juist heel aanvallend!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef buddyb het volgende:
ajax zal dan dus in een kom gaan spelen ipv in een ruit, toch?
zoiets:
emanuelson----------------------------------rommedahl
--------------------enoh--------de zeeuw-----------------
wel gay dat jol zo'n schijtluis is
Dan mag je hier toch helemaal niet posten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
nee daar heb ik een ban, wijsneus.
Nu een weekje langerquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
aissati is niet echt een flankspelerquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Aissati kan links en rechts op het mdnveld uit de voeten komen.
Komt omdat ik jullie roze wolk doorprik ala barca, ik zie geen perspectief in een goed seizoen jullie wel, daarom botst het, zie heatwave en barca.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan mag je hier toch helemaal niet posten?
Ik vind je nu al irritant, je zegt nu al 150 keer hetzelfde.
met 4-4-2 met een ruit op het middenveld staat hij drie meter van de #10 positie verwijdert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:51 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
aissati is niet echt een flankspeler
jongen, je staat in de basis!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Komt omdat ik jullie roze wolk doorprik ala barca, ik zie geen perspectief in een goed seizoen jullie wel, daarom botst het, zie heatwave en barca.
Als jij belooft dat jij je muil de komende week houdt als Ajax vanmiddag gewoon wint mag je nu wel effe zeiken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Komt omdat ik jullie roze wolk doorprik ala barca, ik zie geen perspectief in een goed seizoen jullie wel, daarom botst het, zie heatwave en barca.
Deal en anders zeg jij vanavond dat ik een baas ben hiero ok?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jij belooft dat jij je muil de komende week houdt als Ajax vanmiddag gewoon wint mag je nu wel effe zeiken.
Ow noes! Het is een kloon van Barca!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Slim van jequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
ajax speelt niet met een ruit op het middenveld vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
met 4-4-2 met een ruit op het middenveld staat hij drie meter van de #10 positie verwijdert.
Oja was ik vergeten, jij weet dat inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:55 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
ajax speelt niet met een ruit op het middenveld vandaag
Denk dat HW en Barca het wel eens zijn met deze opstelling hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
verwacht jij dan dat enoh of de zeeuw als aanvallende middenvelder achter de spitsen zal spelen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Oja was ik vergeten, jij weet dat inderdaad
En we krijgen standaard een goal tegen dus minimaal 1-0.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
Geen spits dus, we gaan dus 0 keer scoren, dit gaat niet lopen jammer maar helaas.
Eh ja ...wij en het doen van gerichte aankopen. Fantastische combinatie. Echt een met succes beproefd recept.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk. Wat men nou weer met Lindgren doet is inherent aan het beleid van de afgelopen 10 à 15 jaar. Baal hier verschrikkelijk van, vind Lindgren een prima voetballer die Ajax goed kan gebruiken. Maar ja, dit is Ajax eigen hè, denken dat hun beleid zaligmakend is. Daarom wordt Ajax ook zo vaak kampioen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |