Wie heb je dan als back-up achter de spitsen?quote:
Lindgren is niet onder Van Basten teruggehaald maar al een half seizoen eerder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/ere(...)t-met-rommedahl.html
Je bent lekker aan het overdrijven, Jol mag zijn eigen keuzes maken en helaas zit daar een speler tussen die jij graag mag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik dit walgelijk beleid vind. Ze leren het ook nooit
Precies, en hem verkopen zou de grootste blunder ooit zijn. Toch Tufkal?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wie heb je dan als back-up achter de spitsen?
Maar toen was dacht ik al wel bekend dat Van Basten het volgende seizoen trainer zou worden, dus wellicht in samenspraak of zelfs opdracht van Van Basten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Lindgren is niet onder Van Basten teruggehaald maar al een half seizoen eerder.
Is ook niet zo moeilijk. Wat men nou weer met Lindgren doet is inherent aan het beleid van de afgelopen 10 à 15 jaar. Baal hier verschrikkelijk van, vind Lindgren een prima voetballer die Ajax goed kan gebruiken. Maar ja, dit is Ajax eigen hè, denken dat hun beleid zaligmakend is. Daarom wordt Ajax ook zo vaak kampioen tegenwoordig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt.. Jij zag dit al aankomen he?
Hebben we een echt altenatief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:58 schreef Bevin het volgende:
"De rappe deen mag beginnen omdat Kennedy moest afhaken"Anders zou Kennedy spelen
![]()
!!
Onzin, Man Utd speelde ook altijd 4-4-2 met Ronaldo en Giggs op de flanken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is dan helemaal slecht. Dan heb je 2 spelers op de flanken, Urby en Dennis, die eigenlijk te aanvallend zijn voor die posities en moet De Zeeuw in zijn debuutwedstrijd te veel gaten dichtlopen waardoor hij door de mand gaat vallen.
Waarom maken Ajax-coaches het altijd moelijker dan het hoeft te zijn
Correct, mits het gegronde voetbaltechnische keuzes zijn. Lindgren is een beter voetballer dan Sno daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Sno zou per defenitie eerder moeten vertrekken dan Lindgren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het overdrijven, Jol mag zijn eigen keuzes maken en helaas zit daar een speler tussen die jij graag mag.
Hij heeft het afgelopen jaar consequent geen eerlijke kans gekregen daar vBasten elke week een ander opstelde, als je hem vertrouwen geeft is het een prima speler, desnoods als ideale bankzitter. Ik heb hem 239823x liever achter de hand dan Defender Slow.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
Lindgren is nu twee periodes bij Ajax actief geweest en heeft het nooit echt waargemaakt, dus zo vreemd is de beslissing van Jol niet. Het blijft wel vreemd dat hij bijvoorbeeld Sno niet op de transferlijst plaatst.
Kan me herrineren dat na zn 2e komst iedereen euforisch was over zn spelquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
Lindgren is nu twee periodes bij Ajax actief geweest en heeft het nooit echt waargemaakt, dus zo vreemd is de beslissing van Jol niet. Het blijft wel vreemd dat hij bijvoorbeeld Sno niet op de transferlijst plaatst.
Ja, de stemmingswisselingen hier zijn ook ongeevenaardquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kan me herrineren dat na zn 2e komst iedereen euforisch was over zn spel
Geen idee, maar ik vind het wel sadness dat die gast na, weet ik veel hoe vaak, afgeserveerd te zijn nu weer mag opdravenquote:
Krijg je dat weerquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het overdrijven, Jol mag zijn eigen keuzes maken en helaas zit daar een speler tussen die jij graag mag.
Haal maar een back up. Bodul is ook nog niet de man die als backup er even een paar inschiet m.i.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wie heb je dan als back-up achter de spitsen?
4-4-2 spelen, heb je ook geen snelle jongen op de flank nodig. En dan heb je alternatieven genoeg!quote:
dd, iedereen die nu "een goed gevoel" heeft is niet goed wijs, waar basseer je dat in vredesnaam opquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, de stemmingswisselingen hier zijn ook ongeevenaard.
Treurig is het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, de stemmingswisselingen hier zijn ook ongeevenaard.
quote:
Inderdaad een gelijkspel vanmiddag zou al mooi zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
dd, iedereen die nu "een goed gevoel" heeft is niet goed wijs, waar basseer je dat in vredesnaam opIk ben heel sceptisch geworden laat de spelers mij maar overtuigen dat ik hoop mag krijgen.
Alsof ajax toppers kan binnenhalenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
:
[..]Ja kom laten we gewoon alle jeugdspelers verhuren en dan toppers voor terugkopen! Goed plan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |