quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:16 schreef EvanderSno het volgende:
FC Groningen vind ik echt een van de weinige teams die wel flink verzwakt zijn dit seizoen.
Ik verwacht er niet veel van nu ook nog eens Van der Laak niet mee zal doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Puur op basis van het feit dat Berg vertrokken is? Ik zie de provinciaalse clubjes altijd 110 procent gemotiveerd tegen Ajax voor de dag komen, altijd is het de wedstrijd van het jaar. Ajax verdedigt nog steeds door te kijken hoevaak de spitsen van de tegenstanders kunnen schieten voordat ze scoren. Ik reken nergens op maar hoop des te meer.
Dat is ook zo maar dat kan je tegenwoordig voor elke club zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze hebben een teringhekel aan Ajax in het noorden dus reken maar dat ze tot het gaatje gaan, voor het eigen publiek.
Ik geloof best dat het mentaal dit jaar beter zal gaan, maar dat verwacht ik niet gelijk op wedstrijddag1 terug te zien. Zeker als ajax op 1-0 achter komt, zal er wel iets breken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat kan je tegenwoordig voor elke club zeggen.
Als Ajax op kwaliteit gaat spelen maar met de mentaliteit van een echte ploeg dan zie ik niet in dat Groningen van Ajax gaat winnen.
Maar goed, die mentaliteitskwestie is af en toe nogal veel gevraagd van Ajax.
haha Groningen Ajax noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef Silenus het volgende:
Nu op NOS Nederland 1 Ajax.
Aldus dhr. Sno.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Maar goed, die mentaliteitskwestie is af en toe nogal veel gevraagd van Ajax.
Nijland zei net wel dat er soms na afloop van wedstrijden in de bestuurskamer wat dealtjes worden gesloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
misschien onderhandelen ze over Lindgren?
Ja vergeef mij voor mijn usernaam.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aldus dhr. Sno.![]()
Maar je hebt wel gelijk.
Heb je Atouba wel is zien spelen? Heb jij Obradovic wel is zien spelen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
ff in perspectief he
- Atouba boven Obradovic.
- Sno boven Lindgren
- Rommedahl in de basis
- 5 tegendoelpunten
- Bodul mag vertrekken.
nee ik zie nog geen verbetering.
In godsnaam, hoe vaak gaan ze suarez nog vragen of ie blij is met het aanvoerderschapquote:
Helemaal niks maar ik schaar mij achter de user die het zo mooi zei, De Ajax geest is een speler die jong en talentvol is en af en toe foutjes maakt uit onervarenheid dan iemand die fouten maakt uit show.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef EvanderSno het volgende:
Atouba boven Obradovic -> Hoeveel wedstrijden heb jij van Obradovic gezien om te zien dat het daadwerkelijk een versterking is?
Sno boven Lindgren -> Maar beide niet in de selectie dus dat boeit mij weinig.
Jol kent Atouba van HSV, dus ik mag aannemen dat hij hem op het hart drukt om geen hakjes en overstapjes te gaan maken in de achterhoede.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:26 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Helemaal niks maar ik schaar mij achter de user die het zo mooi zei, De Ajax geest is een speler die jong en talentvol is en af en toe foutjes maakt uit onervarenheid dan iemand die fouten maakt uit show.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Heb je Atouba wel is zien spelen? Heb jij Obradovic wel is zien spelen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:26 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Helemaal niks maar ik schaar mij achter de user die het zo mooi zei, De Ajax geest is een speler die jong en talentvol is en af en toe foutjes maakt uit onervarenheid dan iemand die fouten maakt uit show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |