Ik nu een keer wel, na 5 jaar moet ik welquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ga nu eens een keer niet van het negatieve uit.
Gewoon Enoh erin voor Rommedahlquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Moonlighter het volgende:
Ik ben er 100% van overtuigd dat ajax vanmiddag 4-4-2 zal spelen!
De opstelling:
DM: Stekelenburg
RV: Van de Wiel
CV: Wielaert
CV: Alderweireld
LV: Vertonghen
VM: De Zeeuw
RM: Rommedahl
LM: Emanuelson
AM: Aissaiti
RA: Suarez
LA: Cvitanich
Ik roep ook niet dat ze wel even de landstitel gaan binnenhalen dit jaar, daar geloof ik dan weer niet in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik nu een keer wel, na 5 jaar moet ik wel
Op basis van onderbuikgevoelens, als je realistisch bent besef je dat Ajax nog geen fuck verder is dan vorg jaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ga nu eens een keer niet van het negatieve uit.
Tegenstander moe waardoor hij zijn snelheid nog beter kan inzetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso moet je Rommedahl nooit in de basis zetten. Die jongen functioneert 10x beter als invaller rond de 70ste minuut.
Dat besef ik ook, maar ik zei ook alleen dat ik vandaag een overwinning verwacht, dat zegt nog niks over de rest van het seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:11 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Op basis van onderbuikgevoelens, als je realistisch bent besef je dat Ajax nog geen fuck verder is dan vorg jaar.
Eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso moet je Rommedahl nooit in de basis zetten. Die jongen functioneert 10x beter als invaller rond de 70ste minuut.
Puur op basis van het feit dat Berg vertrokken is? Ik zie de provinciaalse clubjes altijd 110 procent gemotiveerd tegen Ajax voor de dag komen, altijd is het de wedstrijd van het jaar. Ajax verdedigt nog steeds door te kijken hoevaak de spitsen van de tegenstanders kunnen schieten voordat ze scoren. Ik reken nergens op maar hoop des te meer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat besef ik ook, maar ik zei ook alleen dat ik vandaag een overwinning verwacht, dat zegt nog niks over de rest van het seizoen.
Ten eerste hebben we nu een trainer die gelukkig weet waar hij mee bezig is. en van de wedstrijden die ik heb gezien vind ik ajax leuk en in een hoog tempo spelen in tegenstelling tot vorig seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:11 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Op basis van onderbuikgevoelens, als je realistisch bent besef je dat Ajax nog geen fuck verder is dan vorg jaar.
Dat zeiden we ook van ten Cate, Koeman, Blind en van Bastenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ten eerste hebben we nu een trainer die gelukkig weet waar hij mee bezig is
de voorbereiding is altijd wel oke.quote:en van de wedstrijden die ik heb gezien vind ik ajax leuk en in een hoog tempo spelen in tegenstelling tot vorig seizoen.
was juist een teken dat het verdedigend nog kommer en kwel is.quote:en ik ben ook blij dat op het amsterdam tournament 5 van de 6 tegendoelpunten knullige verdedigingsfouten waren. Liever dat dan dat we totaal zouden zijn weggespeeld
Ze hebben een teringhekel aan Ajax in het noorden dus reken maar dat ze tot het gaatje gaan, voor het eigen publiek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:16 schreef EvanderSno het volgende:
FC Groningen vind ik echt een van de weinige teams die wel flink verzwakt zijn dit seizoen.
Ik verwacht er niet veel van nu ook nog eens Van der Laak niet mee zal doen.
Oja? Ik zie een trainer die Sno de voorkeur geeft boven Lindgren en een trainer de Rommedahl in de basdis zet. En wedstrijden in hoog tempo speel je makkelijker tegen goed voetballende ploegen zoals Benfica en Atletico, zoals Ajax de afgelopen jaren heeft bewezen juist goed te kunnen spelen tegen goed voetballende ploegen. Juist tegen ingravende afwachtende ploegen heeft Ajax altijd moeite, derhalve zie ik nog helemaal geen perspectief in een beter seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ten eerste hebben we nu een trainer die gelukkig weet waar hij mee bezig is. en van de wedstrijden die ik heb gezien vind ik ajax leuk en in een hoog tempo spelen in tegenstelling tot vorig seizoen.
en ik ben ook blij dat op het amsterdam tournament 5 van de 6 tegendoelpunten knullige verdedigingsfouten waren. Liever dat dan dat we totaal zouden zijn weggespeeld
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:16 schreef EvanderSno het volgende:
FC Groningen vind ik echt een van de weinige teams die wel flink verzwakt zijn dit seizoen.
Ik verwacht er niet veel van nu ook nog eens Van der Laak niet mee zal doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Puur op basis van het feit dat Berg vertrokken is? Ik zie de provinciaalse clubjes altijd 110 procent gemotiveerd tegen Ajax voor de dag komen, altijd is het de wedstrijd van het jaar. Ajax verdedigt nog steeds door te kijken hoevaak de spitsen van de tegenstanders kunnen schieten voordat ze scoren. Ik reken nergens op maar hoop des te meer.
Dat is ook zo maar dat kan je tegenwoordig voor elke club zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze hebben een teringhekel aan Ajax in het noorden dus reken maar dat ze tot het gaatje gaan, voor het eigen publiek.
Ik geloof best dat het mentaal dit jaar beter zal gaan, maar dat verwacht ik niet gelijk op wedstrijddag1 terug te zien. Zeker als ajax op 1-0 achter komt, zal er wel iets breken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat kan je tegenwoordig voor elke club zeggen.
Als Ajax op kwaliteit gaat spelen maar met de mentaliteit van een echte ploeg dan zie ik niet in dat Groningen van Ajax gaat winnen.
Maar goed, die mentaliteitskwestie is af en toe nogal veel gevraagd van Ajax.
haha Groningen Ajax noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef Silenus het volgende:
Nu op NOS Nederland 1 Ajax.
Aldus dhr. Sno.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Maar goed, die mentaliteitskwestie is af en toe nogal veel gevraagd van Ajax.
Nijland zei net wel dat er soms na afloop van wedstrijden in de bestuurskamer wat dealtjes worden gesloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
misschien onderhandelen ze over Lindgren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |