Want ze kunnen niet tegen een grapje waar jij vandaan komt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:33 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je uit Hengelo komt. Dan snap ik je gedrag.
Die lui in het Groningen-topic zijn zelfs nog meer negatief dan wijquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:40 schreef RayMania het volgende:
De opstelling van Groningen vind ik ook niet geweldig. Ben blij dat we ze nu al treffen in plaats van halverwege de competitie. Heb je dat tenminste al gehad (wel winnen dan natuurlijk).
Volgens mij gaat het echt een Abra Cadabra wedstrijd worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die lui in het Groningen-topic zijn zelfs nog meer negatief dan wij
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:
Staat op NU.NLquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:40 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef Drenthe niet, opsodemieteren met hem. Verwend kreng.
Hier in Groningen (Op 1 km van de Euroborg af dus) breekt het zonnetje zelfs door!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
Rij nu in Friesland, wat een tering weer
http://www.nusport.nl/ere(...)t-met-rommedahl.htmlquote:Ajax begint met Rommedahl
Uitgegeven: 2 augustus 2009 09:33
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2009 09:32
AMSTERDAM - Martin Jol heeft voor Dennis Rommedahl een plaats in de basis gereserveerd voor de seizoensouverture in Groningen. De rappe Deen mag beginnen op de flank nadat Kennedy Bakircioglü moest afhaken met een lichte blessure.
Zaterdag werd bekend dat Jol de Spaanse verdediger Olegeur uit de selectie heeft gehouden. De routinier kan dan ook uitkijken naar een andere club. Volgens De Telegraaf komen ook Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Darko Bodul, George Ogararu, Javier Martina en Rasmus Lindgren in aanmerking voor verhuur of verkoop.
Vooral die laatste naam is opmerkelijk. Lindgren werd vorig seizoen door Marco van Basten teruggehaald naar Ajax nadat de Amsterdammers hem eerder hadden verhuurd aan FC Groningen, waar hij vervolgens een vierjarig contract tekende. De Zweed lijkt nu niet meer voor te komen in de plannen van Jol.
FC Groningen mist zondag op eigen veld Petter Andersson. De Zweedse middenvelder is geblesseerd. Het meespelen van Tom Hiariej is nog twijfelachtig.
Kansloos beleid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/ere(...)t-met-rommedahl.html
Volgens De Telegraaf komen ook Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Darko Bodul, George Ogararu, Javier Martina en Rasmus Lindgren in aanmerking voor verhuur of verkoop.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Olegeurquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
De aankoop van Silva is net zo erg, een half seizoen in de basis en daarna vooral op de bank gezeten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren bij Groningen wegkapen om hem even later weer op de transferlijst te plaatsen....
Er staat "verhuur of verkoop". Ik denk (hoop) dat het eerste op Bodul van toepassing is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf komen ook Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Darko Bodul, George Ogararu, Javier Martina en Rasmus Lindgren in aanmerking voor verhuur of verkoop.
Wáárom zou je die in godsnaam willen verkopen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
Jongens jongens toch, vooralsnog gaat het geweldig, we hebben GE-WEL-DIG gespeeld tegen uiterst moeilijke amateurs, we hebben 6 doelpunten om de oren gekregen tegen subtoppers en hebben zelf een aantal makkelijke goals die zonder gedachte erachter tot stand kwamen gescoord.
De Zeeuw aangetrokken en Lindgren en Oleguer hebben we niet nodig want we hebben Snonaldo en Kennedinho! Rommedahl begint in de basis want hij moet natuurlijk de kalende klasbak vervangen die anders logischerwijs in de basis begint vervangen, jaaaa ik voel met jullie mee hoor, alles lijkt erop te wijzen dat wij kampioen worden en niet een TEAM zoals Twente of AZ, wat een bullshit
Ik zie het er nog wel van komen dat we hem weer terug verkopen aan Groningenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren bij Groningen wegkapen om hem even later weer op de transferlijst te plaatsen....
En inderdaad, we lijken steeds meer op het Real Madrid van Nederlandquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, Groningen heeft Femi en Holla nu voor die positie..quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het er nog wel van komen dat we hem weer terug verkopen aan Groningen
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik dit walgelijk beleid vind. Ze leren het ook nooitquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Klopt.. Jij zag dit al aankomen he?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik dit walgelijk beleid vind. Ze leren het ook nooit
Idd, hoe wil je een speler kapot maken. Als hij nou een eerlijke kans had gekregen maar niet dus..quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik dit walgelijk beleid vind. Ze leren het ook nooit
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
Oja Jol, verkoop Bodul of de Jong en je mag opdonderen.
Verhuur zou prima zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
Ik denk dat er eigenlijk had moeten staan huur en/of verkoop. Ze gaan echt Bodul niet verkopen.
Dat is dan helemaal slecht. Dan heb je 2 spelers op de flanken, Urby en Dennis, die eigenlijk te aanvallend zijn voor die posities en moet De Zeeuw in zijn debuutwedstrijd te veel gaten dichtlopen waardoor hij door de mand gaat vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Moonlighter het volgende:
Dat Rommedahl speelt wil nog niet zeggen dat Ajax in een 4-3-3 systeem gaat spelen.
Het is ook gewoon mogelijk dat je Jol hem opstelt als rechtermiddenvelder in een 4-4-2 systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |