Alleen in de 90e minuut en met 4-0 voor ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Jol kent Atouba van HSV, dus ik mag aannemen dat hij hem op het hart drukt om geen hakjes en overstapjes te gaan maken in de achterhoede.
In dat filmje van Moonlighter stond HSV inderdaad ook voorquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Alleen in de 90e minuut en met 4-0 voor ofzo.
Waardoor het nog 4-2 wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Alleen in de 90e minuut en met 4-0 voor ofzo.
Dit meen je toch nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef Sheep91 het volgende:
Aissati op de bank lees ik op AjaxNetwerk?
Ach grote kans dat onze knuffelmarokkaan weer last heeft van pijntjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:35 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Dit meen je toch nietJol dit meen je niet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is ook de enige reden waarom hij op de bank mag zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach grote kans dat onze knuffelmarokkaan weer last heeft van pijntjes
Willen willen toch niet na 5 minuten achterstaan door een eigen doelpunt hequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:35 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Ja dat is wel logisch, dan zou ik idd ook Rommedahl erin zetten voor Issy.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Willen willen toch niet na 5 minuten achterstaan door een eigen doelpunt he
Denk eerder dat op het middenveld de slag gewonnen moet gaan worden mogelijk is het dus dat hij daardoor niet met hem begint?
Het is al gezegd op Eredivisie Live. Opstelling is al bekend bij de officiële kanalen, zal zo wel op TT komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef Silaz het volgende:
Eerst zien dan geloven.. Aissati op de bank lijkt me toch heeel sterk
quote:Aissati buiten basis bij Ajax
Van onze Telesportredactie
GRONINGEN - Ismaïl Aissati is door trainer Martin Jol buiten de basis van Ajax gelaten voor het uitduel tegen FC Groningen. De middenvelder kreeg tijdens de voorbereiding van de Amsterdammer wel telkens een plaats bij de eerste elf toebedeeld. Eyong Enoh speelt op de positie van de Utrechter.
In Groningen wordt de voorhoede bij de Amsterdammers gevormd door Miralem Sulejmani en Luis Suarez.
http://www.telegraaf.nl/t(...)asis_bij_Ajax__.html
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:35 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Af en toe!?! hahaha!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef EvanderSno het volgende:
Maar goed, die mentaliteitskwestie is af en toe nogal veel gevraagd van Ajax.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef Radegast het volgende:
Aan Aissati heb je niet veel in een moeilijke uitwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |