik een Real Madrid-speler ben en ik ga ervan uit dat ik blijf.’ (MA)
Typisch, ik heb datzelfde voorgevoel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:01 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag gaat het weer beginnen
Ik heb alleen het voorgevoel dat we weer direct stormachtig worden overlopen en binnen 10 minuten 1-0 achter staan
Hoe ze het doen, doen ze het, maar als puntje bij paaltje komt is HSV gewoon veel directer en slagvaardiger dan Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
HSV heeft het geld al uitgegeven deze zomer. En daarnaast hebben ze externe financiers nodig om voor zijn eventuele salaris te betalen.
En bedanktquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:01 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag gaat het weer beginnen
Ik heb alleen het voorgevoel dat we weer direct stormachtig worden overlopen en binnen 10 minuten 1-0 achter staan
Ja, die staat naast Dagobert en Guus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:19 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ben benieuwd of Donald een basisplaatst heeft
En Mickey Sulejmaniquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, die staat naast Dagobert en Guus.
Ik moest lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heet toch Donald ... pfffquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |