Gast ga je nu om de twee posts zoiets plaatsen? Nu weten we het wel.quote:
Nee, gewoon net zolang totdat iedereen de Jol brilletjes eens afzet en inzien dat Jol hoogstmerkwaardig bezig is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast ga je nu om de twee posts zoiets plaatsen? Nu weten we het wel.
klinkt nog niet eens zo onaardigquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef pwned het volgende:
Hij brengt Aissati in de rust als de storm van Groningen is gaan liggen
Eerste wedstrijd uit tegen Groningen terwijl je weet dat je defensie kut is, dan vind ik het redelijk logisch om voor meer zekerheid te kiezen zodat je later alsnog Aissati in kunt brengen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef tha_dark het volgende:
Het is toch te hopen dat Aissati geblesseerd is anders is het echt onbegrijpelijk dat hij niet in de basis staat!
Rommedahl mag nooit boven Aissati in de basis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Wooldoor het volgende:
Jol wil Defensief beginnen is gewoon te zien.
En dat kan je niet met je originele username posten, wijsneus?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Nee, gewoon net zolang totdat iedereen de Jol brilletjes eens afzet en inzien dat Jol hoogstmerkwaardig bezig is.
Wel als je vervolgens ook defensief speelt maar hij zet Rommedahl erin boven Aissati, dat is niet defensief maar dom.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd uit tegen Groningen terwijl je weet dat je defensie kut is, dan vind ik het redelijk logisch om voor meer zekerheid te kiezen zodat je later alsnog Aissati in kunt brengen.
nee daar heb ik een ban, wijsneus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat kan je niet met je originele username posten, wijsneus?
Uh counteren op snelheid?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens ook defensief speelt maar hij zet Rommedahl erin boven Aissati, dat is niet defensief maar dom.
Wat kan hj nog meer dan hard rennen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Uh counteren op snelheid?
Zolang Rommedahl niet terugspeeld zou je erop kunnen gokken.
Hij heeft een prachtige voorzet!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Wat kan hj nog meer dan hard rennen?
Kap toch eens met dat gezeik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
Nou jongens, zeg het eens, waarom speelt Aissati niet? En vinden jullie het een goede keuze van Jol?Oja, Rommedahl in de basis
Koppen, heb je toch gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Wat kan hj nog meer dan hard rennen?
Aissati kan links en rechts op het mdnveld uit de voeten komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef Moonlighter het volgende:
Ik zie aissati ook liever meespelen maar ik begrijp het wel.
ik denk dat jol een soort van 4-4-2 wil gaan spelen met 2 verdedigende middenvelders en 2 aanvallende rechter- linker middenvelders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |